حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تاریخ معرفی رسمی وان پلاس ۷ پرو و وان پلاس ۷ دو روز دیگر مشخص می شود

نوشته

5 سال قبل | یک دیدگاه | شایعات، وان‌پلاس

دیروز مدیر عامل شرکت وان‌پلاس در توییتر شخصی خود اعلام کرد که در روز ۲۳ آوریل برابر با ۳ اردیبهشت تاریخ برگزاری رویداد ویژه‌ای را مشخص می‌کند. پیت لائو دقیقاً اعلام نکرد که این رویداد مربوط به چه محصولی است، اما به احتمال بسیار زیاد این رویداد مربوط به رونمایی از پرچمدار وان‌پلاس ۷ خواهد بود. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره آن صحبت کنیم.

بدون شک وان پلاس ۷ یکی از جنجالی‌ترین پرچمدارهای مورد انتظار سال 2019 به شمار می‌رود، زیرا بر اساس اطلاعات منتشر شده این شرکت قصد دارد تا برای اولین بار از مکانیزم دوربین سلفی بیرون جهنده بر روی پرچمدار خود استفاده کند؛ همچنین به گفته برخی از منابع این اولین پرچمدار وان پلاس خواهد بود که در سه نسخه متفاوت عرضه می‌شود. پیش از این رسانه‌ها اعلام کرده بودند که وان‌پلاس قصد دارد تا در تاریخ 14 مه برابر با 24 اردیبهشت پرچمدار وان پلاس ۷ را در سه نسخه استاندارد، پرو و 5G معرفی کند.

گفته می‌شود که نسخه استاندارد این پرچمدار با طراحی مشابه نسخه 6T عرضه می‌شود و نسخه پرو به صفحه نمایش بدون حاشیه با لبه‌های خمیده مجهز خواهد شد و برای دوربین سلفی از مکانیزم دوربین بیرون جهنده استفاده خواهد کرد. همچنین بر اساس تصاویر منتشر شده، نسخه پرو از دوربین اصلی سه گانه بهره می‌برد، در حالی که نسخه استاندارد با همان دوربین اصلی دوگانه نسل گذشته عرضه می‌شود. نسخه 5G این دستگاه در واقع همان نسخه پرو با دوربین بیرون جهنده خواهد بود که به مودم 5G مجهز شده است و تفاوت خاصی از نظر سخت افزاری با نسخه پرو خواهد داشت.

بر اساس اطلاعاتی که اخیراً منتشر شده است، صفحه نمایش وان‌پلاس ۷ پرو از رزولوشن QHD+ با نرخ بروزرسانی 90 هرتز پشتیبانی می‌کند و در سایر بخش‌ها شاهد استفاده از اسپیکر استریو و باتری 4000 میلی آمپر ساعتی برای تامین انرژی این دستگاه هستیم. همچنین انتظار می‌رود که این محصول به همراه تراشه قدرتمند اسنپ دراگون 855 و حافظه رم 10/12 گیگابایتی به بازار عرضه شود.

شما منتظر پرچمداران جدید وان پلاس هستید؟ این اولین ارایه وان پلاس است که در آن دو موبایل به صورت همزمان معرفی می شوند.

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Shiral

بنظرم بهترین گزینه اقتصادی سال قدرتمند و زیبا و لزاما بهترین پرچمدار سال نخواهد بود

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)