حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

در دوربین آیفون ۲۰۱۹ لنز قطعه جالب توجهی خواهد بود

نوشته

5 سال قبل | 7 دیدگاه | اپل

مینگ چی کو، تحلیلگر مشهور حوزه فناوری و به خصوص محصولات اپل معتقد است که نقطه قوت فروش آیفون ۲۰۱۹ اپل، لنز دوربین آن خواهد بود. این دوربین بهبود پیدا کرده از فناوری‌های جذابی بهره‌مند خواهد بود که در ادامه بیشتر می‌توانید با آن‌‌ها آشنا شوید، با ترنجی همراه باشید.

آیفون ۲۰۱۹ با دوربین سه گانه عرضه خواهد شد

بر اساس یک مقاله‌ی تحقیقاتی که توسط مینگ چی کو، تحلیلگر ارشد شرکت اپل منتشر شده، دوربین آیفون 2019 اپل می‌تواند بزرگ‌ترین نقطه فروش این گوشی باشد. تحقیق کو با هدف سرمایه‌گذارانی انجام شده که به اپل قطعه فروشی می‌کنند. او بابت پیش‌بینی‌های درستی که انجام می‌دهد در جهان فناوری شناخته شده است.

آیفون XI

آیفون XI

جزئیات سه مدل آیفون 2019

دوربین‌های پشتی آیفون XI Max با نمایشگر 6.5 اینچی، آیفون XI با نمایشگر 5.8 اینچی و آیفون 6.1 اینچی XR به‌روزتر خواهند شد. نوع نمایشگر دو مدل اول OLED و نوع مدل سوم LCD خواهد بود. ظاهرا مدل مکس آیفون 2019 به دوربین سه گانه مجهز می‌شود. آیفون ایکس اس مکس کنونی اپل از یک لنز زوم و یک لنز معمولی استفاده می‌کند. حالا قرار است یک لنز فوق عریض نیز به این گوشی جدید اضافه شود که یک سنسور 12 مگاپیکسلی CMOS ساخت شرکت سونی است.

آیفون 6.1 اینچی اپل همانند مدل Xs کنونی،‌ دو دوربین در پشت خود خواهد داشت. با این حال منابع هیچ جزئیاتی در مورد دوربین مدل 5.8 اینچی آیفون 2019 را ارائه نکرده است. کو بر این باور است که هر سه مدل از یک دوربین سلفی به‌روزشده نیز بهره‌مند خواهند بود. ظاهرا این دوربین 12 مگاپیکسلی خواهد بود.

تحلیلگران پیش‌بینی می‌کنند که برای کمتر آشکار شدن لنزهای دوربین، آیفون جدید از یک لنز فوق عریض پشتی و یک لنز در جلو استفاده می‌کند که از تکنولوژی پوشش آیینه‌ای مشکی رنگ بهره خواهند برد. ما پیشتر در مورد این موضوع صحبت کرده بودیم و اپل اولین شرکتی نخواهد بود که از این فناوری استفاده می‌کند، اما این اتفاق برای نخستین بار در یک گوشی آیفون رخ خواهد داد.

فکر می کنید اپل بتواند آیفون های ۲۰۱۹ را به صدر جدول رقابت برساند؟

اشتراک در
اطلاع از
7 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Dariushrd

فک کنم سایز پیکسل برسه به ۱.۶ امسال

amer

لطفا اصلاح کنید.
نقطه فروش یک کلمه جا مونده
باید مینوشتید نقطه قوت فروش این گوشی می باشد

amer

این گفته تحلیلگر ارشد اپل فراموش نمیکنم
دوربین ایفون(سنسور12مگاپیکسلی سونی)2019اپل میتواند بزرگترین نقطه قوت فروش این گوشی باشد
SONY
ابر تکنولوژی جهان

علی شیخ زاده

آیفون ۱۱ تو دست مدیر فاکسکان رویت شده

_V_

😳میشه لینک بدید مام ببینیم؟
همین شکلیه؟

علی شیخ زاده
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)