حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

پرفروش‌ترین برندهای لپتاپ ابتدای سال ۲۰۱۹

نوشته

4 سال قبل | 7 دیدگاه | کامپیوتر شخصی

هفته پیش در ترنجی درباره اینکه بازار کامپیوترهای شخصی بین ۳ تا ۵ درصد کاهش در فروش را تجربه کرده است صحبت کردیم. شاید بد نباشد که ببینیم در همین بازار نزودلی پرفروش‌ترین برندهای لپتاپ ابتدای سال ۲۰۱۹ چه برندهایی هستند. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا ببینیم چه برندهایی در بازار جهانی کامپیوترهای شخصی بیشترین سهم را دارند.

موسسه گارتنر لیستی از پرفروش ترین برندهای لپ تاپ و رایانه‌های شخصی را در سه ماه اول سال 2019 میلادی منتشر کرد که از میان‌ آن‌ها 3 برند با رشد همراه بوده و فروش سایر برندها کاهش پیدا کرده است.

چند سالی است که گوشی های هوشمند به دلیل امکانات پیشرفته خود توانسته‌اند نگاه بسیاری از کاربران را به خود جلب کنند. به بیانی دیگر گوشی های موبایل امروزی اکثر نیازهای کابران را تامین می‌کنند و به همین دلیل بازار فروش لپ تاپ‌ها و رایانه‌های شخصی با رکود بی‌سابقه‌ای روبه‌رو شده است. در همین رابطه کارشناسان فعال در موسسه تحقیقاتی و آماری گارتنر پس از بررسی میزان فروش لپ تاپ های شرکت‌های برتر در این حوزه لیستی از پرفروش ترین برندهای لپ تاپ منتشر کردند که از میان‌ آن‌ها 3 برند در سه ماهه نخست سال 2019 با رشد همراه بوده و فروش سایر برندها کاهش پیدا کرده است.

لنوو پرفروش ترین برند لپ تاپ اول ۲۰۱۹

بر اساس لیست منتشر شده می‌توان از پرفروش ترین برندهای لپ تاپ و رایانه‌های شخصی در سه ماهه اول سال 2019 به شرکت‌های لنوو با سهم 22.5 درصد، اچ پی با سهم 21.9 درصد، دل با سهم 17.6 درصد، اپل با سهم 6.8 درصد، ایسوس با سهم 6.2 درصد و ایسر با سهم 5.7 درصد در بازارهای جهانی اشاره کرد. در بخشی از این گزارش آمده است در سه ماهه اول سال 2019 آمار فروش لپ تاپ و رایانه‌های شخصی در مجموع حدود 58.5 میلیون دستگاه در بازارهای جهانی بوده است که نشان می‌دهد بازار این محصولات طی سال‌های گذشته و امسال کاهش پیدا کرده است.

پرفروش ترین برندهای لپتاپ اول ۲۰۱۹

پرفروش ترین برندهای لپتاپ اول ۲۰۱۹

نظر شما چیست؟ شما از کدام یک از این برندها تجربه خرید داشته اید؟ تجربه شما چگونه است؟

اشتراک در
اطلاع از
7 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Vahid

کاشکی مشاوره خرید تو رنج های مختلف میزاشتید
الان من قصد خرید دارم
نمیدونم
پردازنده رایزن بهتره یا اینتل
و یا ی i5 سری جدید بهتره یا i7 قدیمی و کلی سوال
این بخش رو هم روش کار کنید

Hrkhk

داداش به نظرم برو سایت notebook check اونجا رده بندی تمام پردازنده ها و کارت های گرافیک به ترتیب نوشته شده… حتی نوشته رو هر مدل کارت گرافیک چه بازی رو میتونی با چه فریم ریت و چه رزولوشنی اجرا کنی… به طور کلی پردازنده های سری HQ یا HK نسبت به u خیلی بهتر هستند… من همون موقع یه ایسوس گرفتم پردازنده i5 7300hq, گرافیک gtx 1050, رم 12gb ddr5 , البته با همین قیمت میشد مدل های لنوو با گرافیک بهتر گرفت، ولی چون من برای کار طراحی میخواستم و صفحه نمایش خیلی برام مهم بود اینو گرفتم (صفحه نمایش 4k)… الانم اکثر بازی های روز رو با رزولوشن ۴k بازی میکنم و مشکلی ندارم.

pouya

دل مدل ایکس پس اس فقط

ی کاری کردن دیگ لپ تاپ هم نمیشه گرفت

Milad7

فقط ایسوس😊

REZA

من یه لنوو دارم ،حیف که پول خرید ندارم یعنی زوره این همه پول جا لپ تاپ دادن،
ولی هرچی بگیرم هیچوقت دیگه لنوو نمیگیرم،خیلی بدکیفیته،یعنی اچ پی رو از نظر کیفیت ساخت بخوام باهاش مقایسه کنم لنوو واقعا خنده داره،یه مشکلایی واسش پیش میاد ادم ازش زده میشه

saeidds

آرزوی داشتن یه Lenovo thinkpad X1 Extreme روی دلم میمونه…خیلی لپ تاپ خوبیه….

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)