حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

رندر پیکسل 3a و پیکسل 3a Xl منتشر شد

نوشته

4 سال قبل | 5 دیدگاه | رندر، گوگل

قرار است دو گوشی گوگل پیکسل 3a و 3a ایکس ال کمتر از سه هفته‌ دیگر رسماً معرفی شوند. حال رندر‌های رسمی این دو تلفن هوشمند پیش از رونمایی آنها منتشر شده و مشخصاتی از آنها نیز لو رفته است. رندر پیکسل 3a و پیکسل 3a Xl منتشر شده و در ادامه با هم درباره آن صحبت خواهیم کرد، با ترنجی همراه باشید.

اگر رندر‌های منتشر شده را با دقت بیشتری بررسی کنیم، متوجه می‌شویم که دو گوشی جدید گوگل، طراحی ظاهری سری پیکسل 3 را تکرار می‌کنند و بار دیگر ساکنین مانتین ویو، قصد دارند گوشی‌های کشیده با دوربین‌های با کیفیت عرضه کنند.

پیکسل 3a قرار است یک صفحه نمایش ۵.۶ اینچی با رزولوشن ۱۰۸۰ در ۲۱۶۰ پیکسلی و نسبت تصویر ۱۸.۵:۹ داشته باشد. پیکسل 3a ایکس ال نیز صفحه نمایش ۶ اینچی با رزولوشن ۱۰۸۰ در ۲۲۲۰ پیکسلی خواهد داشت. همچنین رندر‌های جدید نشان می‌دهد که گوگل هنوز هم می‌خواهد حاشیه‌های ضخیمی برای موبایل‌هایش در نظر بگیرد.

پیکسل ۳ ای (Pixel 3a)

پیکسل 3a

پیکسل 3a

به نظر می‌رسد که بلندگوهای پایین نمایشگر نیز در این دو گوشی حذف شود تا هزینه‌ کمتری برای تولید آنها صرف گردد. از دیگر تغییرات ایجاد شده در این دو موبایل می‌توان به دوربین ‌های سلفی آنها اشاره کرد. گوگل برای پیکسل ۳ دو لنز دوربین سلفی در نظر گرفته بود اما به نظر می‌رسد ساکنین مانتین ویو لنز عریض آن را حذف کرده و یک دوربین تکی برای پیکسل 3a انتخاب کرده‌اند.

البته گوگل این تصمیم را برای دوربین اصلی در پیش نگرفته و دو گوشی میان رده‌ی این کمپانی قرار است همانند آخرین پرچمداران این شرکت یعنی پیکسل ۳ و پیکسل ۳ ایکس ال ، یک دوربین ۱۲.۲ مگاپیکسلی با ضریب گشودگی دیافراگم f/1.8 داشته باشند. شایعات حاکی از آن است که این دو گوشی میان رده به چیپست هشت هسته‌ای اسنپدراگون ۶۷۰ مجهز می‌شوند و ۴ گیگابایت رم به همراه ۳۲ یا ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی برای پردازش در اختیار آنها قرار می‌گیرد.

پیکسل 3a

پیکسل 3a

به احتمال قوی این دو گوشی ممکن است اولین گوشی‌های تولید شده پس از سال ۲۰۱۶ شرکت گوگل باشند که جک ۳.۵ میلیمتری هدفون برای آنها در نظر گرفته شده است. از دیگر مشخصات این دو گوشی می‌توان به درگاه USB-C، سیستم شارژ سریع ۱۸ واتی و پشتیبانی از اندروید ۹ پای به صورت پیش فرض اشاره کرد.

به هر حال گوگل قرار است پیکسل 3a و 3a ایکس ال را در ۱۷ اردیبهشت ماه امسال معرفی کند. شایعات حاکی از این است که این دو گوشی قیمتی معادل ۴۰۰ و ۵۰۰ دلار خواهند داشت و در سه رنگ سفید، مشکی و رنگ دیگری که هنوز مشخص نشده عرضه می شوند.

نظر شما درباره پیکسل 3a و پیکسل 3a Xl چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
5 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
maysamsolid

مدیران طراحی بخش موبایل سونی در عمق 100 کیلومتری و بخش گوگل 50 کیلومتری سطح زمین زندگی میکنن
وگرنه که علت این همه بی اعتنایی و یک دندگی اینا چیه واقعا ؟
محصولتون باکیفته قبول . این چه ریختیه برای یه گوشی در سال 2019

Vahid

مگه همه چی خلاصه میشه تو بی حاشیه بودن
ایفون ۸ نمونه بارزش ی گوشی عالی

amer

دوست عزیز طراحی 2019سونی کجاش حاشیه دارن یا به گفته خودت طراحیش کجاش بد بوده!!!
میدونستی طراحیxperia1
سایت های معتبر مثل gimzoاز نظر طراحی و زیبایی بین سه گوشیp30و اس10تونسته دوم بشه و از نظر سایت اندروید اول شده حیف نمیتونم لینک بزارم ولی میتونی بری نگاه کنی این خبر یک ماه پیش هست

amer

گوشی های فوق العاده ای هستن طراحیش خوبه.پردازنده 670هم خیلی خوبه.دوربین پیکسل که بی نظیره.قیمت کمی گرونه و به نظرم نهایت 350دلار خوب بود

Milad7

منتظر پیکسل ۴ هستیم😊

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)