حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تاریخ معرفی گوگل پیکسل 3a مشخص شد: ۱۷ اردیبهشت

نوشته

5 سال قبل | 4 دیدگاه | گوگل

پس از مدت ها و حتی ماه‌ها شایعه پیرامون خانواده گوگل پیکسل 3a که دو موبایل میان رده گوگل خواهند بود، بالاخره تاریخ معرفی گوگل پیکسل 3a مشخص شد و ۱۷ اردیبهشت خواهد بود. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره آن صحبت کنیم.

گوگل پیکسل ۳ ای (Google Pixel 3a)

متن تیزر جدیدی که در گوگل استور به‌اشتراک گذاشته شده است، خبر از معرفی خیلی نزدیک گوشی‌های هوشمندپیکسل 3a و پیکسل 3a XL  گوگل می‌دهد.

در متن تیزر آمده است: «چیزی بزرگ به جهان پیکسل می‌آید». انتظار می‌رود گوگل، گوشی‌های جدید خود را در تاریخ ۷ می برابر یا ۱۷ اردیبهشت‌ماه در جریان رویداد گوگل I/0 سال ۲۰۱۹ معرفی کند.

در صفحه‌ی گوگل استور عبارت «help is on the way» به‌معنی «کمکی در راه است» به‌همراه تاریخ رونمایی دیده می‌شود. گوگل در حال توسعه‌ی فناوری‌های مبتنی بر واقعیت افزوده همچون Playmoji به‌صورت انحصاری در گوشی‌های پیکسل است. انتظار می‌رود ماه آینده جزئیات بیشتری در مورد این مشخصات به اشتراک گذاشته شود.

9to5Google و اندرویدپلیس، هر دو گزارش کرده‌اند که احتمالا علاوه‌بر اپراتور تلفن همراه ورایزون، اپراتور تی‌موبایل نیز از گوشی هوشمند Pixel 3a پشتیبانی خواهد کرد. ورایزون عموما پشتیبانی گوشی‌های هوشمند پیکسل را برعهده دارد ولی ظاهرا تی‌موبایل نیز قرار است به این حوزه‌ی انحصاری وارد شود.

درباره خانواده گوگل پیکسل ۳ ای (Pixel 3a) چه می دانیم؟

مهم‌ترین قابلیت گوشی‌های اقتصادی گوگل٬ دوربین آن‌ها است که انتظار می‌رود بسیار شبیه به دوربین قدرتمند برادران پرچمدار خود باشند. شما می‌توانید انتظار یک دوربین 12.2 مگاپیکسلی با دیافراگم f/1.8 و تثبیت کننده اپتیکال عکس را در پشت و یک دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی را در جلوی این دو گوشی داشته باشید. برخلاف پیکسل اصلی٬ این دو گوشی از دوربین سلفی تک لنزی استفاده می‌کنند.

ما انتظار داریم قابلیت Night Sight نیز در این دوربین‌ها حضور داشته باشد. این قابلیت به کاربران اجازه می‌دهد تا بتوانند در شرایط نوری کم نیز عکس‌های باکیفیتی را بگیرند. ما همچنین امیدواریم گوگل Super Zoom را نیز با این دوربین‌ها ارائه کند. در زیر می‌توانید سه تصویر که ادعا می‌شود توسط گوشی گوگل پیکسل ۳ ای گرفته شده است را مشاهده کنید.

نظر شما درباره میان رده های جدید احتمالی گوگل چیست؟ منتظر آن ها هستید؟

اشتراک در
اطلاع از
4 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
chalton

اقای ع.طا.یی گلکسی فولد رو پوشش بدید.

Shiral

خوشم میاد با یک تک دوربین همیشه میاد تمام معادلات دو و سه و چهار دوربینی ها با و بدون Tof و اولتراواید و …بهم میزنه.نمیدونم فردا اگر گوگل بخواد دو یا سه دوربین بزنه تو پرچمدار جدیدش چه خواهد شد…

Vahid

نمره دوربین a9
مشخص شد
۸۶

chalton

پیش فروش گلکسی فولد در آمریکا آغاز شده،
Samsung Galaxy Fold
گوشی تاشو و خلاقانه سامسونگ، آغاز گر فصلی جدید در دنیای گوشی های هوشمند است،اولین گوشی منعطف دنیا پیش فروشش آغاز شد.
ویدیوی جعبه گشایی هم اومده بیرون.
پوشش بدید.

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)