حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

افزایش لایک و فالور در اینستاگرام

نوشته

4 سال قبل | یک دیدگاه | ریپورتاژ و آگهی

این روزها اگر سری به اینستاگرام تان بزنید و به صفحه‌های پربازدید بروید می‌بینید دارندگان این صفحه‌ها از روش‌های گوناگون برای جذابتان استفاده می‌کنند چراکه هر چه فالوور بیشتری داشته باشند درآمدشان از بستر اینستا بیشتر خواهد بود .حال اگر شما هم می‌خواهید از این بستر کسب درآمد کنید یا این‌که معروف شوید به پیشنهادهایی زیر عمل کنید.

  • پروفایلتان را جذاب کنید.

پست‌ها مهم‌ترین عامل جذب فالوور هستند پس سعی کنید پست‌هایی که به اشتراک می‌گذارید موردپسند همه باشد و درباره موضوعات خاص و پرطرفدار باشد.البته در انتخاب پست به این دقت کنید که کاربر باهوش است و تیترهای دروغ موجب ناراحتی او می‌شود پس مطالب بی‌محتوا و دروغ نمی‌تواند او را فالوور تان کند.

  • در پست‌هایتان از هشتگ بهره بگیرید

برای اینکه پست‌هایتان بازدید بگیرد بهترین راه استفاده از هشتگ است چرا پستی که به اشتراک گذاشتید به پست‌های دیگر هم موضوعتان لینک می‌شود و اگر کسی در قسمت سرچ موضوعی مرتبط با آن هشتگ را جستجو کند پست شما هم نشان داده می‌شود.ازاین‌رو بهتر است تا جایی که می‌توانید در کپشن از هشتگ های مرتبط  استفاده کنید.

  • تبادل فالوور با صفحه‌های همکارتان داشته باشید.

سعی کنید صفحه‌های هم موضوعتان را پیدا کنید و با هماهنگی با ادمین به تبادل فالوور بپردازید.برای روشن‌تر شدن این شیوه چندراه پیشنهادی در ادامه ارائه‌شده است.

  1. گذاشتن پست صفحه هم موضوع در استوری
  2. تگ کردن آن صفحه در برخی پست‌ها
  3. ترغیب فالوور ها در لایو و استوری به آن صفحه

نرم‌افزارهای افزایش فالوور مثل اینستایار در عرض چند ساعت فالوور های شما را به‌صورت چشمگیر افزایش می‌دهند و با بالا بردن میزان لایک هایتان اینستاگرام را بر این می‌دارند که به صفحه‌تان توجه کند.

یکی از راه های موفقیت در اینستاگرام جلوگیری از ریزش فالوور هاست.نرم افزار اینستایار به شما کمک می کند تا افرادی که آنفالوی تان می کنند را بشناسید و با چت کردن با آنها به صفحه تان بازگردانید شان تا آمار صفحه تان پایین نیاید.

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
jilibilina

ترنجی جان، با گذاشتن اینجور مطالب سطح سایت رو پایین میارید.
خودتون بهتر میدونید که نرم افزارهای افزایش فالوور، و آنفالویاب، و … امنیت پیج رو کاملا از بین میبره، و فالوور فیک هم پشیزی ارزش نداره.
و درپایان، اینکه میخاید زیرپوستی، و اینجوری تبلیغ یه نرم افزار مخرب رو کنید اصلا در سطح شما نیست!
و از شما انتظار میره توصیه به استفاده نکردن از همچین برنامه هایی کنید
موفق باشید

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)