حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آپدیت اندروید ۹ آنر ۸ پرو (Honor 8 Pro) رسما ارایه شد

نوشته

5 سال قبل | بدون دیدگاه | آپدیت اندروید 9، آنر

آپدیت اندروید پای برای آنر ۸ پرو عرضه شد. کاربران با نصب این آپدیت رابط کاربری EMUI 9 را نیز دریافت می کنند. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره آپدیت اندروید ۹ آنر ۸ پرو (Honor 8 Pro) صحبت کنیم.

گوشی آنر 8 پرو در مارس سال 2017 به صورت رسمی معرفی شد. این گوشی هوشمند در زمان عرضه دارای سیستم عامل اندروید نوقا به همراه رابط کاربری EMUI 5.1 بود.

آپدیت اندروید ۹ آنر ۸ پرو (Honor 8 Pro)

آپدیت اندروید ۹ آنر ۸ پرو (Honor 8 Pro)

آپدیت اندروید ۹ آنر ۸ پرو (Honor 8 Pro)

به تازگی آنر ۸ پرو (Honor 8 Pro) آپدیت اندروید ۹ را به همراه رابط کاربری EMUI 9 دریافت کرده است. این آپدیت هم اکنون در اختیار کاربران در کشور هند با بیلد نامبر 9.0.1.163 (C675E6R1P5) قرار گرفته است. این بروزرسانی حجمی برابر با 3.49 گیگابایت دارد، البته در صورتی که نسخه بتا را قبلا دریافت کرده باشید، حجم این آپدیت به 340 مگابایت کاهش پیدا می کند.

رابط کاربری EMUI 9 امکانات زیادی برای کاربران به همراه دارد. از قابلیت های این رابط کاربری می توان به شناسایی اشیا به وسیله هوش مصنوعی، هواوی Share 3.0، سرعت بالاتر اجرای اپلیکیشن ها و پشتیبانی از ViLTE اشاره کرد. در این بروزرسانی پچ امنیتی 1 مارس 2019 نیز حضور دارد.

این بروزرسانی به صورت OTA عرضه شده و تمام کاربران در کشور هند، حداکثر تا 2 هفته دیگر آن را دریافت می کنند. برای دریافت این بروزرسانی به صورت دستی باید به بخش تنظیمات، درباره تلفن و بروزرسانی سیستم مراجعه کنید. انتظار می رود این آپدیت در آینده نزدیک برای کاربران در کشورهای دیگر نیز عرضه شود.

آنر ۸ پرو

آنر ۸ پرو

آنر ۸ پرو در زمان معرفی خود به مشخصات قدرتمندی مجهز شده بود. این دستگاه دارای صفحه نمایش 5.7 اینچی با فناوری LTPS IPS LCD و رزولوشن فول اچ دی پلاس است. قدرت این گوشی هوشمند را چیپست کایرین ۹۶۰ تامین می کند. این محصول در دو نسخه مجهز به 4/6 گیگابایت رم روانه بازار شده که البته هر دو، دارای 64 گیگابایت حافظه داخلی هستند.

از دیگر مشخصات این اسمارت فون می توان به دوربین اصلی دوگانه با سنسورهای 12 مگاپیکسلی، دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی و باتری 4000 میلی آمپر ساعتی اشاره کرد.

شما آنر ۸ پرو دارید؟ اگر آپدیت اندروید ۹ آن را دریافت کردید، تجربه خود را با ما در ترنجی به اشتراک بگذارید.

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)