حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

شیائومی می میکس ۴ (Mi Mix 4) اولین گوشی تاشو شیائومی خواهد بود؟

نوشته

4 سال قبل | 2 دیدگاه | شایعات، شیائومی

اولین مرتبه سه ماه پیش بود که در ترنجی خواندیم شیائومی می ۹ و می میکس ۴ با چیپست اسنپدراگون ۸۵۵ و دوربین سه گانه ارایه خواهند شد. پس از آن چند روز یپش خواندیم دوربین ۶۰ مگاپیکسلی برای شیائومی می میکس ۴ (Xiaomi Mi Mix 4) محتمل است و اشاره ای به اینکه شاید این دستگاه منعطف باشد هم شد. حالا در گزارش جدیدی می خوانیم که شاید شیائومی می میکس ۴ (Mi Mix 4) اولین گوشی تاشو شیائومی باشد. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره آن صحبت کنیم.

گوشی تاشو شیائومی

گوشی تاشو شیائومی

پرچم‌دار آینده کمپانی شیائومی، گوشی هوشمند می میکس ۴ (4 Mi MIX) است که تاکنون توسط کمپانی شیائومی دو بار به نمایش گذاشته شده بود اما متاسفانه اطلاعات و اخبار دقیقی از آن منتشر نشده بود. اما براساس اخبار و شایعاتی که درباره این گوشی هوشمند شیائومی منتشر شده بود حدس می‌زدیم که این 4 Mi MIX اولین گوشی منعطفی باشد که این کمپانی آن را طراحی و تولید کرده است.

اما خبر خوب این است که بعد از گذشت مدت زمان طولانی و انتشار اخبار و شایعاتی که نمی‌شد خیلی روی آن‌ها حساب کرد عکسی در فضای اینترنت منتشر شد که در آن عکس گوشی‌های اوپو Reno، هواوی P30، هواوی میت و همچنین گوشی 4 Mi MIX است.

گوشی تاشو شیائومی با دو لولا را در رندرهای جدید ببینید

از این عکس متوجه شدیم که صفحه نمایش گوشی 4 Mi MIX ، خمیده است و دوربین آن نیز ۶۰ مگاپیکسل است. از آن جایی که تاکنون گوشی‌های هوشمند سری MIX که توسط کمپانی شیائومی طراحی و تولید شده‌اند کاملا خلاقانه بوده‌اند و در آن‌ها از ایده‌های بی‌نظیری استفاده شده بود هیچ بعید نیست که این کمپانی، پرچم‌دار خود را یعنی 4 Mi MIX را به‌صورت منعطف طراحی کرده باشد به‌ویژه زمانی که در عکس این محصول شاهد یک صفحه نمایش خمیده هستیم.

اگر احتمال منعطف بودن گوشی 4 Mi MIX کاملا درست باشد به این معنی است که این گوشی پس از عرضه در بازار قدرت و توانایی رقابت با گوشی‌های هواوی میت ایکس و همچنین سامسونگ گلکسی فولد را خواهد داشت. این گوشی‌های هوشمند هوای میت ایکس و سامسونگ گلکسی فولد در سال جاری میلادی با قیمت بسیار بالایی در بازار عرضه خواهند شد. در زمینه تاریخ عرضه گوشی 4 Mi MIX این احتمال وجود دارد که در نیمه دوم سال میلادی جاری شاهد عرضه این پرچم‌دار کمپانی شیائومی باشیم.

همانطور که می‌دانید تولیدکنندگان گوشی‌های هوشمند با یکدیگر در رقابت تنگاتنگ هستند به‌ویژه کمپانی‌هایی که در رتبه‌های اول تا سوم لیست بزرگترین تولیدکننده‌های گوشی‌های هوشمند جهان قرار دارند از این‌رو این احتمال وجود دارد که تعداد شرکت‌ها و کمپانی‌های بیشتری به طراحی تولید گوشی‌های انعطاف‌پذیر بپردازند و تا سال 2021 قیمت این گوشی‌های هوشمند کاهش پیدا کند چراکه با افزایش تولید هر نوع از گوشی‌های هوشمند قیمت آن‌ها نیز در بازار کاهش پیدا می‌کند.

نظر شما چیست؟ خانواده می میکس بار دیگر می تواند برای شیائومی در نقش منجی ظاهر شود؟

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
afsoongaregisoo

سری میکس که قطعا اینجوری نیست فعلا .و این سری بازار پانصد تا ششصد دلار رو هدف گرفته و این گوشی رو شیائمی گفته هزار دلار .احتمالا یه نسخه خاص با اسمی خاص و بازاری خاص داشته باشه .مثلا می ایکس اسمش باشه

Jahandar

این فرم فکتور که صفحه نمایش هنگام تا شدن و بعد از اون بیرون قرار میگیره، در کنار مزایایی همچون عدم نیاز به صفحه نمایش دوم (چیزی شبیه گلکسی فولد) و متعاقبا کاهش ضخامت دستگاه و نیز کاهش حاشیه های صفحه نمایش و زیباتر بودن ، دو ایراد بزرگ داره که اصلا قابل چشم پوشی نیست (که فکر کنم سامسونگ بعد از نمایش تاشوی هوآوی ، در بیانیه ای به هر دو مورد اشاره کرد.) :

۱- هنگام باز و بسته کردن دستگاه، دست لاجرم به صفحه نمایش برخورد میکنه و باعث باز شدن ناخواستۀ اپ ها میشه.

۲- با توجه به پلاستیکی بودن این صفحه نمایش ها ، این فرم فکتور بسرعت و براحتی خش میفته و آسیب میبینه.

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)