حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

کدنام پیکسل ۴ و پیکسل ۴ ایکس ال لو رفت

نوشته

4 سال قبل | 2 دیدگاه | شایعات، گوگل

امروز در شایعه ای کدنام گوشی‌های هوشمند بعدی گوگل، پیکسل ۴ و پیکسل ۴ ایکس ال با نام‌های آبزیان Coral و Flame لو رفت. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره آن صحبت کنیم.

تاکنون اخبار فاش‌شده‌ی مختلفی در مورد گوشی‌های هوشمند پیکسل ۴ و پیکسل ۴ ایکس ال منتشر شده است. پیش‌تر گفته شده بود که گوگل پیکسل ۴ با قابلیتی شبیه به فیس آی دی عرضه می‌شود.  براساس آخرین گزارش‌ها، به‌نظر می‌رسد دستگاه‌های جدید گوگل از کد نام‌های جدیدی برگرفته از نام آبزیان از جمله Coral ،Needlefish و Flame بهره خواهند برد.

گوگل براساس سنت دیرین خود، کدنام گوشی‌های هوشمند اندرویدی خود را از میان نام آبزیبان مختلف انتخاب می‌کند. پیش‌تر نیز کدنام Hammerhead را برای نکسوس ۵ و کد نام‌های Sargo و Bonito را برای گوشی‌های هوشمند پیکسل 3a و پیکسل 3a XL انتخاب کرده بود. به‌نظر می‌رسد کد نام‌های جدیدی که گوگل برای گوشی‌های هوشمند جدید خود انتخاب کرده است، همان الگوی قبلی را دنبال می‌کند.

کدنام پیکسل ۴ و پیکسل ۴ ایکس ال

یکی از توسعه‌دهندگان براساس اطلاعات موجود در سورس‌کدهای اندرویدیا AOSP و در جریان بررسی ارورهایی که در پیاده‌سازی SELinux در هشت دستگاه مختلف رخ می‌دهد، متوجه کدنام‌های جدید گوشی‌های هوشمند گوگل شد. در این بررسی، تعداد ۶ گوشی گوگل و دو گوشی پاناسونیک مورد بررسی قرار گرفته بود که فهرست آن‌ها در تصویر قابل مشاهده است.

باتوجه به مستندات مربوط‌به بنچمارک گیک‌بنچ که در ماه ژانویه (‌دی‌ماه)  منتشر شد، گوشی هوشمند گوگل با کدنام Coral مربوط‌به گوشی هوشمند پیکسل ۴ خواهد بود که از حافظه‌ی رم ۶ گیگابایتی و تراشه‌ی اسنپدراگون ۸۵۵ بهره خواهد برد. همچنین کد نام گوشی Flame نیز مربوط‌به گوشی هوشمند پیکسل ۴ ایکس ال است.

البته باید منتظر باشیم تا اطلاعات بیشتری در مورد گوشی‌های هوشمند جدید گوگل منتشر شود. در حال حاضر نمی‌توان به‌صورت قطعی در مورد مشخصات دستگاه‌های جدید گوگل اظهارنظر قطعی کرد. متاسفانه، هنوز وضعیت کد نام Needlefish مشخص نشده ولی روشن است که این کدنام مربوط‌به دستگاهی اندرویدی است. باید منتظر باشیم و ببینیم کدنام‌های Medaka و Salmon مربوط‌به کدام دستگاه‌های گوگل خواهند بود. پیش‌تر کدنام Medaka در پتنت گوگل مربوط‌به پیکسل واچ که قرار است در آینده‌‌ای معرفی شود، رویت شده بود.

نظر شما چیست؟ امسال هم مانند سال گذشته موبایل های پرچمدار ۲۰۱۹ گوگل از ماه ها پیشتر، کاملا لو خواهند رفت؟

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
mehrdad_ma

فقط دوربین تکی نذاره میتونه دوباره بهترین بشه

_V_

گوگل واقعا دوربین خفنی داره و اگه از چند دوربین استفاده کنه تو بقیه زمینه ها هم احتمالا جلو بزنه و اول شه

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)