حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

شماره مدل گلکسی نوت ۱۰ سامسونگ وجود دو اندازه آن را تایید می‌کند

نوشته

5 سال قبل | 3 دیدگاه | سامسونگ

کمپانی سامسونگ در اسفند ماه گذشته، چهار عضو خانواده گلکسی اس ۱۰ را همراه با گوشی منعطف گلکسی فولد معرفی کرد. حالا با استناد به شماره مدل گلکسی نوت ۱۰ (Samsung Galaxy Note10)، می‌توان گفت که این فبلت هم در چهار مدل عرضه خواهد شد. شماره مدل گلکسی نوت ۱۰ سامسونگ وجود دو اندازه آن را تایید می‌کند و در ادامه با هم درباره آن صحبت می کنیم.

گلکسی نوت ۱۰ سامسونگ

ظاهرا خانواده گلکسی نوت ۱۰ سامسونگ، متشکل از دو گوشی هوشمند با سایزهای مختلف خواهد بود و هر کدام از آن‌ها، ورژن 4G و 5G خواهند داشت. بر اساس یک گزارش تازه، SM-N970 شماره مدل گلکسی نوت 10 و SM-N975 شماره مدل نسخه بزرگ‌تر است که احتمالا پسوند پلاس را در مقابل نام خود خواهد دید.

در گزارش‌های قبلی به سایز 6.28 اینچی و 6.75 اینچی نمایشگر دو دستگاه اشاره شده بود. ضمن اینکه آن‌ها به ترتیب سه و چهار دوربین هم در پنل پشتی خود خواهند داشت. برای نسخه‌های 5G نیز، شماره مدل SM-N971 و SM-N976 ذکر شده است.

سامسونگ معمولا نسخه‌های قابل فروش در چین را با اضافه کردن عدد صفر به انتهای شماره مدل و نسخه‌های جهانی را با افزودن حرف F عرضه می‌کند. بنابراین می‌توانیم انتظار داشته باشیم که نسخه SM-N9700 بدون سرویس گوگل در کشور چین به فروش برسد و SM-N975F هم با توانایی پشتیبانی از دو سیم کارت، روانه بازار‌های جهانی شود. البته با توجه به فاصله زیاد تا رونمایی از گلکسی Note 10، نمی‌توان درباره مشخصات فنی آن با اطمینان سخن گفت.

نظر شما درباره گلکسی نوت ۱۰ (Galaxy Note 10) چیست؟ فکر می کنید در چند مدل ارایه شود؟

اشتراک در
اطلاع از
3 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Shiral

در هر صورت شکی نیست عالیه

chalton

وقتی سامسونگ عصبانی میشود و می‌خواهد چینی هارو با خاک یکسان کند.

vahid abedi

خیلی هم عالی

اندازه متفاوت یعنی حق انتخاب بیشتر در سری نوت برای اولین بار.

انصافا سری نوت بی نظیره و میشه گفت که رقیب سری نوت به نوعی خود سری نوت هستش

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)