حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

نوا لانچر به نسخه ۶.۱ آپدیت شد

نوشته

5 سال قبل | بدون دیدگاه | Android

شرکت TeslaCoil با عرضه یک آپدیت جدید برای لانچر محبوب و پرطرفدار نوا (Nova Launcher) ویژگی‌های جدیدی را به این لانچر اضافه کرده است. نسخه ۶.۱ نوا لانچر نسبت به ورژن قبلی خود تغییرات عمده‌ای نداشته، اما دو ویژگی جدید و مهم به همراه برخی اصلاحات در نسخه جدید این لانچر افزوده شده است. آخرین نسخه لانچر نوا از حالت تاریک توسط گوگل دیسکاور پشتیبانی می‌کند. نوا لانچر به نسخه ۶.۱ آپدیت شده و در ادامه با هم در ترنجی درباره آن صحبت می کنیم، با ترنجی همراه باشید.

نسخه ۶.۱ نوا لانچر

برای اعمال تم تاریک در لانچر ابتدا باید به قسمت تنظیمات (Setting) گوشی خود مراجعه کرده و پس از آن وارد گزینه Integrations شوید. در پنجره باز‌شده وارد منوی Google Discover شده و پس از وارد شدن به این منو، وارد صفحه انتخاب تم‌ها (Theme) شوید. در این پنجره سه گزینه در دسترس شما قرار دارند که شامل: تم‌های روشن (Light)، تاریک (Dark) و تم تاریک لانچر نوا با نام Night mode هستند.

ویژگی دیگری که به نسخه جدید نوا لانچر اضافه شده، پشتیبانی این لانچر از نقاط عددی است. برای مثال در صورتی‌که شما در اپ اس‌ام‌اس خود تعدادی پیام نخوانده‌شده داشته باشید، تعداد آن پیام‌ها در گوشه بالایی آیکون اپ مربوطه قابل مشاهده است. هم‌چنین یکی دیگر از ویژگی‌های این قابلیت، امکان خواندن اعلان‌ها و پیام‌ها بدون ورود به برنامه است. این قابلیت در اندروید Oreo نیز وجود داشت، اما گوگل به‌جای استفاده از اعداد در نمایش اعلانات خوانده‌نشده، از نقاط رنگی در بالای آیکون اپلیکیشن‌ها استفاده کرده بود.

شما درباره نوا لانچر جدید چیست؟ از چه شرکت اندرویدی استفاده می کنید؟ لانچر خود شرکت را دوست دارید یا به لانچرهای ثالث مراجعه می کنید؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)