حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

میان رده جدید اچ تی سی با اسنپدراگون ۷۱۰ در بنچمارک Antutu دیده شد

نوشته

5 سال قبل | 5 دیدگاه | بنچمارک، تست، علوم پایه، کوالکام

در دسامبر 2018 شرکت اچ‌تی‌سی با عرضه گوشی جدید خود به نام دیزایر 12s توانست خود را در بازار میان‌رده‌ها حفظ کند. اما به‌تازگی، یک میان‌رده دیگر این شرکت با شماره مدل 2Q7A100 در گیک‌بنچ رویت شده است. هم‌چنین امروز هم این دستگاه در وب‌سایت Antutu مشاهده شد. میان رده جدید اچ تی سی با اسنپدراگون ۷۱۰ در بنچمارک Antutu دیده شده و در ادامه با هم درباره آن صحبت خواهیم کرد، با ترنجی همراه باشید.

ترکیب پردازنده اسنپدراگون ۷۱۰ و پردازنده گرافیکی Adreno 616 توانست امتیاز 169617 را به دست آورد و این گوشی میان رده ۲۰۱۹ اچ تی سی را در سطح بالاتری از میان‌رده‌های دیگر قرار دهد.

بنچمارک میان رده ۲۰۱۹ اچ تی سی

میان‌رده اچ‌تی‌سی با رزولوشن تصویر 2160 در 1080 و رم 6 گیگابایتی به همراه حافظه‌داخلی 128 گیگابایت در وب‌سایت‌های رتبه‌بندی تلفن‌های همراه مشاهده شده است. هنوز هیچ اطلاعاتی مربوط به اندازه صفحه‌نمایش این محصول منتشر نشده است.

انتظار می‌رود که این دستگاه مبتنی‌بر اندروید ۹ بوده و همراه با رابط کاربری HTC Sense در دسترس این وب‌سایت‌ها قرار گرفته باشد. نظر شما چیست؟  فکر می کنید این از نشانه های حیات اچ تی سی در بخش موبایل است؟

اشتراک در
اطلاع از
5 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
afsoongaregisoo

اسنپ۷۱۰؟ واسه ۲۰۱۹؟ حتما قیمت هم بالای ۶۰۰ دلار میخاد بده.خو همین سخت افزار و نمایشگر سوپر امولد و دوربین های خوب و کیفیت ساخت خوب رو میشه توی می ۸ اس ای دید که ۲۲۰ دلاره الان

REZA

فکر میکنم بخاطر این گوشی اندروید ٩ رو دیر ارائه کرد.

این لینک هم بنچمارک گیک بنچش هست
https://www.gsmarena.com/new_htc_midranger_stops_by_geekbench_with_snapdragon_710_6gb_of_ram-news-36506.php

amer

بهترین خبر شنیدم خیلی خوبه.مشخصات سخت افزاری عالی یه میان رده قوی.رم عالی.انشا…باتری عالی داشته باشه که بدون شک امسال میتونه به بازار رقابت برگرده.به امید موفقیت برندهای معروف
SONY,HTC,NOKIA

MohammadFarhaadi

با این قیمتایی که میدن و اینکه هیچ برتری نسبت به گوشیایی مثل شیائومی ندارن مطمئن باش اتفاق خوبی قرار نیست برای این برندا بیفته.با پول یه میانرده اچ تی سی میشه یه پرچمدار شیائومی خرید یه چیزم ازش باقی میمونه!اونطوری هم گوشی کاملتری داری هم کیفیت بالاتر هم قیمت بهتر.این نشون میده مشتری دیگه به اسم برند نگاه نمیکنه به ارزشش نگاه میکنه و متاسفانه یه سری برندا هنوز تو عهد عتیق موندن!

CAPCOM

ای ولا به اچ تی سی که هنوز زندست

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)