حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

قیمت و زمان عرضه سامسونگ گلکسی ای ۷۰ (Galaxy A70) مشخص شد

نوشته

4 سال قبل | 6 دیدگاه | سامسونگ

دو هفته پیش بود که در ترنجی خواندیم گلکسی ای ۷۰ (Galaxy A70) با دوربین ۳ گانه، نمایشگر ۶.۷ اینچی ۲۰:۹ و باتری ۴۵۰۰ میلی آمپری با شارژر ۲۵ واتی رسما معرفی شد. حالا قیمت سامسونگ گلکسی ای ۷۰ (Galaxy A70) از سوی شرکت سامسونگ مشخص شده و در ادامه با هم درباره آن صحبت می کنیم، با ترنجی همراه باشید.

در حالی که سامسونگ به تازگی از گوشی سامسونگ گلکسی A80 رونمایی کرده، قیمت یکی دیگر از محصولات خود را اعلام کرده است. قیمت گلکسی A70 با توجه به میزان حافظه داخلی و رم متفاوت است.

قیمت گلکسی ای ۷۰ (Galaxy A70)

گلکسی ای ۷۰

گلکسی ای ۷۰

در صورتی که به 6 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی نیاز داشته باشید، با پرداخت 446 دلار می توانید گلکسی A70 را خریداری کنید. نسخه مجهز به 8 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی، قیمتی برابر با 491 دلار دارد.

این گوشی هوشمند کره ای به صفحه نمایش Infinity-U مجهز شده که دارای رزولوشن 1080 × 2400 پیکسل است و از فناوری سوپر امولد بهره می برد. در زیر این نمایشگر شاهد قرارگیری سنسور اثر انگشت هستیم.

در جلوی این دستگاه و در داخل برش نمایشگر قطره ای آن شاهد استفاده از یک دوربین سلفی 32 مگاپیکسلی هستیم. پنل پشتی گلکسی A70 دوربین اصلی سه گانه را میزبانی می کند. این دوربین از سنسورهای 35، 5 و 8 مگاپیکسلی بهره می برد.

انرژی این اسمارت فون شرکت سامسونگ توسط چیپست اسنپدراگون SM6150 (اسنپدراگون 675) تامین می شود. وظیفه تامین انرژی این دستگاه بر عهده یک باتری 4500 میلی آمپر ساعتی بوده که از قابلیت شارژ سریع 25 واتی پشتیبانی می کند. کاربر می تواند در این محصول از کارت حافظه خارجی استفاده کند.

رنگ های گلکسی ای ۷۰ (Galaxy A70)

گلکسی ای ۷۰

گلکسی ای ۷۰

گوشی سامسونگ گلکسی A70 تنها در سه رنگ شامل مشکی لیزری، سفید مرواریدی و نارنجی مرجانی در اختیار خریداران قرار می گیرد.

گوشی گلکسی A80 که از طراحی جذاب و متفاوتی بهره می برد، در تاریخ ۳۱ اردیبهشت وارد فروشگاه های سامسونگ می شود. انتظار می رود مدت زمان انتظار برای ورود گلکسی A70 به بازار، کمتر از گلکسی A80 باشد. نظر شما درباره گلکسی ای ۷۰ چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
6 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Mahdi.L

به نسبت امکانات قیمت مناسب تری داره، منتها هنوزم میشه قیمت پایین تری واسش در نظر گرفت

aghil

اولین خریدارش خودم هستم .باطری ۴۵۰۰ بدجور وسوسم کرده .امیدوارم تو دوربین هم راضیم کنه .

mostafa3

A20 با باتری 5000 گند زد تو تست باتری
اینم بهتر از اون نیست

_V_

mostafa3
من نمیونم تاثیری داره یا نه ولی با چیزایی که دیدم همه این میانرده ها با باتری غول لیتیوم پلیمره ولی پرچمدار خودش لیتیوم یونیه اونم با حجم کمتر ولی تو اتری تست میبره

The Destroyer

انصافا قیمت های سامسونگ به جز a80 خیلی منطقی تر و به صرفه تر شده ولی هنوز هم نسبت به چینی ها بالاست که اونم به خاطر هزینه سنگینی هست که سامسونگ بابت تبلیغات میده بماند که گذشتن از سود کلان هم یه ذره سخته

_V_

پس اون آبی چیه تو خود عکس؟😐😐😐😐جزو رنگا نی؟

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)