حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

شرکت BOE می گوید قیمت موبایل های تاشو تا سال ۲۰۲۱ کاهش میابد

نوشته

4 سال قبل | 2 دیدگاه | فناوری‌های نوین

شرکت BOE یکی از بزرگترین شرکت های تولید کننده نمایشگر گوشی های هوشمند از کاهش قیمت گوشی های انعطاف پذیر تا سال ۲۰۲۱ خبر داد. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره آن با هم صحبت کنیم.

گوشی های انعطاف پذیر مانند سامسونگ گلکسی Fold و هواوی میت ایکس، محصولات بی نظیری هستند؛ با این حال افراد کمی قادر به خرید این دستگاه ها خواهند بود.

در حالی که در ابتدا تصویر می شد محصولات مجهز به صفحه نمایش منعطف قیمتی کمتر از 2 هزار دلار داشته باشند، هواوی Mate X با قیمتی بیش از 2600 دلار در اختیار خریداران قرار می گیرد.

لازم به ذکر است؛ همیشه قیمت نسل اول محصولات انقلابی در ابتدا بسیار بالا بوده و اکثر کاربران نیز تا مدتی از خرید آن ها خودداری می کنند. این موضوع در رابطه با گوشی های منعطف نیز صادق است.

هواوی میت ایکس (Huawei Mate X)

هواوی میت ایکس (Huawei Mate X)

کمپانی BOE یکی از بزرگترین تولیدکنندگان نمایشگر و تامین کننده اصلی صفحه نمایش مورد استفاده در گوشی های انعطاف پذیر هواوی است. به گفته معاون رئیس این کمپانی، در آینده نزدیک کاهش قیمت نمایشگرهای انعطاف پذیر امکان تولید گوشی های منعطف ارزان تر را برای شرکت های مختلف فراهم می کند.

این مقام همچنین اعلام کرده طی مدت دو سال، گوشی های انعطاف پذیر در محدوده قیمتی 1500 دلار قرار می گیرند. در حالی که این صحبت بیشتر در رابطه با گوشی های منعطف هواوی صادق است، انتظار می رود تا سال 2021 با کاهش قابل توجه قیمت این محصولات در بازار باشیم.

قیمت گوشی تاشو شیائومی نصف قیمت گوشی تاشو سامسونگ خواهد بود، دقیقا مثل پرچمدارهای عادی

هواوی میت X اولین گوشی هوشمند انعطاف پذیر جهان محسوب می شود که از طراحی جذابی بهره می برد. این محصول به یک صفحه نمایش انعطاف پذیر 8.0 اینچی مجهز شده است. قدرت این دستگاه را پردازنده کایرین 980 و انرژی آن را یک باتری 4500 میلی آمپر ساعتی تامین می کند.

شما چطور فکر می کنید؟ مشخصا ما هم انتظار داریم که قیمت موبایل هایی با این فناوری جدید کاهش به زودی کاهش یابد.

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
_V_

اولین فولده که اونم اتفاقا طراحیش خیلی خوبه فقط ترولای دیگر برندا از سر سوزش دارن تلاوت های بیخود میکنن :))))

Arrow

تو و چالتون سر دسته ترولای سایت هستین چی میگی برا خودت🤣🤣🤣

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)