حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

طرح مفهومی گوشی تاشو موتورولا Razr 2019 را ببینید

نوشته

4 سال قبل | بدون دیدگاه | تماشا کنید، کانسپت، موتورولا

دنیای امروزی گوشی‌های هوشمند در حال تجربه یک نوستالژی جالب است، چرا که در نیمه اول سال 2019 قرار است که بار دیگر گوشی RAZR موتورولا را با ظاهری جدید ببینیم. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا طرح مفهومی گوشی تاشو موتورولا Razr 2019 را ببینید.

 

ممکن است بسیاری از شما به خاطر بیاورید، ریزر یکی از محبوب‌ترین گوشی‌ها تاریخ موبایل به حساب می‌آید. این گوشی تاشوی زیبا در بین سال‌های 2004 تا 2008 بیش از 130 میلیون واحد فروش داشت و تنها زمانیکه پای گوشی‌های هوشمند به بازار وا شد، RAZR به معنای واقعی کنار گذاشته شد.
اما در سال 2016 موتورولا اعلام کرد قصد دارد RAZR را دوباره به بازار بیاورد. اما با ظاهری امروزی. این موضوع در نمایشگاه MWC 2018 توسط مدیرعامل لنوو نیز تأیید شد. بعدها در خبرها اعلام شد که این یک گوشی تاشو با قیمت 1500 دلار خواهد بود. به تازگی اما یک ویدئوی مفهومی براساس انتظاراتی که از این گوشی می‌رود، منتشر شده است.

ماه گذشته لیستی از مشخصات گوشی RAZR سال 2019 منتشر شد که براساس آن میدانیم این گوشی دارای نمایشگر 6.2 اینچی با رزولوشن 876×2142 و نسبت ابعاد 22:9 است. این نسبت ابعاد حتی از گوشی اکسپریا 1 سونی که به تازگی معرفی شده نیز بیشتر است. نمایشگر بیرونی این گوشی دارای رزولوشن 600×800 و نسبت ابعاد 4:3 است. براساس شایعات جدید موتورولا ترجیح داده است که به جای چیپست قدرتمند اسنپدراگون 855 از اسنپدراگون 710 استفاده کند. هرچند که ممکن است این شایعات غلط باشند.

اما در ویدئوی مفهومی که ساعاتی پیش منتشر شده به دوربین سه گانه RAZR با سنسورهای 48، 20 و 16 مگاپیکسلی و نمایشگر کاملاً تمام صفحه 7.5 اینچی اشاره شده است. براساس این ویدئو موتورولا ریزر دارای حسگر اثر انگشت زیر نمایشگری، بلندگوهای ارتعاشی و چیپست اسنپدراگون 855 به همراه باتری 5500 میلی آمپرساعتی خواهد بود. زمانیکه این گوشی تا می‌شود یک نمایشگر کوچک 3 اینچی در قسمت پشت و درست در زیر دوربین‌ها ظاهر می‌شود. در این حالت نمایشگر جلو گوشی 4 اینچی خواهد بود. جک 3.5 میلیمتری هدفون هم در این گوشی به چشم می‌خورد.

اگر دستگاه نهایی به این ویدئوی مفهومی شبیه باشد، ممکن است قیمت آن بالای 1500 دلار تعیین شود. در هر حال باید تا زمان معرفی این گوشی و کسب اطلاعات موثق‌تر صبر کنیم. نظر شما درخصوص طرح مفهومی این گوشی چیست؟ آن را رویاپردازانه یا واقعی می‌دانید؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)