حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

گوشی تاشو موتورولا بار دیگر تایید شد

نوشته

5 سال قبل | بدون دیدگاه | موتورولا

در هفته‌ای که گذشت شاهد معرفی انواع گوشی‌های تاشو از برندهای مطرحی همچون سامسونگ و هواوی بودیم. همچنین مدل‌های اولیه‌ای از دستگاه تاشو اوپو و شیائومی را دیدیم. اما اکثر گوشی بازها منتظر نسخه تاشو و جدید گوشی نوستالژی ریزر موتورولا هستند. درباره گوشی منعطف موتورولا شایعاتی چند شنیدیم و حالا شاهد آن هستیم که گوشی تاشو موتورولا بار دیگر تایید شده است. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره آن صحبت کنیم.

موبایل تاشو موتورولا ریزر وی ۴

موبایل تاشو موتورولا ریزر وی ۴

حال خبری رسیده است که به نظر می‌رسد زمان عرضه گوشی تاشو موتورولا نزدیک است. نائب رییس بخش محصولات این شرکت در مصاحبه‌ای تایید کرد که موتورولا در حال کار روی یک دستگاه منعطف تاشو است و همانند گجت‌های سایر رقبا در آینده‌ای نزدیک به بازار عرضه می‌شود.

این مقام مسئول در بخش دیگری از مصاحبه‌اش بیان کرده که آن‌ها در حال کار روی طراحی خاص برای این گوشی تاشو و قابلیت‌های جذابی هستند. همچنین اعلام کرده نیاز نیست کاربران این گجت نگران خراشیدگی روی صفحه نمایش باشند که نشان می‌دهد احتمالا شاهد نمایشگر داخلی در این دستگاه باشیم.

اگر چه زمان عرضه گوشی تاشو ریزر به طور دقیق مشخص نشده است اما دیگر مطمئن شده‌ایم که شاهد محصولی جدید از موتورولا خواهیم بود. در همین زمینه باید بگوییم که شرکت موتورولا معمولا در ماه ژوئن (تیرماه) گجت‌های جدیدی را معرفی می‌کند و شاید در این مراسم، شاهد گجت تاشوی ریزر باشیم.

موتورولا RAZR 2019 موبایل منعطف موتورولا با ناچ خواهد بود

در انتها لازم است به پتنت ثبت شده از سوی موتورولا اشاره کنیم که طبق آن، گوشی هوشمند تاشو موتورولا از طراحی مشابه گوشی معروف RAZR بهره خواهد برد و باید منتظر باشیم و ببینیم آیا این طرح عملی خواهد شد یا خیر؟!

نظر شما چیست؟ فکر می کنید موتورولا می تواند با گوشی تاشو به بازار بازگردد؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)