حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

موزه سریال گیم آف ترونز (Game of thrones) به زودی در ایرلند شمالی برپا می شود

نوشته

5 سال قبل | بدون دیدگاه | سریال

بیشتر از چند روز، تا آغاز پخش فصل هشتم و نهایی سریال بازی تاج و تحت یا گیم آف ترونز (Game of Thrones) باقی نمانده. سؤالی که در ذهن شما هم ممکن است ایجاد شده باشد این است که آیا بعد از پایان سریال، شرکت HBO این همه اعتباری که با این سریال به دست آورده را به کنار می‌نهند و دیگر از برند گیم آف ترونز سود مالی نخواهد برد؟! پاسخ گزینه دوم است و خبر می رسد که موزه سریال گیم آف ترونز (Game of thrones) به زودی در ایرلند شمالی برپا می شود. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره آن صحبت کنیم.

موزه سریال گیم آف ترونز (Game of thrones)

گرچه خبرهایی در مورد ساخت داستان‌های جانبی بر مبنای قصه گیم آور ترونز یا اصطلاحا پاراکل‌هایی وجود دارد، اما مطابق خبر تازه‌ای که HBO منتشر کرده، استودیوی ایرلند شمالی که بخشی قابل توجهی از سریال در آن فیلمبرداری شده، به یک موزه بزرگ تبدیل خواهد شد و تورهای سریال گیم آف ترونز برپا خواهد شد.

این استودیوی در بیرون شهر بلفاست قرار دارد و بیشتر از ۱۰ هزار متر مربع مساحت دارد.

بازدید از این استودیو- موزه، تجربه بی‌نظیری را فراهم خواهد آورد، تصور کنید که بتوانید بر تحت آهنین مشهور سریال بنشینید و انواع لباس‌ها و سلاح‌های استفاده شده در سریال را از نزدیک ببینید و همزمان نماهایی از پشت صحنه سریال را که در همان محل فیلمبرداری شده، مشاهده کنید.

تاریخ انتشار فصل هشتم گیم آف ترونز (Game Of Thrones) یکشنبه ۲۵ فروردین است 

شبکه HBO هنوز مشخص نکرده که در این استودیو چه کارهای دقیقی خواهد کرد، اما احتمال داده می‌شود که نماهایی از مکان‌ها و سرزمین‌هایی مانند کینگز لندینگ، دراگون‌استون، دیوار عظیم شمالی و بقیه باز‌آفرینی شوند.

انتظار می‌رود که از بهار سال ۲۰۲۰ این موزه آماده شود. هنوز خبری در مورد کار مشابه در آمریکا نیست.

پخش فصل هشتم و نهایی سریال گیم آف ترونز از ۲۵ فروردین  یعنی ۱۰ روز بعد آغاز خواهد شد. منتظر فصل آخر GoT هستید؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)