حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

همه آیفون های ۲۰۲۰ با نمایشگر OLED ارایه خواهند شد

نوشته

4 سال قبل | 8 دیدگاه | اپل

درباره آیفون ۲۰۲۰ شایعات زیادی شنیده ایم و این در حالی است که ما ابتدا باید داده های آیفون ۲۰۱۹ برای‌مان اهمیت داشته باشد! یک شایعه قابل پیش‌بینی و البته از قبل شنیده شده دوباره پا گرفته است که می گوید همه آیفون های ۲۰۲۰ با نمایشگر OLED ارایه خواهند شد و در ادامه با هم درباره آن صحبت خواهیم کرد، با ترنجی همراه باشید.

نمایشگر OLED برای آیفون ۲۰۲۰

بر اساس گزارش منابع آگاه از صنعت موبایل، کمپانی اپل قصد دارد در سال 2020 سه مدل آیفون جدید روانه بازار کند که هر سه نسخه به نمایشگر OLED مجهز شده و در سه اندازه مختلف به دست مشتریان خواهند رسید.

طبق اطلاعات موجود، ابعاد آیفون های 2020 اپل از 5.42 اینچ برای نسخه کامپکت شروع شده و به 6.06 اینچ برای نسخه استاندارد و 6.67 اینچ برای نسخه مکس می رسد. در این بین کوچک ترین مدل جایگزین آیفون 8 که 4.7 اینچ قطر دارد خواهد شد، مدل 6.06 اینچی به جای آیفون XS با ابعاد 5.8 اینچ به بازار می آید و در نهایت مدل 6.67 اینچی نیز آیفون XS مکس 6.5 اینچی را کنار خواهد زد.

اگر گزارش مورد بحث کاملاً دقیق باشد، می توان امیدوار بود که ابعاد کلی آیفون های 2020 نسبت به مدل های موجود تغییری نکرده و افزایش اندازه نمایشگر با کاهش حاشیه های صفحه به دست بیاید.

شاید آیفون ۱۱ اس (iPhone 11s) نداشته باشیم

لازم به ذکر است که تا کنون گزارش های مختلفی از زمان مهاجرت کامل اپل به فناوری نمایشگر OLED منتشر شده و برخی منابع سال 2019 را برای این اتفاق ذکر کرده اند. با این حال طبق اخبار جدید، سبد محصولات تمام OLED کمپانی ساکن کوپرتینو در سال 2020 به بازار خواهد آمد و امسال (2019) شاهد عرضه یک نسخه LCD به عنوان جایگزین آیفون XR و دو آیفون OLED جدید خواهیم بود.

گفتنی است از آنجایی که در سال 2018 آیفون های سری S به بازار آمدند، امسال شاهد عرضه آیفون های 2019 با شماره جدید (11) هستیم که در صورت صحت گزارش اخیر، ممکن است در سال 2020 مانند گذشته، اپل بار دیگر از عرضه سری S خودداری کرده و مستقیماً خانواده آیفون 12 را معرفی کند؛ همان طور که پیش از این بعد از آیفون 7، خبری از آیفون 7S نبود و شرکت کوپرتینویی آیفون 8 را به علاقه مندان معرفی کرد.

نظر شما چیست؟ فکر می کنید که این شایعه به تحقق می پیوندد؟

اشتراک در
اطلاع از
8 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
chalton

وقتی که صفحه‌نمایش‌های سامسونگ رو گوشیت باشه همش دوست داری گوشی با صفحه نمایش OLED بسازی،این یه واقعیته چه بخواید چه نخواید برای این که یکی از بهترین ها باشی باید با سامسونگ همکاری کنی.

Genesis

گلکسی اس ۱ صفحش اولد بود
الان ای شیپ ها خوشحالن که همه گوشی هاشون داره اولد میشه😂

TVKade

ایولا سامسونگ با صفحه نمایش های عالی که تولید میکنه

TVKade

بالاخره اولین تست معتبر بین دوربین اس 10 پلاس و پی 30 پرو توسط SuperSaf

https://www.youtube.com/watch?v=fvD8Al5rN-g

همان طور که میبیند در دوربین سلفی مخصوصا فیلمبرداری سلفی اس 10 کاملا برتره و جزئیات را نشون میده که هواوی اصلا جزئیات فیلم را محو میکنه/ و همینطور در فیلمبرداری دوربین اصلی هم اس 10 کاملا برتره و هواوی لرزش بسیار زیادی داره…در عکاسی در نور زیاد و روز برابرن هستن..فقط در شرایط نوری کم و تاریکی پی 30 پرو برتره.ترول های هواوی ویدئو را ببینن .

_V_

این اکانت فیکو حذف کن

Genesis

قدرت سامسونگ اینجا مشخص میشه
این چینی های بنجل فقط بدرد عدد بازی میخورن
و گول زدن مردم خنگ

vahid abedi

تف سر بالا به خود ادم برمیگرده

خنگ ترین مردم کسی هستش که دیگران رو خنگ مینامد

و البته از کوزه همان برون تراود که در اوست.

در اخر نقل قولی از یکی از فیلسوفان معاصر: ویژگی های خودمون رو به دیگران نسبت ندهیم

منظور فیلسوف اینه که کلمه ای که از دهن انسان خارج میشه در حقیقت مشخصات و ویژگی های خودش هستش و نشان گر پر بودن درون فرد از همون کلمه.

Genesis

کی به تو گفته با سخن بزرگان و فیلسوف بازی در اوردن احترام بیشتری بهت میزارن؟
دنبال چی هستی؟؟
مشاوره روان پزشکی هم که میدادی قبلا 😂
همیشه دوست داشتی خاص باشی نه؟؟😂😂

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)