حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

رندرهای موتو جی ۸ (Moto G8) همان موتورولا وان ویژن یا موتو پی ۴۰ خواهد بود

نوشته

5 سال قبل | 2 دیدگاه | شایعات، موتورولا

رندرهای موتو جی ۸ (Moto G8)‌ همراه دوربین سه گانه پشتی و یک نمایشگر دارای حفره منتشر شد. گفته می‌شود این گوشی٬ نسخه‌ی قدرتمندتر موتورولا وان ویژن است که هر دو به زودی معرفی خواهند شد. در حقیقت رندرهای موتو جی ۸ (Moto G8) همان موتورولا وان ویژن یا موتو پی ۴۰ خواهد بود. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره آن بیشتر صحبت کنیم.

ما چندی پیش در مورد گوشی موتو وان ویژن شنیده بودیم. امروز یک گوشی دیگر از سوی موتورولا در رادار رسانه‌ها قرار گرفته است. ما در مورد گوشی موتو جی 8 صحبت می‌کنیم. یک افشاگر مشهور به نام OnLeaks رندرهای موتو جی 8 که بر اساس فایل‌های CAD این گوشی طراحی شده‌اند را منتشر کرده است. این رندرها یک گوشی با طراحی نسبتا شبیه به گوشی One Vision را نشان می‌دهند.

 

 

اصلی‌ترین تفاوت موتو جی 8 با وان ویژن یک دوربین بیشتر در قاب پشتی این دیوایس است. با این حال٬ در حالی که گفته می‌شود سنسور اصلی دوربین وان ویژن 48 مگاپیکسلی است٬ در اینجا سه دوربین 12 مگاپیکسلی پشت قاب G8 قرار دارد. همچنین ضخامت آن نیز 0.4 میلی‌متر بیشتر از وان ویژن است. موتو جی 8 همچنین مانند وان ویژن به یک نمایشگر 6.2 اینچی مجهز خواهد بود٬ اما دیگر جزئیات سخت افزاری آن نامشخص است.

گفته می‌شود این گوشی می‌تواند یک نسخه‌ی قدرتمندتر وان ویژن باشد که در چین با نام موتو P40 عرضه خواهد شد. به هر ترتیب تا رونمایی رسمی از این دیوایس فاصله‌ی زیادی باقی نمانده است. از آنجایی که گوشی‌های خانواده موتو جی ۷ در ماه فوریه معرفی شدند٬ پس طی هفته‌های آینده می‌توانیم انتظار رونمایی از گوشی موتو جی ۸ را داشته باشیم.

نظر شما درباره موتو جی ۸ چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
chalton

به گلکسی A8s دوباره سلام کنید.
از موقعی که موتورولا افتاد دست چینی ها فقط داره از رو دست اینو اون نگاه میکنه.
.
.
.
.
.
#مثل Arrow کودن نباشیم.

_V_

من کاری ندارم که اعصای سایت دربارت چی فکر میکنن ولی اینو میتونم بگم یخ نفر همیشه دنبال اینه کامنت بذاری و با روش های مختلف بهت منفی میده،شک نکن /-:

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)