حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

موتو جی ۸ و موتو جی ۸ پاور در راهند

نوشته

4 سال قبل | 5 دیدگاه | مطالب ترنجی

خانواده موتو G8 چند ماه قبل با دستگاه های موتو G8 پلی و G8 پلاس آغاز شد. امشب اما می بینیم که دو محصول جدید در این خانواده ارایه خواهند شد. موتو جی ۸ و موتو جی ۸ پاور در راهند و در ادامه با هم درباره آن صحبت می کنیم، با ترنجی همراه باشید.

موتو جی ۸ و موتو جی ۸ پاور

موتو جی ۸ و موتو جی ۸ پاور

موتو جی ۸ و موتو جی ۸ پاور

هر دستگاه یعنی موتو G8 و موتو G8 پاور از چیپست اسنپدراگون ۶۶۵ بهره می برند. مدل استاندارد یک صفحه نمایش 6.39 اینچی اچ دی پلاس و سوراخ نمایشگر برای دوربین سلفی خواهد داشت. ظاهرا این پنل از نوع LCD است؛ پس حسگر اثر انگشت یکپارچه با پنل نمایشگر جایی در فهرست مشخصات موتو جی 8 ندارد.

اجزای دوربین سه‌گانه را در پنل پشتی، یک سنسور اصلی 16 مگاپیکسلی با لنز f/1.7، یک دوربین ماکرو 2 مگاپیکسلی f/2.2 و یک دوربین فوق عریض 8 مگاپیکسلی تشکیل می‌دهند. دوربین سلفی هم 8 مگاپیکسلی f/2.0 خواهد بود. ظرفیت باتری دستگاه، 4000 میلی‌آمپر ساعت و حداکثر توان شارژ آن، 10 وات گزارش شده است.

برای موتو جی ۸ پاور باید گفت همان‌طور که از نامش پیداست، این مدل باید باتری بزرگ‌تری داشته باشد. ظاهرا باتری موتو جی 8 پاور، 5000 میلی‌آمپر ساعتی است و به لطف فناوری Quick Charge 3.0، با توان 18 وات شارژ می‌شود. انتظار می‌رود صفحه نمایش 6.36 اینچی و حفره‌دار گوشی، دارای وضوح فول اچ دی پلاس باشد و از یک دوربین سلفی 25 مگاپیکسلی میزبانی کند.

در پشت دستگاه نیز باید انتظار یک ماژول چهارگانه را داشته باشیم؛ متشکل از همان سه دوربین مدل استاندارد، به اضافه یک دوربین 8 مگاپیکسلی f/2.4 که شاید تله‌فوتو باشد.

نظر شما چیست؟ منتظر موتو G8 و موتو G8 Power هستید؟

اشتراک در
اطلاع از
5 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Aпɢεʟ

امکانات خوبی ندارن طراحی هاشونم قدیمی هست در صورت قیمت گزاری درست ارزش خرید پیدا میکنن…در غیر این صورت بدرد نمیخورن

V800B

خیلی هم بد نیستن
پردازنده ک استفاده کرده قوی تر از کارین ۷۱۰/۷۱۰f و همینطور قوی تر از ۹۶۱۰ و برابر با ۹۶۱۱ دوربین رو نمیشه روش نظری داد ولی عموما موتو دوربین هاش معمولی بوده ولی تو باتری هم بد نیس
شاید تنها ضعفش همین دوربینش باشه مگر عوامل دیگه تاثیر بزاره
نظیر قیمت گذاری و دیزاین

V800B

نمره دوربین ردمی نوت ۸ پرو هم مشخص شد ممنون میشم پوشش بدید

Milad7

قیمت؟

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)