حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

ثبت عکس از رسیدها با گوگل فوتو (Google Photo)

نوشته

5 سال قبل | 5 دیدگاه | گوگل

از این‌ پس کاربران به کمک قابلیت جدیدی در Google Photos، قادر خواهند بود از اسناد، مدارک و رسیدهای خود تصاویر واضح‌تری ثبت کنند. در حقیقت قرار است ثبت عکس از رسیدها با گوگل فوتو (Google Photo) به سادگی هر چه تمام تر انجام شود. در ادامه با ترنجی همراه باشید در درباره آن صحبت کنیم.

سال گذشته قابلیت چرخاندن و روشن‌تر کردن خودکار تصاویر به Google Photos افزوده شد؛ به دنبال آن شرکت گوگل در این هفته ویژگی جدیدی را به اپلیکیشن خود افزود. با کمک این قابلیت، کاربران قادر خواهند بود تصویر اسناد پرینت شده یا صفحاتی با نوشته‌های زیاد را ویرایش کرده و یا برش دهند.

این ویژگی جدید بسیار شبیه به سایر گزینه‌های قبلی در اپلیکیشن Google Photos است. برای استفاده از این قابلیت جدید فقط کافی است یک عکس بگیرید؛ سپس اپلیکیشن آن را تشخیص داده و گزینه “Crop & adjust” را در پایین عکس گرفته‌شده، نمایش خواهد داد. اضافه شدن این گزینه، ویرایش تصاویر مربوط به اسناد و رسیدها را بهبود می‌بخشد. پس از انتخاب این گزینه سه ویرایش اصلی (به‌صورت خودکار) بر تصویر اعمال خواهد شد که عبارت‌اند از: برش پس‌زمینه تصویر، پاک کردن حاشیه‌ها و بهبود خوانایی متن و نوشته‌های تصویر.

این قابلیت در برنامه اسکن متن مایکروسافت (Microsoft Office Lens) نیز وجود دارد ولی افزوده شدن آن به Google Photos بسیار سودمند خواهد بود؛ به‌خصوص از زمان افزایش شمار برنامه‌های بودجه‌بندی و مدیریت پول که کاربران برای استفاده از چنین برنامه‌های مدیریتی نیاز به ذخیره سریع تصاویر اسناد و رسیدها دارند.

دستگاه‌های اندرویدی، قابلیت “Crop & adjust” را طی هفته جاری دریافت خواهند کرد. نظر شما درباره این ویژگی جدید گوگل فوتو چیست؟

 

اشتراک در
اطلاع از
5 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
ahmad

من هرگز عکسامو تو گالری گوشی ذخیره نمیکنم بهترین برنامه گوگل فوتو هست

vahid abedi

سلام

احمد جان تا جایی که یادمه ظرفیت رایگان گوگل فوتو 15 گیگابایت هستش.

ایا حافظه جدیدی خریداری کردید یا با کیفیت پایین ذخیره میکنید

ahmad

سلام نه ولی گلچین میکنم عکسامو لازم باشه با گیفت کارت ظرفیت اضافه میخرم

HasanHoseinPoor

حجم بینهایت‌ بود برا عکسا‌ کع

amer

گزارش جالب و مفیدی بود
ممنون.

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)