حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

هواوی پی ۳۰ لایت (Huawei P30 Lite) با دوربین سه گانه کایرین ۷۱۰ رسما معرفی شد

نوشته

5 سال قبل | 5 دیدگاه | هواوی

خانواده پرچمدارهای پی ۳۰ (P30) را می توان از بهترین دستگاه های معرفی شده در سال ۲۰۱۹ دانست. این خانواده اما تماما پرچمدار نیستند و همانند نسل های گذشته یک میان رده هم دارد. هواوی پی ۳۰ لایت (Huawei P30 Lite) با دوربین سه گانه کایرین ۷۱۰ رسما معرفی شده و در ادامه با هم درباره آن صحبت خواهیم کرد، با ترنجی همراه باشید.

هواوی پی ۳۰ لایت

هواوی پی ۳۰ لایت

هواوی پی ۳۰ لایت

امروز هواوی پی ۳۰ لایت (Huawei P30 Lite) برای پیش فروش در کشور فیلیپین موجود شده است. این دستگاه قیمتی برابر با 320 دلار داشته و از تاریخ 4 آوریل برای خریداران ارسال می شود.

قدرت این محصول را چیپست Kirin 710 تامین می کند. این پردازنده دارای 4 هسته Cortex-A73 با فرکانس 2.2 گیگاهرتز و 4 هسته Cortex-A53 با فرکانس 1.7 گیگاهرتز است. این چیپست از پردازنده گرافیکی Mali-G51 بهره می برد.

بر اساس اطلاعات موجود در این فروشگاه ایترنتی، هواوی پی 30 لایت به 6 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی مجهز شده است. روی پنل پشتی این اسمارت فون دوربین اصلی سه گانه به چشم می خورد.

دوربین سه گانه هوای پی ۳۰ لایت

دوربین اصلی این محصول دارای سنسورهای 24، 8 و 2 مگاپیکسلی است. لنز 8 مگاپیکسلی دارای زاویه دید عریض و سنسور 2 مگاپیکسلی برای تشخیص عمق مورد استفاده قرار می گیرد.

در بخش جلویی این گوشی هوشمند یک دوربین 32 مگاپیکسلی برای ثبت تصاویر کاربران قرار گرفته است. نمایشگر در نظر گرفته شده برای این دستگاه 6.15 اینچی بوده که دارای رزولوشن فول اچ دی پلاس است. نسبت تصویر این نمایشگر LCD برابر با 19.5:9 است.

از دیگر مشخصات این محصول می توان به سیستم عامل پیش فرض اندروید پای به همراه رابط کابری EMUI 9.0.1، باتری 3340 میلی متری آمپر با قابلیت پشتیبانی از شارژ سریع 18 واتی، پورت USB Type-C، جک 3.5 میلی متری هدفون و بلوتوث نسخه 4.2 اشاره کرد.

کاربران می توانند گوشی هواوی P30 لایت را در رنگ های سفید، مشکی و آبی سفارش دهند. انتظار می رود این دستگاه در آینده نزدیک در کشورهای بیشتری برای فروش عرضه شود.

نظر شما درباره هواوی پی ۳۰ لایت چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
5 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
chalton

تقلید از سامسونگ.
تر.نجی هم که کلا شده تبلیغ از هواوی و تعریف کردن ازش،در کل هیچ کدوم از سه مدل رو که معرفی کرد مورد تایید نیست،طراحیش هم که دو روز دستت باشه به صورت کامل از چشمت میوفته.

chalton

(میخواستم ترولی سامسونگ رو بزارم کنار قسمت نشد
ایشالله دفعه بعد)
فعلاً با همین ترولی سامسونگ میریم به جِلووو

RS.R

همیشه و همه جا باید نظرات آدم ها یه{!!!!!!!!!!!!!!!!! }باید حتما نادیده گرفت که در مورد تو صدق میکنه. خاک تو سر سامسونگ کنم طرف دار این چنین (!!!!!)مثل تو داره. 😂😂

alireza66

ازدوستانی که اشنایی بیشتری با گوشی دارن یه راهنمایی داشتم اگر لطف کنن کمک کنن ممنون میشم.
دنبال یه گوشی باخصوصیات زیر به ترتیب اولویت هستم.
1-کیفیت صوتی عالی درحدگوشی های سریv.lgاما نه خود lgبدلیل تجربه بدم.
2-صفحه نمایش خوب
3-طول عمرباطری
4حافظه ذخیره بالا.
دوربین برام دراولویت نیست.

TVKade

ارزش خرید نداره

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)