حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

لپتاپ شیائومی می نوت بوک ایر ۲۰۱۹ با چپیست نسل ۸ اینتل به قیمت ۵۳۶ دلار رسما معرفی شد

نوشته

5 سال قبل | 12 دیدگاه | اولترابوک، شیائومی

شیائومی محصولات خوب زیادی دارد و لپتاپس را می توان یکی از این محصولات دانست. شیائومی همانند اپل اعتقادی به تغییر هر ساله ظاهر کلی لپتاپش ندارد و تا آن جا که نیاز باشد سخت افزار را به روز می کند. امروز لپتاپ شیائومی می نوت بوک ایر ۲۰۱۹ با چپیست نسل ۸ اینتل رسما معرفی شد و در ادامه با هم درباره آن صحبت می کنیم، با ترنجی همراه باشید.

می نوت بوک ایر

می نوت بوک ایر

معرفی این محصول در حالی است که کمپانی چینی در دسامبر 2018، می نوت بوک ایر را با تجهیز به پردازنده نسل هفتم اینتل نوسازی کرده بود. نوت بوک 12.5 اینچی جدید برای ثبت سفارش، از هم‌اکنون در دسترس مشتریان قرار دارد؛ فروش آن نیز از تاریخ هشتم فروردین ماه آغاز خواهد شد.

مشخصات می نوت بوک ایر 12.5 اینچی شیائومی

همان‌طور که گفته شد، این لپ تاپ بسته به مدل خریداری شده از پردازنده نسل هشتم M3 یا i5 اینتل بهره می‌برد. سایز دقیق باتری آن نامشخص است؛ اما بنابر ادعای شیائومی، تنها در عرض 35 دقیقه تا پنجاه درصد شارژ می‌شود. البته این نوت بوک ایر در تصاویر رسمی منتشر شده، بسیار باریک جلوه می‌کند؛ پس قاعدتا سایز باتری دستگاه نیز باید در تناسب با ابعادش باشد.

نمایشگر 12.5 اینچی لپ تاپ شیائومی، رزولوشن 1920 در 1080 پیکسل و حاشیه‌هایی به ضخامت 5.71 میلی‌متر دارد که مشابه محصول سال گذشته است. کیبورد برخوردار از نور پس‌زمینه و اسپیکرهای Harman با توانایی پشتیبانی از صدای فراگیر DTS، از دیگر ویژگی‌های دستگاه به شمار می‌روند.

قیمت شیائومی می نوت بوک ایر 12.5 اینچی

این نوت بوک با پردازنده M3 و 4 گیگ رم، در دو نسخه 128 یا 256 گیگابایتی به فروش می‌رسد، به ترتیب با قیمت 536 و 596 دلار؛ همچنین نسخه مجهز به پردازنده Core i5 با 4 گیگ رم و 256 گیگابایت فضای ذخیره‌سازی، 640 دلار (4299 یوان) قیمت‌گذاری شده است.

نظر شما درباره لپتاپ شیائومی برای سال ۲۰۱۹ چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
12 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
amer

به تناسب سخت افزاری که داره قیمتش خوب و پایینتر از هم رده هاش هست الیه

badel

قیافش خوشکله ….

ehsan1102000

حافظه لپ تاپ حداقل باید یک ترا باشه

Milad7

اقای ع ط ا ی ی اگر امکانش باشه یه قابلیتی به سایت اضافه بکنید که بشه یه سریا را بلاک کرد که کامنتشون رو نبینیم خیلی عالی میشه🙂

Pouya

اگه بشه عالیییییه

Milad7

آره والا… طرف شخصیت نداره هزار بار بهش میگی اقا من از تو و عقایدت خوشم نمیاد مرتبا نیا کامنت من رو رپلای بزن ،آخرش نمیفهمه.اگر بخوای جواب این فرد یا افراد را بدی در واقع به خودت توهین کردی.🙂

chalton

عجب لپتاپی زده شیائومی
خسته شدم از بس ترولی سامسونگ رو کردم
یکم از برندای دیگه تعریف کنم دلم خنک شه.

saeed_l

نابودمون کردی، خدا بگم چیکارت نکنه 😂

Pouya

وای خدا😂

Mohammad 13759

شیائومی داره بازار تکنولوژی رو میگیره در دستاش عجب کار آفرینی بوده بنیان گزار شرکت قیمت پایین کیفیت مطلوب رو به بالا .

Rog_Pc_Gamer

ماشالله به این همه همتی که شیائومی داره
شیائومی جان یه لپتاپ گیمینگم بزن دیگه با برند بلک شارکت یه حالی بکنیم ما

UnderTaker

اینطور که Gsmarena نوشته ظاهرا سازنده صفحه نمایش اولد P30 Pro شرکت سامسونگ نیست و همچنان مثل میت20پرو شرکت BOE اونو تولید کرده .

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)