حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تصویر دیگری از وان پلاس ۷ (Oneplus 7) لو رفت

نوشته

5 سال قبل | 8 دیدگاه | رندر، وان‌پلاس

وان پلاس ۷ قرار است که از یک نسبت بدنه به صفحه نمایش بسیار بالا برخوردار باشد که به لطف دوربین سلفی پاپ آپ 16 مگاپیکسلی است که این دستگاه از آن پشتیبانی می‌کند. این ویژگی به علاوه‌ی دوربین سه گانه‌‌ای که به صورت عمودی در پشت قاب گوشی تعبیه شده است به وضوح در تصاویر جدید از این گوشی که در وبلاگGizChina منتشر شده است دیده می‌شود. پیش‌بینی می‌شود که وان پلاس 7 در ماه می عرضه شود. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره آن بیشتر صحبت کنیم.

ماه گذشته یک خرده‌فروش خیلی زودتر از حد انتظار مطلبی درباره وان پلاس 7 را منتشر کرد که مشخصات گوشی را در برمی‌گرفت. بنابراین، طبق اطلاعات منتشر شده به نظر می‌رسد باید منتظر صفحه نمایش آمولد 6.5 اینجی مجهز به پلتفرم موبایلی اسنپدراگون 855 باشیم. مشتریان می‌توانند یکی از مدل‌های 8 گیگابایت حافظه رم و 124 گیگابایت حافظه داخلی یا 12 گیگاباییت حافظه رم و 256 گیگابایت حافظه داخلی را انتخاب کنند. دوربین سه گانه در پشت گوشی به ترتیب شامل یک دوربین اصلی 48 مگاپیکسلی، یک دوربین 20 مگاپیکسلی و دوربینی 5 مگاپیکسلی خواهد بود.

این احتمال وجود دارد که قابلیت زوم برگشت‌پذیر (Lossless Zoom 10) برابری اوپو نیز گنجانده شود. هر دو شرکت برادرانی از یک شرکت مادر هستند.

وان پلاس ۷ را با دوربین سلفی پاپ آپ طور ببینید

گمان می‌رود که با توجه به موفقیت شریک موبایلی OnePlus T که عملکرد خیلی خوبی در تغییر واحدهای OnePlus 6T داشت، شاهد عرضه وان پلاس 7 توسط سه کشور بزرگ حامل گوشی باشیم. البته این را هم نباید نادیده گرفت که در حال حاضر وان پلاس تنها تولیدکننده گوشی چینی است که گوشی باکیفیت را از طریق حامل امریکایی اصلی عرضه می‌کند. قانون‌گذاران امریکا، هواوی و زد تی ای را به عنوان تهدید امنیت ملی می‌شناسند و جنگ تجاری چین و امریکا نیز به تضعیف روابط بین دو کشور منجر شده است. از همه جالب‌تر اینکه موفقیت وان پلاس در ایالت‌ها باعث شد که اوپو ماه گذشته اعلام کند برای ورود به بازار امریکا برنامه دارد. این اتفاق شاید همین الان رخ ندهد اما به زودی در اروپا احساس خواهد شد.

به مشخصات وان پلاس 7 بازگردیم. این گوشی در سه رنگ سیاه، بنفش و خاکستری که در تصاویر جدید نشان داده شده‌اند عرضه خواهد شد. وان پلاس 7 از قابلیت اتصال 5 جی پشتیبانی نمی‌کند. این قابلیت برای OnePlus 5 جی حفظ شده، اما با این حال، بنیانگذار وان پلاس و مدیر اجرایی پته لاوو قبلا نیز اعلام کردند که اولین گوشی 5 جی در امریکا موجود نخواهد بود.

رسما تایید شد که وان پلاس ۷ شارژ وایرلس نخواهد داشت

OnePlus One در 14 آوریل سال گذشته رونمایی شد و تنها با یک دعوت‌نامه همراه بود و وان پلاس این کار را به خاطر تطبیق دادن و برابری عرضه و تقاضا انجام داد تا از داشتن موجودی‌های اضافی بپرهیزد. در ژانویه 2016 شرکت سیستم دعوتی برای وان پلاس ایکس به کار گرفت و وان پلاس 3 بدون هیچ دعوت‌نامه‌ای به بازار عرضه شد. وان پلاس چند مدل اول را به دلیل مشخصات عالی و قیمت‌های پایین “محشرترین پرچمدارها” نامید. اگر اطلاعات زودهنگام فهرست وان پلاس 7 تگ قیمت درست باشد 569 دلار قیمت خوبی برای یک گوشی پر از مشخصات خوب خواهد بود.

وان پلاس به دلیل به روز رسانی‌های به موقع در مقایسه با گوشی‌های اندروید غیر پیکسلی مورد تحسین قرار گرفته است. هچنین قابلیت اضافه کردن ویژگی‌هایی در گوشی‌های قدیمی‌تر خود از طریق به روز رسانی‌های نرم‌افزار دارد که در گوشی‌های جدیدتر دیده می‌شود. همچنین،OnePlus 3 و OnePlus 3T هر دو در سال 2016 عرضه شده‌اند که به زودی با اندروید 9 پای به روز رسانی خواهند شد.

نظر شما درباره وان پلاس ۷ چیست؟ منتظر آن هستید؟

اشتراک در
اطلاع از
8 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Milad7

عالیه 😀

Shiral

با این قیمت شکی نیاز نیست.شاهکاره.
رابط کاربری بسیار عالی .بروزرسانی های هفتگی 😀..سرعت غیر قابل رقابت..سرعت شارژ فوق العاده.طراحی بسیار زیبا.قیمت بسیار رقابتی.امیدورام دوربینش اصلاح شده باشه.این قیمت برای شیامی هم زنگ خطری هست چه برسه به برندهای گران.البته قطعا توی ایران همه شیامی رو ترجیح میدن چون کمتر کسی حاضره ریسک کنه بخره که اونم معقوله

m.b

قیمتش 100 و اندی دلار از شیائومی بیشتره…
هر کدوم مزایا و معایب خودشون رو دارن…
و توأمان ارزش خرید خودشون رو…

Shiral

کاملا موافقم اما خوب فکر کنم پایه این گوشی ۸/۱۲۸ باشه.شیامی این حافظه و رم اش فکر کنم همون قیمت پایه وانپلاس باشه.و چندان تفاوتی نباید داشته باشند.البته سری تی اون همیشه بهتره مثل سری پلاس سامسونگ یا سری پرو هواوی .

m.b

نه پایه 6-128 هست…

m.b

سری t هم رقیب mix 4 خواهد بود…

chalton

پشتش شبیه اس 9 پلاس میمونه،یه جورایی عمق طراحیش اس 9 پلاس هست.

m.b

نه پایه 6-128 هست…

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)