حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آپدیت اندروید ۹ آنر ۸ ایکس (Honor 8X) با رابط کاربری EMUI 9 و حجم ۳.۱۴ گیگابایت رسما ارایه شد

نوشته

5 سال قبل | 5 دیدگاه | آپدیت اندروید 9، آنر

آنر ۸ ایکس (honor 8X) یک میان رده جذاب از آنر است که طرفداران ویژه خود را دارد و حالا خبر خوبی برای این طرفداران ارایه شده است. آنر آپدیت اندروید ۹ خود را برای این میان رده جذاب منتشر کرده است. آپدیت اندروید ۹ آنر ۸ ایکس (Honor 8X) با رابط کاربری EMUI 9 و حجم ۳.۱۴ گیگابایت رسما ارایه شده و در ادامه با هم درباره آن صحبت می کنیم، با ترنجی همراه باشید.

آپدیت اندروید ۹ آنر ۸ ایکس

آپدیت اندروید ۹ آنر ۸ ایکس

آپدیت اندروید ۹ آنر ۸ ایکس

ماه گذشته، آپدیت EMUI 9 مبتنی بر اندروید پای، برای گوشی آنر ۸ ایکس (Honor 8X) در کشور چین منتشر شد. حالا کمپانی سازنده، به‌روزرسانی نسخه جهانی آنر 8 ایکس را هم آغاز کرده است.

آپدیت EMUI 9.0.1 که حجمی بالا و 3.14 گیگابایتی دارد، نه تنها باعث افزایش سرعت اجرای اپلیکیشن ها می‌شود؛ بلکه ضبط صدای بهبود یافته، رابط کاربری ساده‌سازی شده و Huawei Share 3.0 را نیز با خود به همراه می‌آورد. هم‌اکنون کاربران نسخه جهانی آنر 8 ایکس در کشور مقدونیه، به این به‌روزرسانی دسترسی پیدا کرده‌اند.

هفته گذشته، برند آنر تاریخ 18 مارس (27 اسفند) را زمان ارائه‌ی آپدیت اندروید 9 پای برای آنر 8X در کشور هند اعلام کرده بود؛ اما فعلا که گزارشی دراین‌باره منتشر نشده است. به هر حال انتظار می‌رود که این اتفاق در ماه جاری میلادی رخ دهد و به زودی روند انتشار آپدیت، به کشورهای دیگر هم تعمیم پیدا کند.

شما آنر ۸ ایکس (Honor 8X) دارید؟ اگر آپدیت اندروید ۹ برای شما ارایه شده است تجربه خود را با ما در ترنجی به اشتراک بگذارید.

اشتراک در
اطلاع از
5 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Vahid

۳.۱۴😐
ولی واقعا گوشی خوبیه
ی گوشی جوان پسند و کار راه بنداز

Soheil Rezayi

خیلی جذابه
با توحید کاملا موافقم

Soheil Rezayi

منظورم از توحید [وحید] بود

ahmad

بچه ها ارزش خرید داره این گوشی؟

m.b

برای آنر که خیلی فروخت اما در مقابل note 7 شیائومی ارزش خریدش کمتره…

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)