حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

عمر باتری هوآوی آنر ۸ ایکس (Honor 8X) مشخص شد

نوشته

5 سال قبل | 2 دیدگاه | آنر، تست، عمر باتری

باتری ۳۷۵۰ میلی آمپری آنر ۸ ایکس (Honor 8X) برای نمایشگر ۶.۵ اینچی FHD دارای بریدگی نمایشگر خیلی زیاد به نظر نمی رسد اما آیا می تواند گفت که کایرین ۷۱۰ با معماری ۱۲ نانومتری در این بین مسبب عملکرد بهتر شود؟ عمر باتری هوآوی آنر ۸ ایکس (Honor 8X) مشخص شده و می توانیم پاسخ این سوال را بدیم. در ادامه با ترنجی همراه باشید.

عمر باتری آنر ۸ ایکس

عمر باتری آنر ۸ ایکس

همانطور که می بینید،‌ امتیاز نزدیک به ۱۰۰ در تست عمر باتری آنر ۸ ایکس می تواند عملکرد جذابی باشد اما عمر باتری وبگردی و پخش ویدیو هر دو حدود ۱۲ ساعت است. این خیلی خوب نیست اما مدت زمان مکالمه می تواند به ما این سرنخ را بدهد که دلیل عدم عمر باتری جذاب، پنل نمایشگر است. همچنین پردازنده نیز می تواند کمی از تقصیر را به گردن بگیرد، چرا؟

یک ماه پیش عمر باتری هوآوی میت 20 لایت باچیپست کایرین ۷۱۰ و البته همین باتری ۳۷۵۰ میلی آمپری اما نمایشگر کوچکتر ۵.۸ اینچی را دیدیم که تقریبا همین اعداد را به جای گذاشت  و امتیاز ۹۷ ساعت را نشان داد.

هوآوی آنر ۸ ایکس (Honor 8X) با باتری ۱۰ واتی عرضه می شود و می تواند باتری حجیم ۳۷۵۰ میلی آمپری را در ۳۰ دقیقه تا ۲۹٪ شارژ شود. این خیلی عالی نیست اما می تواند برای این دستگاه میان رده یا به قولی فبلت میان رده بد نباشد. از نظر سرعت شارژ شدن در قیاس با هوآوی میت ۲۰ لایت نیز شاهد عملکرد مشابه هستیم، در میت ۲۰ لایت در مدت مشابه، باتری ۲٪ بیشتر شارژ می شود.

نظر شما درباره عملکرد هوآوی آنر ۸ ایکس چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
علی شیخ زاده

برای این حجم باتری و اندازه نمایشگر خوب به نظر میاد

ehsan1102000

متأسفانه هنوز نسخه گلوبال این گوشی وارد کشور نشده رسما…قیمت متوسطش 4میلیون نسخه128/4 میفروشن

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)