حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

موتورولا One Vision با چیپست اگزینوس ۹۶۱۰ در بنچمارک گیک بنچ دیده شد

نوشته

5 سال قبل | 12 دیدگاه | شایعات، موتورولا

حدودا یک سال پیش بود که چیپست اگزینوس 9610 سامسونگ با پشتیبانی از هوش مصنوعی و فیلم برداری FHD به نرخ 480 فریم بر ثانیه رونمایی شد. این چیپست که در محصولات خود سامسونگ هم خیلی دیر استفاده شد اما حالا به نظر می رسد که پس از میزو، این موتورولا است که سامسونگ را برای تامین چیپست مدلی از موبایل خود انتخاب کرده است. موتورولا One Vision با چیپست اگزینوس ۹۶۱۰ در بنچمارک گیک بنچ دیده شده و در ادامه با هم آن را مرور می کنیم،‌ با ترنجی همراه باشید.

موتورولا وان ویژن

موتورولا وان ویژن

موتورولا وان ویژن

موتورولا وان ویژن در بنچمارک گیک بنچ دیده می شود و سیستم عامل اندروید ۹ را در آن شاهد هستیم. حافظه رم ۶ گیگابایت بوده و نکته مهم، چیپست اگزینوس ۹۶۱۰ است.

اصلی ترین نقطه تمرکز سامسونگ در معرفی این چیپست را می توان بهره بردن از هوش مصنوعی در عکاسی دانست. بدین ترتیب دستگاه هایی که از چیپست اگزینوس 9610 بهره ببرند، می توانند به لطف سیستم تشخیص عمق ویژه واحد پردازش تصویر این چیپست، حتی با دوربین تکی تصاویر پرتره خوبی بگیرند، بله، همانند پیکسل 2 و پیکسل 2 ایکس ال! علاوه بر آن سیستم تشخیص چهره حالا پیشرفت ویژه ای داشته و حتی بخشی از صورت یا زاویه خاصی از آن را نیز می شناسد.

در بخش فیلم برداری اگزینوس 9610 توانایی فیلم برداری حرکت فوق آهسته به نرخ 480 فریم بر ثانیه را در زرلوشن FHD ارایه کند. هر چند پشتیبانی چیپست لزوما به این معنی نیست که ما همین خروجی را روی موبایل خواهیم دید اما به هر حال این توانایی وجود دارد. علاوه بر آن توانایی فیلم برداری 4K به نرخ 120 فریم بر ثانیه در فرمت H.265 نیز تعبیه شده است. اگزینوس 9610 می تواند دو دوربین 16 مگاپیکسلی یا تک دوربین 24 مگاپیکسلی را پشتیبانی کند. همچنین عنوان می شود که این چیپست با پشتیبانی از پردازش های عصبی می تواند توانایی ارایه AR در عکاسی و فیلم برداری را برای تجربه بهتر ارایه نماید.

از دیگر مشخصات سخت افزاری اگزینوس 9610 می توان به پردازنده مرکزی 8 هسته ای که 2 شاخه چهار هسته ای دارد اشاره کرد. شاخه اول 4 هسته به فرکانس 2.3 گیگاهرتز و با معماری Cortex-A73 خواهد بود و شاخه دوم 4 هسته به فرکانس 1.6 گیگاهرتز و با معماری Cortex-A53 است. پردازنده گرافیکی Mali-G72 با 3 هسته است و به لطف مودم مخابراتی Cat.13 سرعت دانلود و آپلود 600 و 150 مگابیت بر ثانیه را ارایه می کند.

موتورولا پی ۴۰ (Motorola P40)

موتورولا وان ویژن احتمالا با نام موتورولا پی ۴۰ (Motorola P40) به بازار ارایه شود و هنوز اطلاعات بیشتری درباره آن نداریم. نظر شما چیست؟ فکر می کنید که موتورولا می تواند با چیپست سامسونگ نظر کاربران را جلب کند؟ شما به عنوان یک کاربر، سازنده چیپست چقدر برای شما اهمیت دارد؟

اشتراک در
اطلاع از
12 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
mehrdad_ma

خاک تو سر موتورولا تو چه فلاکتی افتاده

✔ TVKade

باز این بهتر از سونی عمل کرده که از اسنپ ۶۳۶ توی میان رده جدید استفاده کرد. اگر این گوشی همون سری قبلی با باتری ۵۰۰۰ باشه با این پردازنده ده نانومتری و نسبتا ضعیف، باتری لایف فوق العاده ای به ارمغان میاره.

amer

دانشمند اسنپ دراگون636میای با هگزینوس سام سونگ مقایسه میکنی.چقدر باهوشی!

lovenokia

وقتی موتورولا دست Lenovo افتاد دیگه فاتحه موتورولا خونده شد !!!1
همونطور که نوکیا درست HMD افتاد .

amer

اچ ام دی نوکیا بهترین و با کیفیت ترین گوشی ها رو داره تولید میکنه و از نظر کیفیت و تنوع محصول بهتر از سامسونگ هست و امسال مانند پارسال فروش زیادی میکنه.برند لنوو چینی لطفا با برند فنلاندی مقایسه نکن

mehrdad_ma

دوستان سامسونگی
یه برتری این چیپ رو به اسنپ ۶۷۵ و ۷۱۰ و ۷۱۲ بگن
ممنون با تشکر

mehrdad_ma

توانایی ساپورت دوربین مقابل ساپورت ۱۹۶ مگاپیکسل چیپ ۶۷۵ و ۷۱۰ و ۶۶۰ و ۶۷۰ هیچی نیست

m.b

برای پایین آوردن قیمت استراتژی خوبی نیست…

Star

مدیریت چینی!!!!

m.b

ربطی به چینی بودن نداره…
شرکت های چینی ای هم هستن که جدیدترین پردازنده های کوالکام رو حتی به عنوان اولین برند استفاده میکنن…

Milad7

موتورولا دیگه ابهت قدیما رو نداره :/

HPYK1

زنگ خطر برای کوالکام به صدا در امد.
میتونه با همین چیپست ها بازار اروپا و اسیا رو قبضه کنه

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)