حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

ردمی ۷ با اسنپدراگون ۶۳۲ دیده شد

نوشته

5 سال قبل | 5 دیدگاه | شایعات، شیائومی

بنچمارک گوشی شیائومی ردمی ۷ (Xiaomi Redmi 7) همراه با تراشه‌ی اسنپدراگون ۶۳۲ در سایت بنچمارک گیری Geekbench رویت شد. شیائومی ردمی ۷ ظاهرا فردا دوشنبه ۲۷ اسفند معرفی می‌شود و در ادامه با هم درباره آن صحبت می کنیم، با ترنجی همراه باشید.

ردمی برند زیرمجموعه‌ی کمپانی شیائومیفردا قصد دارد از گوشی جدید خود در چین پرده‌برداری کند. جزئیات زیادی در مورد گوشیشیائومی ردمی ۷ تا به امروز به بیرون درز کرده است، سایت تنا نیز فهرستی از مشخصات فنی آن را منتشر کرده و حالا چند ساعت باقی‌مانده تا رونمایی رسمی، این دیوایس در سایت بنچمارک‌گیری Geekbench رویت شده است.

ردمی نوت ۷

ردمی نوت ۷

مشخصات فنی شیائومی ردمی ۷

گیک‌بنچ نشان می‌دهد گوشی شیائومی ردمی ۷ به پردازنده‌ی msm8953 کوالکام که به اسنپدراگون ۶۲۵ اشاره دارد مجهز خواهد بود. اما در ویدیویی که چند ماه پیش در یوتیوب منتشر شده بود، این گوشی با پردازنده‌ی اسنپدراگون ۶۳۲ رویت شده بود. این ویدیو به وضوح نشان می‌داد که عملکرد نسخه‌ی اسنپدراگونی این گوشی به مراتب بهتر از نسل گذشته‌ی آن است که به پردازنده‌ای از شرکت مدیاتک مجهز بود. اسنپدراگون ۶۳۲ یک پردازنده‌ی ۱۴ نانومتری با سرعت کلاک ۱.۸ گیگاهرتزی و پردازشگر گرافیکی آدرنو ۵۰۶ است.

این پردازنده مشابه پردازنده‌ای است که قدرت‌بخش گوشی نوکیا ۶.۲ است. ضمن آن که موتو جی ۷ نیز با همین پردازنده در سایت بنچمارک‌گیری Geekbench رویت شده بود، اما در هنگام عرضه با اسنپدراگون ۶۲۵ همراه بود. از دیگر مشخصات فنی این گوشی باید به دوربین دوگانه و یک اسکنر اثر انگشت گرد در قاب پشتی اشاره کرد. رندرها و تصاویر به بیرون درز پیدا کرده از Redmi 7 نشان دهنده‌ی شباهت این دیوایس با ردمی نوت 7 و ردمی نوت 7 پرو هستند. ظاهرا ردمی می‌خواهد گوشی جدید خودش را در ۸ رنگ عرضه کند. سایت تنا می‌گوید این رنگ‌بندی شامل مشکی، قرمز، آبی، صورتی، سفید، سبز، بنفش و خاکستری می‌شود. در اینجا یک نمایشگر ۶.۲۶ اینچی اچ دی پلاس و باتری ۳۹۰۰ میلی‌آمپر ساعتی نیز وجود دارد. مشخصات دوربین دوگانه پشتی گوشی شمال دو سنسور ۱۲ + ۸ مگاپیکسلی است.

قیمت شیائومی ردمی ۷

گرچه هنوز نهایی نیست، اما مدیرعامل این کمپانی پیش‌تر اشاره کرده بود که قیمت شیائومی ردمی ۷ با قیمتی بین ۱۰۰ تا ۱۲۰ دلار عرضه خواهد شد.

نظر شما درباره ردمی‌ ۷ چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
5 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
m.b

اینم میاد تا پایین رده ها رو از صحنه بندازه بیرون…
http://www.bobhax.it/wp-content/uploads/2019/03/screenshot_20190312-014628101085844139294394.png
👆تنوع رنگیش

Mosi

برند ردمی اومده که بازار پایین رده و بالا رده گوشیای هوشمند رو به خاک و خون بکشه بره!!!
سیاست قیمت گذاری شیائومی و صد البته کیفت گوشیاش خیلی خوبه…
تو ایران جزو بهترین گزینه های خریده

Shiral

تصور کنید قیمت دلار ۳۷۰۰ پارسال بود الان این گوشی میشد چهارصد هزار تومن.فکر کنم برندهای خرد و کلان باید فکر به حال خونه تکونی قیمتهاشون بکنند و کمی در جیبشون رو بدوزند چون برای کسی که پایین رده میخره عمرا اسم برند مهم باشه

amer

بد جوری عاشق nokia6.2شدم جناب عطایی خبری ازش نشده کی معرفی میشه

Vahid

بررسی بین ایفون Xr و اس 10e شده ممنون میشم ک ترجمه کنید و بزارید

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)