حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

احتمالا پیکسل ۴ ایکس ال با دو دوربین دوگانه به همراه سوراخ نمایشگر ارایه خواهد شد

نوشته

5 سال قبل | 2 دیدگاه | شایعات، گوگل

گوگل تا مدت ها روی یک دوربین اصلی اصرار داشت و در نهایت در پیکسل ۳ ایکس ال به دوربین سلفی دوگانه روی آورد، دوربین دوگانه ای که در زشت ترین ناچ تاریخ قرار داشت! حالا به نظر می رسد که گوگل در بازاری با موبایل های ۳، ۴ و ۵ دوربین اصلی تصمیم گرفته تا در پرچمدار ۲۰۱۹ خود از دوربین دوگانه اصلی بهره ببرد. در جدیدترین اطلاعات پیرامون پرچمدار بعدی گوگل شنیده می شود که احتمالا پیکسل ۴ ایکس ال با دو دوربین دوگانه به همراه سوراخ نمایشگر ارایه خواهد شد. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره آن صحبت کنیم.

رندر پیکسل ۴ ایکس ال

رندر پیکسل ۴ ایکس ال

 

اولین رندر گوگل پیکسل ۴ ایکس ال لو رفته و بر اساس آن رندری طراحی شده که بالاتر می بینید. این محصول دارای حفره درون نمایشگر و دوربین اصلی دوگانه است. در حالی که گوشی های میان رده جدید گوگل، پیکسل 3 لایت و پیکسل 3 لایت ایکس ال در آینده نزدیک معرفی می شوند، اولین رندر دستگاه جایگزین گوگل پیکسل 3 XL در فضای مجازی منتشر شده است.

امروز یک طرح از گوگل پیکسل 4 XL توسط SlashLeaks به اینترنت راه پیدا کرده که بخش جلویی و پشتی این اسمارت فون را به نمایش می گذارد. وب‌سایت Phonearena موفق شده توسط این طرح، یک رندر سه بعدی تهیه کند.

بر اساس این رندر، پرچمدار آینده گوگل شباهت زیادی به گلکسی S10 پلاس دارد. در جلوی این اسمارت فون شاهد حضور حفره درون صفحه نمایش هستیم که دوربین سلفی دوگانه را میزبانی می کند. انتظار می رود این سنسورها مانند دوربین سلفی پیکسل 3 XL به صورت استاندارد و دارای زاویه دید عریض در نظر گرفته شوند.

در اطراف نمایشگر این گوشی هوشمند حاشیه های کمی به چشم می خورد؛ با این حال روی حاشیه بخش بالایی و پایینی صفحه نمایش خروجی اسپیکر قرار گرفته است. بر اساس این تصویر، حاشیه های اطراف نمایشگر گوگل پیکسل ۴ ایکس ال دارای ابعاد یکسانی هستند.

در طرح منتشر شده، سنسور اثر انگشت روی پنل پشتی قرار ندارد. با توجه به این موضوع، وب‌سایت Phonearena برای این محصول اسکنر اثر انگشت زیر صفحه نمایش در نظر گرفته است. این احتمال وجود دارد که گوگل پیکسل 4 ایکس ال دارای سنسور اثر انگشت روی فریم خود باشد.

روی پنل پشتی این اسمارت فون دوربین اصلی دوگانه خودنمایی می کند. در حالی که شرکت های مختلف در پرچمداران خود از دوربین اصلی سه گانه استفاده می کنند، گوگل گوشی های پیکسل 3 و پیکسل 3 XL را با دوربین اصلی تکی روانه بازار کرده است. انتظار می رود گوشی های سری گوگل پیکسل 4 به صورت رسمی در ماه اکتبر سال جاری میلادی در معرض دید عموم قرار بگیرند.

نظر شما درباره پیکسل ۴ ایکس ال احتمالی چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
chalton

سامسونگ است دیگر،همه کم کم به سمتش می آیند.

m.b

سامسونگ کم بود، پیکسل هم یوفو پیدا کرد… 😅👌
آقا التماس خلاقیت…

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)