حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تبلیغات اپل پیرامون اهمیت حریم خصوصی روی موبایل

نوشته

5 سال قبل | 4 دیدگاه | اپل، تماشا کنید

محور تبلیغاتی اپل برای آیفون هایش مدتی پیرامون حریم خصوصی است و حتما بیلبورد تبلیغاتی اپل بیرون نمایشگاه CES 2019 با تمرکز بر مباحث حریم خصوصی را به یاد دارید. حالا آن ها یک ویدیو دیگر دارند که تبلیغات اپل پیرامون اهمیت حریم خصوصی روی موبایل است. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره آن صحبت کنیم و این ویدیو تبلیغاتی را ببینیم.

در این تبلیغات کوتاه زیر یک دقیقه ای اپل صحنه هایی بی شمار در زندگی روزمره خود می بینیم که حاصل بازخورد ما نسبت به حریم خصوص ما و نقض آن است.

این ویدیو را می توان یک ویدیو تبلیغاتی جذاب دانست که مفهوم حریم خصوصی را به زبان ساده برای عوام مردم توضیح می دهد. در نهایت اپل می خواهد شما این را بدانید که اگر نگران حریم خصوص خود را موبایل‌تان هستید، باید آیفون بخرید!

موبایل ما دستگاهی است که حتی بهتر از خود ما، ما را می شناسد. تمام ارتباطات ما، اکثر اطلاعات روزمره ما و نیمه تاریک و روشن‌مان در این کوچک همیشه همراه حضور دارد. اینکه حریم خصوصی شما در موارد کاری، دوستی و عاطفی فقط و فقط در دسترس خود شما باشد و در لایت ترین حالت، نه در اختیار سرویس های تبلیغاتی، موضوع مهمی است.

تبلیغات اپل برای حریم خصوصی

تبلیغات اپل برای حریم خصوصی

هر چند همه شرکت ها مدعی احترام به حریم خصوصی کاربران هستند اما حقیقت این است که اگر اطلاعات برای شما ارزشمند است بهتر خواهد بود که اصلا روی دستگاهی به راه ارتباطی آنلاین مجهز است، قرار نگیرد.

همه شرکت ها برای مقاصد مختلف تا حدود زیادی در زندگی ما سرک می کشند و حریم خصوصی ما را خدشه دار می کنند اما اپل مدعی است که ما اینطور نیستیم. نظر شما چیست؟ فکر می کنید اپل بیشتر از دیگر شرکت ها به حریم خصوصی کاربر خود احترام می گذارد؟

اشتراک در
اطلاع از
4 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Mohammadsoly

الان دیگه پرچمداران اندروید و میان رده هاش هر ماه پچ امنیتی میگیرن قرار باشه نا امن باشن آی او اس هم به همون اندازه نا امنه

ahmad

درسته اپل هم مشکلات امنیتی داره ولی از نظر من امنترین سیستم عامل رو داره

m.b

والا حریم خصوصی برای ما ایرانی ها که دیگه جوکه…
از بالا روسیه جاسوسی میکنه (با تلگرام و…)
از پایین عربستان
از چپ آمریکا
از راست هم چین
دلتون رو خوش نکنید که وسط خالیه…
از وسط هم کشور خودمون داره با تلگرام طلایی و هاتگرام، آمار هممون رو در میاره…
یعنی واقعاً حریم خصوصی برا آدم میمونه؟
(جمعیت: نه والا…)
😂😂😂

Auroro

یادش بخیررر

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)