حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

هواوی Y7 2019 با اسنپدراگون ۴۵۰ رسما معرفی شد

نوشته

5 سال قبل | 2 دیدگاه | هواوی

ساعاتی پیش در ترنجی خواندیم که هواوی پی اسمارت پلاس ۲۰۱۹ با دوربین سه گانه رسما معرفی شد. حالا اما گوشی موبایل هواوی وای 7 2019 (Huawei Y7 2019) برای عرضه جهانی، رسما معرفی شده و در ادامه با مشخصات فنی٬ قابلیت ها و قیمت گوشی اقتصادی هواوی وای ۷ جدید بیشتر آشنا می شویم، با ترنجی همراه باشید.

سرانجام با یک معرفی رسمی گوشی هواوی وای 7 2019 به سمت بازارهای مختلف جهانی حرکت کرد. این گوشی بسیار شبیه به مدل پرو خود٬ وای 7 پرو 2019 است که تنها قدرت دوربین سلفی آن کمی نزول پیدا کرده است.

گوشی موبایل هواوی وای 7 2019 (Huawei Y7 2019)

در قاب جلویی یک نمایشگر 6.26 اینچی ال سی دی با وضوح HD پلاس را مشاهده خواهید کرد که یک ناچ قطره‌ای نیز در بالای آن قرار دارد. قلب تپنده‌ی هواوی وای 7 2019 نیز تراشه‌ی اسنپدراگون 450 کوالکام همراه 3 گیگابایت رم است. همچنین حافظه‌ی داخلی این گوشی نیز به تنها 32 گیگابایت محدود می‌شود٬ اما در صورتی که به فضای بیشتری برای ذخیره سازی اطلاعات خود نیاز دارید٬ می‌توانید از یک کارت میکرو اس دی در آن استفاده کنید.

هواوی Y7 2019

هواوی Y7 2019

اما همانطور که گفته شد اصلی‌ترین تفاوت وای 7 با وای 7 پرو 2019 در واقع دوربین سلفی آن‌ها است. گوشی جدید هواوی به دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی مجهز شده که در ناچ بالای نمایشگر قرار دارد٬ در حالی که دوربین دوگانه‌ای متشکل از دو سنسور 13 مگاپیکسلی استاندارد و 2 مگاپیکسلی تشخیص عمق روی قاب پشتی آن به چشم می‌خورد.

باتری هواوی Y7 2019 به حجم باتری 4000 میلی‌آمپر ساعتی است که توسط یک درگاه قدیمی میکرو یو اس بی شارژ خواهد شد. همچنین این گوشی به رابط کاربری EMUI 8.2 که بر پایه‌ی اندروید 8 اوریو طراحی شده٬‌ تجهیز شده است.

قیمت هواوی Y7 2019

مشتریان می‌توانند یکی از سه مدل آبی ٬Aurora قرمز Coral و مشکی Midnight یکی را برگزینند. این دیوایس با قیمت 220 یورویی روانه‌ی بازارهای اروپایی خواهد شد. نظر شما چیست؟ فکر می کنید هواوی Y7 2019 دستگاه جذابی است؟

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Milad7

گوشی های سری Y هواوی انقدر زیاد شدن که اصلا نمیشه از هم دیگه تشخیصشون داد

mehrdad_ma

۲۲۰ یورو برای اسنپ ۴۵۰ و پنل HD+
دوربین ۱۳+۲

اینو مقایسه کنید با نوت ۷
چیپ ۶۶۰ و پنل FHD+ درگاه تایپ سی و حافظه دوربین ۴۸ +۵ و حافظه ۳۲ و رم ۳
یا نوت ۷ پرو
چیپ ۶۷۵ و پنل FHD+ دوربین ۴۸ +۵ سنسور سونی
حافظه داخلی ۶۴ و رم ۴ یا ۱۲۸ و رم ۶
درگاه تایپ C

دو گوشی شیا قیمت ارزانتری دارن ولی سخت افزار خیلی قویتری دارن
مغز سالم میگع گوشی های شیا بهتر هستند

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)