حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

قیمت هواوی پی ۳۰ لایت (Huawei P30 Lite) از ۳۶۹ یورو آغاز خواهد شد

نوشته

5 سال قبل | یک دیدگاه | شایعات، هواوی

قیمت هواوی P30 لایت در اختیار رسانه ها قرار گرفت. این گوشی هوشمند در نسخه پایه دارای 128 گیگابایت حافظه داخلی بوده و با قیمت 369 یورو به فروش می رسد. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره آن بیشتر صحبت کنیم.

هواوی پی ۳۰ لایت

هواوی پی ۳۰ لایت

 

هواوی P30 لایت ضعیف ترین محصول در میان گوشی های سری پی 30 محسوب می شود؛ با این حال دارای مشخصات فنی مناسبی است. در گذشته شاهد افشای مشخصات این اسمارت فون و همچنین تصاویر آن توسط TENAA بودیم (تصاویر هواوی P30 لایت به دوربین اصلی سه گانه اشاره می کند).

بر اساس اعلام افشاگر معروف، رولند کوانت این گوشی هوشمند در نسخه پایه خود دارای 128 گیگابایت حافظه داخلی است. هواوی تصمیم گرفته میزان حافظه داخلی این محصول را در مقایسه با نسل گذشته آن، هواوی P20 لایت دو برابر کند.

در حالی که این دستگاه دارای 2 برابر حافظه داخلی بیشتر نسبت به نسل گذشته است، قیمت آن افزایشی را تجربه نمی کند. قیمت هواوی P30 لایت برابر با 369 یورو، معادل 417 دلار در نظر گرفته شده است.

در گذشته شاهد افشای مشخصات فنی این گوشی هوشمند بودیم (مشخصات هواوی P30 لایت فاش شد). هواوی پی 30 لایت به صفحه نمایش 6.15 اینچی با رزولوشن فول اچ دی پلاس مجهز می شود که دارای برش قطره ای است.

هواوی برای تامین انرژی این محصول، یک باتری 3240 میلی آمپر ساعتی در نظر گرفته که بر اساس تاییدیه 3C، از شارژ سریع 18 واتی پشتیبانی می کند. ابعاد این اسمارت فون برابر با 7.4 × 72.7 × 152.9 میلی متر است.

هواوی P30 لایت دارای دوربین اصلی سه گانه است که بر اساس شایعات، سنسورهای 20، 16 و 2 مگاپیکسلی را میزبانی می کند. انتظار می رود قدرت این دستگاه را چیپست کایرین 710 تامین کند.

در حالی که هواوی P30 و P30 پرو در تاریخ ۶ فروردین معرفی می شوند، انتظار داریم هواوی پی 30 لایت در روزهای آینده در معرض دید عموم قرار بگیرد.

نظر شما چیست؟‌ فکر می کنید که هواوی پی ۳۰ لایت با این قیمت می تواند دستگاه جذابی باشد؟

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
vahid abedi

انر ۱۰ با قیمت زیر ۴۰۰ دلار گزینه بسیار بهتری هستش

یا حتی انر ۲۰ ویو نسخه پایه اش فکر کنم زیر ۵۰۰ دلار هستش

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)