حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

شماتیک گلکسی ای ۶۰ (Galaxy A60) لو رفت

نوشته

5 سال قبل | 5 دیدگاه | سامسونگ، شایعات

تصویر گلکسی A60 سامسونگ به اینترنت راه پیدا کرد. این گوشی هوشمند به بردیگی نمایشگر قطره طور مجهز می شود. شماتیک گلکسی ای ۶۰ (Galaxy A60) لو رفت و در ادامه با هم در ترنجی درباره آن صحبت می کنیم، با ما همراه باشید.

هفته گذشته شاهد رونمایی از گوشی گلکسی A30 و گلکسی A50 بودیم (سامسونگ از گوشی های گلکسی A50 و گلکسی A30 رونمایی کرد). در آینده نزدیک گوشی های گلکسی A60 و گلکسی A40 نیز به این جمع اضافه می شوند.

چند ساعت پیش مشخصات گلکسی A60 به اینترنت راه پیدا کرده بود و حال شاهد انتشار تصویری از این گوشی هوشمند در فضای مجازی هستیم (مشخصات سامسونگ گلکسی A60 فاش شد). این دستگاه مانند گلکسی A50 به نمایشگر Infinity-U مجهز می شود.

مشخصات گلکسی ای ۶۰ (Galaxy A60) لو رفت: دوربین سه گانه ۳۲ مگاپیکسلی با نمایشگر ۶.۷ اینچی

تصویر گلکسی A60 سامسونگ به حضور دوربین اصلی سه گانه روی پنل پشتی آن اشاره می کند. این دوربین دارای چیدمان عمودی بوده و در زیر آن فلاش LED به چشم می خورد.

بر اساس این تصویر، سامسونگ گلکسی A60 دارای پورت USB Type-C در بخش زیرین خود است. در کنار این پورت، جک 3.5 میلی متری صدا حضور دارد و در سمت دیگر آن، حفره های اسپیکر قرار گرفته اند.

دکمه های تنظیم صدا و پاور در سمت راست این گوشی هوشمند به چشم می خورند. روی پنل پشتی این محصول سنسور اثر انگشت قرار ندارد و با توجه به این موضوع، سامسونگ آن را درون صفحه نمایش تعبیه کرده است.

گلکسی ای ۶۰

گلکسی ای ۶۰

بر اساس این تصویر، گلکسی A60 دارای دوربین اصلی سه گانه است. این دستگاه از سنسورهای 35، 8 و 5 مگاپیکسلی برای دوربین اصلی خود بهره می برد. در جلوی این اسمارت فون یک سنسور 32 مگاپیکسلی تصاویر سلفی کاربران را به ثبت می رساند.

قدرت گوشی سامسونگ گلکسی A60 را چیپست کوالکام اسنپدراگون 6150 یا اسنپدراگون ۶۷۵ تامین می کند که توسط 6 و یا 8 گیگابایت رم همراهی می شود. از دیگر مشخصات این محصول می توان به 128 گیگابایت حافظه داخلی و سیستم عامل پیش فرض اندروید پای به همراه رابط کاربری One UI اشاره کرد.

نظر شما چیست؟ فکر می کنید گلکسی ای ۶۰ دستگاه جذابی باشد؟

اشتراک در
اطلاع از
5 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Naranj

تست باتری فون ارنا اس ده پلاس منتشر شده، نمره اکسلنت با ۸ ساعت اسکرین
….
زمان شارژ کامل هم ۱۰۰ دقیقه که جالبه با شارژر های خدا واتی مثل وانپلاس شش تی فقط ۱۵ دقیقه تفاوت داره

Milad7

ظاهرا از نوت ۹ ضعیفتره 😐

Naranj

هم پنلش بزرگتر هست هم سنسور التراسونیک احتمالا مصرفش بالاتر هست.به هر حال توی مقایسه با بقیه پرچمدارها توی سه تا اول هست

Milad7

جفتشون 6.4 اینچ هستن/تازه باتری اس 10 پلاس 100 میلی آمپر هم بیشتره+پردازنده 8 نانومتری/احتمالا 9820 پرمصرفتر از 9810 هست

✔ TVKade

قبلا سری A سامسونگ 3 تا بود الان شده 10 تا.
این همه گوشی اپدیت هم میگیرن!!!

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)