حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

دوربین سلفی Nova 4e یا پی ۳۰ لایت در تیزر این دستگاه دیده شد

نوشته

5 سال قبل | یک دیدگاه | هواوی

کمپانی هواوی گوشی میان رده nova 4e را که در خارج از کشور چین با نام P30 Lite شناخته می‌شود، در ویدیویی کوتاه به نمایش درآورد. تیزر ویدیویی هواوی پی 30 لایت از وجود یک ناچ قطره‌ای کوچک و دوربین سلفی 32 مگاپیکسلی در گوشی حکایت دارد. دوربین سلفی Nova 4e یا پی ۳۰ لایت در تیزر این دستگاه دیده شده و در ادامه به هم آن را مرور می کنیم، با ترنجی همراه باشید.

هرچند که تیزر ویدیویی هواوی پی 30 لایتاطلاعات دیگری به ما نمی‌دهد؛ اما برای آگاهی از سایر مشخصات دستگاه می‌توانیم به منابع دیگر مراجعه کنیم. بر اساس فهرست مندرج در وب‌سایت رگولاتوری چین (TENAA)؛ این گوشی از تراشه کایرین 710، ماژول دوربین سه‌گانه در پنل پشتی و باتری 3240 میلی‌آمپر ساعتی بهره خواهد برد.

کمپانی چینی معمولا نسخه لایت گوشی های خود را جدا از پرچمداران ارائه می‌دهد؛ بنابراین شاید امسال هم مدل لایت هواوی پی ۳۰ را زودتر از پرچمداران این خانواده ملاقات کنیم.

به نظر می‌رسد که مدل هواوی پی ۳۰ لایت به یک جک ۳.۵ میلی‌متری هدفون در کنار پورت یو اس بی تایپ سی بر روی لبه پایینی خود مجهز شود و یک پردازنده میان‌رده نظیر کایرین ۷۱۰ (درست مشابه مدل آنر ۸ ایکس) قدرت‌بخش آن خواهد بود.

نظر شما درباره هواوی پی ۳۰ لایت چیست؟ به نظر می رسد که هواوی می خواهد دوربین سه گانه را در سال ۲۰۱۹ به اکثر موبایل های خود اضافه کند

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Mahdi.L

با توجه به رقص نور دور دوربین سلفی، بیشتر شبیه دوربین حفره ای و پانچ

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)