حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

هندزفری ایرپادز ۲ اپل با فناوری شارژر سریع تنها در ۱۵ دقیقه تا ۱۰۰ درصد شارژ می شود

نوشته

5 سال قبل | 2 دیدگاه | اپل، لوازم جانبی

در ترنجی خواندیم ایرپاد ۲ اپل احتمالا ۵ فروردین رونمایی شود. امروز خبر می رسد که هندزفری ایرپادز ۲ اپل با فناوری شارژر سریع تنها در ۱۵ دقیقه تا ۱۰۰ درصد شارژ می شود. این یعنی یک پیشرفت دوست داشتنی و بسیار مورد نیاز در هندزفری های کاملا بی‌سیم اپل و ما با هم در ترنجی درباره آن صحبت خواهیم کرد، با ترنجی همراه باشید.

فاصله چندانی تا برگزاری نخستین رویداد خبری اپل در سال 2019 نداریم. یکی از محصولاتی که امکان معرفی آن در این مراسم وجود دارد، ایرپادز ۲ (AirPods 2) است که ظاهرا در قیاس با نسل فعلی، دارای قابلیت‌های جدیدی به ویژه در زمینه شارژ باتری خواهد بود.

انتظارمی‌رود این مراسم تا سه هفته آینده برگزار شود و در تاریخ 25 مارس، شاهد رونمایی از نسخه‌ی به‌روز شده‌ی ایرفون‌‌ بیسیم اپل باشیم. از ویژگی‌های منتسب بهایرپادز ۲ باید به ضد آب بودن، برخورداری از یک پوشش لاستیکی چسبنده برای جای گرفتن بهتر در گوش (مشابه مواد به کار رفته در اپل پنسل ۲)، بهبود در پخش صدا، فعال بودن همیشگی سیری (Siri) و اضافه شدن آپشن مشکی رنگ اشاره کنیم. اما شاید مهم‌ترین قابلیت جدید این گجت صوتی، امکان شارژ وایرلس آن باشد.

ایرپاد 2 (AirPods 2) با عمر باتری بهتر، مقاومت در برابر آب و قابلیت حذف نویز معرفی خواهد شد

یک افشاگری تازه حاکی از آن است که اپل ایرپادز ۲ نه تنها به صورت بیسیم؛ بلکه بسیار هم سریع شارژ می‌شود. این ادعا را «مکس واین‌باک» یکی از اعضای تحریریه وب‌سایت XDA در توییتر مطرح کرده است. بنابر توییت او، هم قاب حامل و هم خود ایرپادها از این قابلیت جدید بهره می‌برند و تنها 15 دقیقه زمان می‌برد که درصد شارژ آن‌ها از صفر به 100 برسد. ظاهرا این قاب‌ها که از نمونه‌های فعلی بزرگ‌تر و سنگین‌تر هستند،  با ایرپادزاورجینال نیز کار می‌کنند.

در همین مراسم باید منتظر معرفی چند آیپد تازه، از جمله آیپد مینی 5 هم باشیم. بر اساس گزارش‌ها این دستگاه همان آیپد مینی 4، ولی مجهز به چیپست به‌روز شده‌ی سری A است. دیگر محصول مورد انتظار در این رویداد، سرویس جدید Apple News است که شامل پلتفرم اخیرا خریداری شده‌ی Texture هم خواهد بود. اپل همچنین قصد معرفی یک سرویس استریم ویدیو را نیز دارد تا با نتفلیکس، آمازون، Hulu و سایرین به رقابت بپردازد.

نظر شما چیست؟ فکر می کنید اپل ایرپاد ۲ بتواند موفقیت نسل اول را گسترش دهد؟

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
mostafa3

اینقدر باتریش کوچیکه که با چشم دیده نمیشه
خیلی رو خودش فشار اورده تا 15 دقیقه ای شارژ بشه

Amir7090

همینو بگو..مگه باتریش چقدره..الان گوشی ۱۵ دقیقه شارژ میشه…داستانیه این اپلم

ولی خدایی باحال ترین محصولش همین ایر پاده

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)