حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

ایرپاد ۲ اپل احتمالا ۵ فروردین رونمایی شود

نوشته

5 سال قبل | یک دیدگاه | اپل، شایعات، لوازم جانبی

طبق اطلاعات جدید منتشر شده احتمالا اپا اوایل فروردین ماه ۹۸ از هندزفری بی سیم ایرپاد ۲ خود پرده برداری خواهد کرد. این شرکت همچنین در کنار AirPods 2 یک کیس شارژر جدید را نیز معرفی خواهد کرد. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره آن صحبت کنیم.

ایرپاد ۲ اپل با تغییرات قابل توجه تا پیش از عید نوروز معرفی می شود

اپل پنجم فروردین میزبان یک رویداد خبری متمرکز بر سرویس‌های ارائه شده‌اش است. اما اگر شایعات به واقعیت تبدیل شود، برخی محصولات سخت افزاری این شرکت نیز معرفی خواهند شد. به نظر می‌رسد هدفون ایرپادز ۲ نیز جزو این محصولات خواهد بود. ما اسناد جدیدی را به دست آورده‌ایم که با شما به اشتراک خواهیم گذاشت.

به گزارش سایت اسپانیایی AppleSfera برخی از منابع فعال در حوزه موبایل تایید کرده‌اند که اپل قصد دارد ایرپادز جدید را بالاخره در تاریخ ۵ فروردین معرفی کند. عرضه‌ی آن‌ها نیز چند روز بعد یعنی از 29 مارس (9 فروردین) آغاز خواهد شد. به منظور اطمینان بیشتر از این اطلاعات یک تامین کننده‌ی دیگر (که درخواست کرده نامش فاش نشود) ادعا می‌کند که ارتباطاتی را با تامین کنندگان آسیایی مرتبط با این محصول دارد. همین منبع همچنین یک اسکرین شات را نیز منتشر کرده که نشان می‌دهد  چرخه‌ی عمر نسل فعلی ایرپادز ۸ فروردین درست یک روز پیش از عرضه‌ی نسل جدید آن است.

در مورد آنچه که از مراسم معرفی ماه فروردین اپل انتظار داریم درحال حاضر دو نظریه متفاوت وجود دارد. اولی که کم هیجان‌تر از دومی است این خواهد بود که اپل یک کیس شارژ بیسیم جدید را نیز برای ایرپاد اصلی خود همزمان با آن معرفی خواهد کرد. این شارژر در جعبه‌ی نسل جدید هدفون اپل نیز قرار خواهد داشت، پس یک وسیله‌ی جانبی اصلی است.

 

همچنین همانطور که گفته شد، اپل در کنار معرفی این کیس شارزر جدید قصد دارد از دومین نسل هدفون خود، ایرپادز 2 را نیز معرفی کند. بر اساس شایعات این دستگاه با بهبود در بخش صوتی، مقاومت در برابر آب، محدوده‌ی توسعه یافته و یک پوشش جدید که لغزندگی سطح دیوایس را کمتر می‌کند همراه است.

ایرپاد 2 (AirPods 2) با عمر باتری بهتر، مقاومت در برابر آب و قابلیت حذف نویز معرفی خواهد شد

ویژگی های احتمالی ایرپاد ۲

ایرپاد نسل اول کاستی های داشت اما این نسل اولین تلاش اپل برای ورود به دسته بندی هندزفری های کاملا بی سیم است که برای تلاش اول بودن فوق العاده عمل کرد. از جمله کاستی هایی که گفته شد می توان به نبود قابلیت حذف نویز، ضد آب نبودن و عمر باتری کم اشاره کرد. در نسل دوم ایرپاد اما شایعات به ما می گویند که احتمالا از چیپست W2 استفاده شود، همان چیپستی که در اپل واچ 3 استفاده شد و مصرف وای فای و بلوتوث را تا 50٪ نسبت به W1 استفاده شده در نس اول ایرپاد کاهش می دهد! این خود وعده پیشرفت ویژه ای در عمر باتری را می دهد اما قابلیت های دیگری وجود دارد که بخواهد مصرف انرژی را ببرد بالا!

برای مثال قابلیت حذف نویز که احتمالا به ایرپاد 2 اضافه شود خود مصرف انرژی قابل توجهی خواهد داشت. خوشبختانه ایرپاد 2 قابلیت ضد آب بودن را دارد که برای چنین دستگاهی حقیقتا از نیازهای اولیه به شمار می رود. خبر بهتر این است که قیمت ایرپاد 2 حتی کاهش پیدا خواهد کرد اما خبر این است که تا اوایل سال 2019 خبری از ایرپاد 2 نیست!

نظر شما چیست؟ فکر می کنید ایرپاد 2 موفق تر از ایرپا 1 ظاهر شود؟ پاسخ خود را با توجه به نبود جک 3.5 میلی متری روی آیفون ها بیان کنید!

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Genesis

استراتژی اپل برای زدن جیب مردم . بدون شک مثل همیشه امار هاش از ۵۰ درصد مصرف باتری کمتر و… دروغ هست مثل اعدادی که برای معرفی ایفون جدید همیشه میگه.
اخر سر مردم فقط برا لاکچری بودن و بی سیم بودنش میخرن همین

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)