حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

مشخصات گلکسی ای ۶۰ (Galaxy A60) لو رفت: دوربین سه گانه ۳۲ مگاپیکسلی با نمایشگر ۶.۷ اینچی

نوشته

5 سال قبل | 7 دیدگاه | سامسونگ، شایعات

خانواده گلکسی A 2019 واقعا وسیع است و دستگاه های زیادی در آن معرفی شده و همچنان خواهد شد. گلکسی ای ۶۰ (Galaxy A60) یکی از این خانواده خواهد بود و حقیقتا مشخصات جذابی هم دارد. مشخصات گلکسی ای ۶۰ (Galaxy A60) لو رفته و دوربین سه گانه ۳۲ مگاپیکسلی با نمایشگر ۶.۷ اینچی از مهم‌ترین های آن است. در ادامه با ترنجی همراه باشید.

ما پیش از این آ … یعنی ۶ ماه پیش در ترنجی خواندیم که یکی از اعضای خانواده گلکسی A 2019 با دوربین سه گانه دارای یک دوربین 32 مگاپیکسلی ارایه می شود، حالا به نظر می رسد که نام این دستگاه مشخص شده است، گلکسی ای ۶۰ (Galaxy A60)!

گلکسی ای ۶۰ (Galaxy A60) با سوراخ نمایشگر و حسگر اثرانگشت یکپارچه با نمایشگر ارایه می شود؟

یک ماه پیش نیز در ترنجی خوانده بودیم که گلکسی ای ۶۰ (Galaxy A60) با سوراخ نمایشگر و حسگر اثرانگشت یکپارچه با نمایشگر ارایه می شود. در حقیقت آن ها گلکسی ای ۶۰ را به نوعی نسخه مینی گلکسی A8s می دانستند با این تفاوت که حسگر اثرانگشت یکپارچه نمایشگر دارد و از این نظر بهتر است. خب حالا باید بگوییم اگر می خواهیم به گلکسی ای ۶۰ بگویید گلکسی A8s مینی ایرادی ندارد اما نمایشگر این دستگاه در جدیدترین شایعات برابر ۶.۷ اینچ گزارش شده است که به هیچ عنوان یک موبایل مینی نیست! البته باید اضافه کنم که طبق مشخصات زیر، گلکسی A60 بدون سوراخ نمایشگر و با ناچ قطره طور ارایه می شود.

گلکسی ای ۶۰

گلکسی ای ۶۰

مشخصات سخت افزاری گلکسی ای ۶۰ (Galaxy A60)

همانطور که در تصویر بالا می بینید، مشخصات سخت افزاری گلکسی ای ۶۰ (Galaxy A60) می تواند کاملا جذاب باشد و مشتریان دستگاه های میان رده را به سمت خود جلب کند. نمایشگر بزرگ ۶.۷ اینچی FHD+ سوپرامولد مجهز به حسگر اثرانگشت یکپارچه با نمایشگر به همراه باتری بزرگ ۴۵۰۰ میلی آمپری و چیپست اسنپدراگون ۶۱۵۰ که ما می دانیم همان اسنپدراگون ۶۷۵ است و البته دوربین سه گانه ۳۲ مگاپیکسلی با دوربین ۸ مگاپیکسلی فوق عریض از جمله ویژگی های دیگر این دستگاه است.

هنوز این اطلاعات تایید نشده اند اما به نظر نمی رسد که خیلی اشتباه باشند. نظر شما چیست؟ فکر می کنید گلکسی A60 با این مشخصات می تواند دستگاه جذابی باشد؟

اشتراک در
اطلاع از
7 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
MohammadFarhaadi

قیمت؟!امیدوارم زیر دویست و پنجاه دلار باشه😁😁😁
یا حداقل بالای ششصد دلار نباشه!!!
چه تلورانسی!خودمم کف کردم.

m.b

250دلار؟
اونم سامسونگ؟😂
آرزو بر جوانان عیب نیست…

MohammadFarhaadi

تیکه انداختم به سامسونگ.وگرنه میدونم اینکاره نیست.بلکه بیاد مودم cat4 و رم قدیمی حافظه ارزون و بدنه لاکی و دوربین باسنسور شش سال پیش شاید پونصد قیمت بزنه!من فکر میکنم سامی اگر یه جعبه خالی از جنس پلاستیک تولید کنه و آرم سامسونگ رو بزنه روش راحت سیصد چهارصد قیمتگذاریش میکنه!

Naranj

بیشتر منتظر A70 هستم که کاملترین در سری هست،البته A90 هم هست که مخصوص بازار چین هست
دوستانی هم که با قیمت مشکل دارند وقتی پنلی که میگذاره ۷۰ دلار هست چرا ۳۰۰ دلار بده؟! مگر برای رضای خدا کار میکنه؟ بله اگر یک پنل بوی بذاره بدون ای پی۶۸ و … میتونه صد دلار تا ۱۵۰ دلار کمتر بده ولی اگر کسی اونجوری مخواد توی شیا و هواوی زیاد هست بره بخره

✔ TVKade

ip68؟
شما به من نشان بده این ip68 رو: https://news.samsung.com/global/samsung-announces-new-galaxy-a-series-with-upgrades-to-essential-features
و https://www.samsung.com/in/microsite/galaxya/a50/
اون مال 2017 بود که سری A سامسونگ IP68 بود NFC داشت، OIS داشت، گوریلا گلس داشت و…

✔ TVKade

Snapdragon 675 هه هه.
پس این اگزینوس 9610 چی شد! اهان در حد اسنپ 660 بود.

mbazzaz81

اگه یه روز گوشی معرفی نکنه شب خوابش نمی بره

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)