حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

نسخه 5G گوشی هواوی میت ۲۰ ایکس به بازار ارایه خواهد شد

نوشته

5 سال قبل | بدون دیدگاه | شبکه 5G، هواوی

از بابت پیشگیری می گویم که این خبر درباره نسخه گیمینگ خانواده هواوی میت ۲۰ یعنی Mate 20x است و به گوشی تاشو این شرکت یعنی میت ایکس که خود ذاتا 5G است ارتباطی ندارد. قرار است که نسخه 5G گوشی هواوی میت ۲۰ ایکس به بازار ارایه شود و در ادامه با هم به آن خواهیم پرداخت، با ترنجی همراه باشید.

حدودا ۵ ماه پیش بود که شاهد معرفی هواوی میت 20X بودیم. در آینده نسخه 5G این گوشی هوشمند در اختیار خریداران قرار می گیرد.

هواوی سال گذشته میلادی از گوشی های سری میت 20 رونمایی کرد. هواوی میت 20 ایکس یکی از این محصولات است. در کنگره جهانی موبایل 2019، تمرکز اصلی روی شبکه ارتباطی 5G بود.

شرکت های مطرح در بازارهای جهانی مانند شیائومی، هواوی، سامسونگ و ZTE از گوشی های 5G خود در این نمایشگاه رونمایی کردند.

در MWC 2019 با گوشی هواوی میت ایکس به عنوان اولین محصول این شرکت با شبکه ارتباطی 5G ملاقات کردیم (تماشا کنید: تبلیغ تلویزیونی هواوی Mate X). این گوشی انعطاف پذیر از طراحی جذابی بهره می برد و با قیمت 2616 دلار به بازار عرضه می شود.

مدیر عامل هواوی، Yu Chengdond در کنگره جهانی موبایل 2019 به این موضوع اشاره کرده که نسخه بهبود یافته هواوی میت 20X با قابلیت پشتیبانی از شبکه ارتباطی 5G در آینده از راه می رسد.

این محصول در زمان معرفی به دومین گوشی هوشمند هواوی با قابلیت پشتیبانی از شبکه 5G تبدیل می شود. هواوی اطلاعات بیشتری از این محصول مانند زمان معرفی و همچنین قیمت آن را در اختیار رسانه ها قرار نداده است.

نسخه 4G LTE این اسمارت فون هم اکنون در بازار به فروش می رسد. این دستگاه به صفحه نمایش 7.2 اینچی با برش قطره ای مجهز شده است. قدرت این محصول را چیپست Kirin 980 تامین می کند و برای آن فناوری خنک کننده گرافین در نظر گرفته شده است.

روی پنل پشتی این محصول دوربین اصلی سه گانه به چشم می خورد. از دیگر مشخصات این گوشی هوشمند می توان به 6 گیگابایت رم، 128 گیگابایت حافظه داخلی و باتری 5000 میلی آمپر ساعتی اشاره کرد. این دستگاه قیمتی برابر با 746 دلار دارد.

هواوی می تواند بدون تغییر در مشخصات این دستگاه و تنها با اضافه کردن مودم Balong 5000 5G به آن، نسخه بهبودیافته‌اش را روانه بازار کند.

نظر شما چیست؟ به نظر می رسد هواوی در ارتقا موبایل های خود به شبکه 5G هم قرار است مانند کوچ به دیگر ترندها، سریع تر از رقبا عمل کند.

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)