حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

مقایسه گلکسی اس ۱۰ پلاس با شیائومی می ۹

شیائومی می ۹ دستگاهی است که شاید تمام مشخصات برجسته ای که از گلکسی اس ۱۰ پلاس نام ببرید را داشته باشد اما قیمتش نصف آن است، منظور ما از این شاخصه ها از دوربین سه گانه تا حسگر اثرانگشت یکپارچه با نمایشگر و چپیست سخت افزاری به روز است. ما در این مطلب سامسونگ گلکسی اس ۱۰ پلاس (+Samsung Galaxy S10) را با شیائومی می ۹ (Xiaomi Mi 9) مقایسه خواهیم کرد. یکی پرچمداری به شدت مورد انتظار و دیگری، دستگاه رده بالایی که با وجود قیمت پایین‌تر، می‌تواند با هر پرچمداری رقابت کند. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا مقایسه گلکسی اس ۱۰ پلاس با شیائومی می ۹ را داشته باشیم.

مقایسه گلکسی اس ۱۰ پلاس با شیائومی می ۹

سامسونگ و شیائومی دو بازیگر مهم در دنیای موبایل هستند که البته شرکت چینی حداقل در مقطع فعلی، به اندازه کمپانی کره‌ای در جهان غرب و به خصوص امریکا پرطرفدار نیست. البته شیائومی محصولات قابل توجهی ارائه کرده است که نه تنها در بازار گوشی های میان رده، بلکه در بین پرچمداران نیز حرف‌های زیادی برای گفتن دارند. نام تازه‌ترین پرچمدار این کمپانی، شیائومی می ۹ است؛ دستگاهی قدرتمند که یارای رقابت با بهترین‌ها را خواهد داشت. در ادامه به مقایسه مشخصات سامسونگ گلکسی اس ۱۰ پلاس با این گوشی هوشمند خواهیم پرداخت.

مقایسه گلکسی اس ۱۰ با شیائومی می ۹

مقایسه گلکسی اس ۱۰ با شیائومی می ۹

طراحی

در نگاه اول به این گوشی ها، طراحی باشکوه آن‌ها به چشم می‌آید. هر دو دارای صفحه نمایش کشیده‌ای با حاشیه بسیار باریک هستند؛ اما بزرگترین تفاوت، در وجود ناچ یا حفره است.

شیائومی می ۹ یک ناچ قطره‌ طور کوچک در مرکز بخش فوقانی نمایشگر خود دارد؛ در حالی که نمایشگر گلکسی اس ۱۰ پلاس به جای ناچ، یک حفره برای میزبانی از دوربین‌های سلفی دارد. با وجود اینکه فضای کوچکی از صفحه نمایش آن‌ اشغال شده؛ ولی باز هم بهتر از وجود یک ناچ‌ استاندارد و پهن است که سال گذشته در بسیاری از گوشی های هوشمند دیدیم. ابعاد این حفره را نیز با توجه به وجود دو دوربین سلفی در آن، می‌توان توجیه کرد.

ناچ قطره ای شیائومی می ۹ از نظر کاربردی انتخاب بهتری است

اما آیا از ناچ قطره‌ای شیائومی می ۹ هم بهتر است؟ خب این موضوع جای بحث دارد؛ اما قطعا در هر دو گوشی راهکار قابل قبول‌تری از طراحی ناچ استایل معمولی، پیاده‌سازی شده است. نظر شخصی من این است که ناچ قطره ای شیائومی می ۹ از نظر کاربردی انتخاب بهتری است اما مشخصا سامسونگ به دنبال ارایه یک طراحی یکتا و منحصر به فرد خود بوده است که البته عملکرد را خیلی تحت تاثیر قرار ندارده است.

البته بریدگی ناچ Mi 9، ابعاد کوچکتری از حفره +S10 دارد. از سوی دیگر، نمایشگر پرچمدار سامسونگ آنچنان خمیده است که حاشیه‌های کناری به سمت فریم دستگاه رانده شده‌اند و ظاهری یکپارچه و بدون حاشیه به پنل جلویی آن داده‌اند.

هر دو گوشی روی پنل شیشه‌ای پشت خود، به ماژول دوربین سه‌گانه مجهز هستند. البته چیدمان این دوربین‌ها در گلکسی اس 10 پلاس افقی و در شیائومی می 9 عمودی است. این دو پرچمدار به دلیل کیفیت ساخت بالا و بدنه باریک، بسیار خوش دست هستند و انتخاب بین این دو از منظر طراحی، شاید سلیقه‌ای باشد.

سخت افزار

با نگاهی به مشخصات سامسونگ گلکسی اس ۱۰ پلاس و شیائومی می ۹ می‌توان دریافت که علاوه بر طراحی زیبا، سخت افزار قدرتمندی هم دارند.

مقایسه گلکسی اس ۱۰ با شیائومی می ۹

مقایسه گلکسی اس ۱۰ با شیائومی می ۹

مقایسه مشخصات سامسونگ گلکسی اس ۱۰ پلاس و شیائومی می ۹

 

این گوشی ها از صفحه نمایش اولد 6.4 اینچی بهره می‌برند. البته گلکسی S10 پلاس رزولوشن بالاتری دارد؛ اما تراکم پیکسلی هر دو نمایشگر برای ایجاد تصاویری چشم‌نواز کفایت می‌کند. از آنجایی که سامسونگ در ساخت پنل‌های آمولد زبان‌زد است، احتمالا نمایشگر پرچمدار جدیدش در شفافیت و تفکیک رنگ هم دست بالا را خواهد داشت.

مقایسه گلکسی اس ۱۰ با شیائومی می ۹

مقایسه گلکسی اس ۱۰ با شیائومی می ۹

تراشه اسنپدراگون 855 کوالکام همراه با 8 گیگ رم، قدرت پردازشی این دو گوشی را تامین می‌کند. اما فاکتوری که شیائومی Mi 9 را از رقیب خود عقب می‌اندازد، کمتر بودن ظرفیت باتری آن است (3300 در برابر 4100 میلی‌آمپر ساعت). البته انجام تست‌های تخصصی، تصویر روشن‌تری از عمر باتری آن‌ها ارائه خواهد داد. همانطور که دیدیم عملکرد باتری این دو دستگاه در تست های Gsmarena بسیار نزدیک به یکدیگر است.

دوربین سه‌گانه این پرچمداران از یک سنسور معمولی و لنزهای اولترا-واید و تله‌فوتو تشکیل شده تا حداکثر انعطاف‌پذیری را داشته باشد. شیائومی در یکی دو سال گذشته روی کیفیت دوربین گوشی‌هایش بسیار کار کرده است و می‌توان انتظار داشت که نتیجه این تلاش‌ها، در Mi 9 تجلی پیدا کند. سامسونگ نیز که همواره متخصص در این امر بوده و انتظارات از گلکسی +S10 بالا است. برای مقایسه می توانید دو مطلب زیر را از بررسی دوربین شیائومی می ۹ و گلکسی اس ۱۰ پلاس بخوانید:

دوربین شیائومی می ۹ در DxO

امتیاز DxO دوربین شیائومی می ۹ مشخص شد: رتبه دوم برترین دوربین موبایل برای شیائومی

دوربین گلکسی اس ۱۰ پلاس در DxO

امتیاز DxO دوربین اصلی و سلفی گلکسی اس ۱۰ پلاس منتشر شد، بهترین موبایل در هر دو زمینه

مقایسه گلکسی اس ۱۰ با شیائومی می ۹

مقایسه گلکسی اس ۱۰ با شیائومی می ۹

نرم افزار

فهرست مشخصات سامسونگ گلکسی اس ۱۰ پلاس و شیائومی می ۹ با نسخه سفارشی اندروید تکمیل می‌شود. پرچمدار کره‌ای از رابط کاربری جدید One UI و پرچمدار چینی، از MIUI استفاده می‌کند که البته هر دو مبتنی بر اندروید ۹ پای هستند.

رابط کاربری MIUI 10 محیط خوش رنگ و لعابی دارد و به لمس کردن و کشیدن انگشت، پاسخ سریعی می‌دهد. همچنین از ژست‌های حرکتی جالبی پشتیبانی می‌کند و برخی از عملکردها را می‌توان با لمس حاشیه‌های کناری یا پایینی دستگاه فعال کرد. به طور خاص استفاده از ژست Back، علاقه‌مندان زیادی دارد و کاربری تک دست دستگاه را واقعا امکان‌پذیر می‌کند.

رابط کاربری One UI که از مدت‌ها پیش صحبت آمدنش بود، تا حد زیادی کاستی‌های TouchWiz را برطرف کرده است. حس و حال خوب و پاسخ‌دهی مناسبی دارد. از ژست‌های حرکتی هم پشتیبانی می‌کند؛ اما شاید MIUI را باید از این لحاظ برتر بدانیم.

نظر شما درباره این دو دستگاه چیست؟ گوشی ۱۰۰۰ دلاری سامسونگ یا زیر ۵۰۰ دلاری شیائومی؟

اشتراک در
اطلاع از
42 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
ARMTIN

mi9 explorer نسخه 12 گیک رم قیمتش الا 10,290,000 میلیون هست
بنظرتون قیمت عالیه نیست؟؟؟ 😅

Rog_Pc_Gamer

من بخوام اقتصادی فکر کنم و یه پرچمدار عالی با قیمت مناسب بگیرم قطعا می۹ میگیرم چون از نظر کیفیتی هیچ کم و کسری نداره نسبت به ۱۰۰۰ دلاری ها
ولی بخوام ول خرجی کنم و پول زیاد بدم در عین حال جمعی از بهترینا رو صاحب شم و یه پرچمدار تمام عیار بگیرم که هیچ کم و کاستی ای به عنوان یک گوشی ۲۰۱۹ نداشته باشه قطعا اس۱۰ 5g! نه پلاسش!

mega08

شما الانو میبینی ، وقتی گوشیت خراب بشه اونوقته ک باید اندازه خود گوشی پول قطعات و تعمیراتشو بدی

m.b

پول گلس s10 فعلاً 800 هزار تومنه…
تعمیرات پیشکش…

Milad7

اگر فاکتور قیمت رو لحاظ کنیم خرید mi9 خیلی منطقی تره ولی بدون درنظر گرفتن قیمت انتخابم S10+ 🙂

علی شیخ زاده

با توجه به قیمت: می ۹ 😑
درستش اینه که بگید با در نظر گرفتن قیمت، دو عدد می ۹ بهتره یا یک اس ۱۰؟😃

کهکشان

بعد قرمز جون این مقایسه اگه با میت 20 پرو بشه هم همین نظرو داری؟ هر دو دوربین سه گانه دارنو اولدنو سنسور اپتیک دارنو … نه خداوکیلی میخوام بدونم ! همین نظرتو در مورد میت 20 پروت داری ؟ تازه من همین جا به همه بگم تست باتری می 9 اگه با اس ده برابره ! از میت 20 پرو با باتری 4200 بیشتره ههههههههههههههههه

Mashallah_khan

معلوم شده دیشب حسابی اشکت در اومده کوچولو
فشار زیاد ناشی از ر..دن دامدونگه دیگه
شرکت درپیت با چیپای اپ اسکیلی ۴۰ درصد افت عملکردی ر…دمانشو دیشب نشون داد
البته شمام مثل همین سامسونگین دیگه شرکت دزد که ملتو فریب میده با چیپ ۸ نانوی جعلی که در اصل ۱۱ نانو هستن طرفداراشم مثل خودشن دیگه میخوان ملتو گول بزنن
دنیارو برابر سامسونگ میبینن ولی روزیو میبینم که میره تو others فعلا امسال جایگاه اولو به هوواوی بزرگ واگذار میکنه فشار به تو و مصیب و چالتون و رسول آریان میاد 😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

کهکشان

من کوچولوم ماشی خانم ؟ هههههه

معلوم شده دیشب حسابی اشکت در اومده خانم کوچولو
فشار زیاد ناشی از ر..دن سوتیه دیگه
شرکت درپیت که سالی 2 میلیون فروش نداره
البته شمام مثل همین سوتی هستین دیگه شرکت بدبختی که روز به روز داره به ورشکستگی نزدیکتر میشه طرفداراشم مثل خودشن دیگه میخوان ملتو گول بزنن
دنیارو برابر سوتی میبینن ولی روزیو میبینم که میره تو others فشار در حد انفجار به تو معزز و برادرای کو د ن ت وارد میشه برید همونجایی که سوتی قراره بره

Mashallah_khan

درست صحبت کن ادب بهت یاد ندادن؟ وقتی ر…ده شده به برند مورد علاقت ادعاتم میشه الان تو کباب نشدی پس چی شدی؟ یخ کردی با عمر باتری مشابه گوشی چینی با ظرفیت ۳۳۰۰ تایی؟ 😂😂
ترول جون کی حرف از سونی زد من کی حرف از سونی زدم یعنی اینقدر هواوی تنورش داغه که اونو سونی میبینی حرف منو ربطش میدی به سونی؟
چیه فقط باید از سونی بهتر باشه؟
ر..دی بدجوریم 😂😂😂😂😂😂😂

کهکشان

درست صحبت کن ادب بهت یاد ندادن؟ وقتی ر…ده شده به برند مورد علاقت ادعاتم میشه الان تو کباب نشدی پس چی شدی؟ یخ کردی تو نظر سنجی سامسونگ برنده شد ؟
( ترول جون کی حرف از سونی زد من کی حرف از سونی زدم یعنی اینقدر هواوی تنورش داغه که اونو سونی میبینی حرف منو ربطش میدی به سونی؟)

همه تو رو میشناسن لازم نیست بگی طرف کی هستی !
ضمنا نتایج باتری اس ده پلاس از میت 20 پرو بهتره !
از سوتی جونت ناامید شدی اومدی واسه حبابی میمالی بی شخصیت ؟
ر..دی بدجوریم 😂😂😂😂😂😂😂

Rog_Pc_Gamer

هووووووواوی بزرگ؟ وای خدا مردم از خنده 😂😂😂😂😂😂😂😂

Rog_Pc_Gamer

جناب هووووواوی بزرگ میشه آیدی تلگرامتو بدی تو یه گر و ه ت ل گرامی جوینت کنم همه‌ از جنس خودت باشن حسابی کیف کنی با شعر گفتن؟

Rog_Pc_Gamer

جناب هووووواوی بزرگ میشه آیدی تل گرا متو بدی تو یه گر و ه ت ل گرامی جوینت کنم همه‌ از جنس خودت باشن حسابی کیف کنی با شعر گفتن؟

chalton

داستان های غم انگیز
این قسمت ماشالا
ماشالا که در یک خانواده فقیری زندگی میکرد،او همیشه شیطون و بازی گوش بود،انها فقیر بودن ولی همیشه خوش و خُرَم زندگی میکردن و هیچ چیز مانع خوشحالی انها نمیشد،یک روز که ماشالا با دوستاش رفته بودن رودخانه بازی کنن موقع برگشت ماشالا با دوستانش خداحافظی کرد و به سمت خانشون اومد،ماشالا وقتی رسید خونه دید یک مرد کره ای از خونه خودشون بیرون امد و خوشحال و خندون یوهر بر ماشینش شد و رفت،در این هنگام ماشالا به فکر فرو رفت که خدایا این مرد چشم بادومی کیست؟؟ چرا از خونه ما بیرون اومد؟؟؟ اون روز با تمام سوال های بی جوابی که در ذهن ماشالا ایجاد شده بود گذشت و ماشالا تصمیم گرفت جواب سوالاتی که در ذهنش بود رو پیدا کند و بدون این که کسی متوجه شود،روز ها گذشت و گذشت یک روز که ماشالا در خانه بود،ما.در.ش گفت ماشالا امروز بیرون نمیری؟؟؟؟ ماشالا یهو شک کرد و جرقه ای در ذهنش اتفاق افتاد که چرا ماما.نم همچین حرفی رو زد؟؟ ماشالا بعد از چند لحظه فکر کردن گفت چرا میخوام بروم بازی کنم و تا شب هم نمیام،برقی در چشمان ما.در ماشالا زده شد و ماشالا هم که می‌خواست بفهمه قضیه چیه این نقشه رو کشیده بود،ماشالا بچه زرنگ و چُستُ و چابکی بود،وقتی ماشالا میخواست بره ما.د.رش گفت بیا این پول رو بگیر هرچی دوست داشتی برای خودت و دوستات بخر،ولی ماشالا تعجب کرد چرا؟؟؟؟؟؟؟ چون پول ها کره ای بودن چرا؟؟؟؟؟؟ دوباره افکار پلید ماشالا برگشتن، دوباره سؤال های بی جواب،ولی ماشالا به روی خودش نیاورد پول هارو گرفت و رفت، ولی اون نمیخواست بره بازی کنه چرا؟؟؟؟ چون میخواست حقایقی تلخ رو بفهمه،ماشالا خداحافظی کرد و رفت پشت خونه خودشون قايم شده بعد از یک ساعت دید دوباره اون مرد کره ای که اون روز هم اومده بود اومد،مرد کره‌ای خوشحال رفت وارد خانه ماشالا اینا شد،ماشالا که نفسش در سینه حبس شده بود رفت خودش رو به بالا پشت‌بوم رسوند و از نور گیر خونه با یه صحنه عجیبی روبه‌رو شد😑😑😑😥😥😔ماد…..ماشالا با مرد کره‌ای همبستر شده بود و با هم داشتن کارهای بی تربیتی میکرن😉😏ماشالا دنیا رو سرش خراب شد و همون لحظه اونجارو ترک کرد و رفت و بعد از اون اتفاق تلخ دیگر کسی ماشالا رو ندید و به فکر انقام از اون مرد کره ای شد و برای این که بتواند انتقام بگیرد به چین سفر کرد (برخی از روایات میگویند به ژاپن) حتما میپرسید اون مرد کره ای کی بود؟؟؟؟؟ اون شخص لی جائه یونگ رئیس سامسونگ بود.
در قسمت بعد خواهید خواند..
ماشالا وارد جنگ با لی جائه یونگ

علی شیخ زاده

دوست عزیز توصیه میکنم یه لیوان آبلیمو بخورید فشارتون تنظیم بشه آخه فشار خون بالا مهمترین دلیل ترکیدن دریچه آئورت قلبه.
خدایی نکرده این اتفاق بیافته فقط ۷۲ ساعت زنده میمونید.
اونوقت زشته بگن فلانی بخاطر عملکرد بد باتری یه گوشی خارجی دچار دایسکشن آئورت شده.

بله حتی اگه میت ۲۰ پرو هم با می ۹ مقایسه بشه بخاطر قیمت می ۹ رو انتخاب میکنم هرچند بحث قیمت هم که نباشه می ۹ اینقدر خوب هست که کار رو برای بقیه برند ها سخت کنه

Shiral

تیپ A به ۷۲ ساعت نمیکشه برادر.زیر دوساعت میمیره

Soheylz

جدا اس۱۰ رو داری میذاری کنار میت۲۰پرو یا داری شوخی میکنی؟
میت ۲۰پرو تو دوربین و صفحه نمایش و سرعت و کلا پردازه و امکانات جدید سنسور اثر انگشت زیر صفحه دقیقتر و امن تر با اختلاف زیاد زیر اس۱۰ پلاس و حتی اس۱۰ هست طراحی هم که سلیقه ایه من به شخصه اس۱۰ رو زیباتر میدونم از اس۱۰پلاس و میت۲۰پرو.

تو قیمتم که حتی میت۲۰پرو داره گرونترم میده

چی بگم والا دیگه خودتون میددنید

کهکشان

وقتی میگم سامسونگو می کوبین همینه ! مقایسه خنده دار !

( شاید تمام مشخصات برجسته ای که از گلکسی اس ۱۰ پلاس نام ببرید را داشته باشد اما قیمتش نصف آن است، منظور ما از این شاخصه ها از دوربین سه گانه تا حسگر اثرانگشت یکپارچه با نمایشگر و چپیست سخت افزاری به روز است )

بخدا قسم یه بچه هم میدونه هدف این مقایسه چیه !
یعنی مثلا دوربینی که سوپراسلوی 960 ( 12 ثانیه ای ) 240 فول اچ دی ، 4 کی 60 فریم ، فول اچ دی +Hdr ، سوپر استادی تشخیص صحنه و اشیاء ، دوال پیکسل ، اپرچر دوحالته و … با دوربینی که حتی لرزشگیر اپتیک هم نداره فقط با گفتن جمله هر دو دوربین 3 گانه دارن ! مقایسه میشه ! ببینید چقدر ذهن مخاطب رو دچار انحراف میکنه

صفحه داینامیک اولدی که بالاترین امتیاز از دیسپلی میت رو گرفته با یه اولد معمولی …
سنسور التراسونیک با اون هزینه بالا با یک سنسور اپتیک معمولی
ضد آب بودنو کیفیت ساخت و اینارم که به کنار

التماس تفکر التماس انصاف !

Mashallah_khan

آبو بریز اونجات که میسوزه ترولک
چه قدر کباب شدی دیشب نتایج درخشان باتری بهترین گوشی قرن اومد
قشنگ ر..ده شد به هیکل تو و برادرات با اوت شرکت بنجل ساز درپیتت با چیپای شخمی ۴۰ درصد افت عملکردی با مصرف بسیار زیاد

کهکشان

دهنت سرویس نشد انقد این جمله تکراریو میگی ؟

چه قدر کباب شدی دیشب نتایج درخشان مقایسه اس ده پلاسو اون جلد ویفرت اومد ؟

قشنگ ر..ده شد به هیکل تو و برادرای احمقت با اوت شرکت بنجل ساز درپیتت هرسال 2 میلیونم فروش نداره ههههههههههههههههههههه

MR.CAMPER

داداش تو ک میگی در حق سامسونگ اجحاف شده چرا دیشب تو پست مقایسه اس۱۰ و اکسپریا ۱ که به قابلیت های کلیدی گوشی سونی هیچ اشاره ای نشد اعتراض نکردی؟ اون مقایسه منطقی بود ولی گوشی سونی از نظر ترولهایی مث شما اشغال بود
چیزی که باعث میشه من از سامسونگ متنفر باشم طرفدارهای بی منطقشن که کمم نیستن تو این سایت
……………………
تو این مقایسه انتخاب من صد در صد شیاعومی هست
چون با یک سوم قیمت داره همون امکانات اس ۱۰ پلاسو میده با این تفاوت
ن صفحه اش سوراخ و بی ریخته و نه سنسور اثر انگشتش اینقدر بی کار برده که از روی گلس کار نمیکنه😂😂😂😂
رو گوشی مث اس۱۰ پلاس باید برای حفاظت از نمایشگرش گلس بندازی اگ ی موقع ضربه بخوره قطعا هزینه تعمیرش سرسام اور خواهد بود

Mashallah_khan

وقتی فن سامسونگن بدون هیچی بارشون نیست چرا بحث میکنی با اینا؟ اریش بحث کردن ندارن از هر لحاظ سرتر از اس۱۰ پلاس هست شیائومی می۹ بعد این ترول نادان ادعا میکنه اس۱۰ پلاس بهتره

Rog_Pc_Gamer

با یک سوم قیمت امکانات اس ۱۰ را میدهد 😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
ارسی دیگه ضایع بازی تا این حدم در نیار دیگه!

MR.CAMPER

والا سی.نا جان imx 586 اسنپ ۸۵۵ ۸ گیگ رم قیمت زیر ۵۰۰ دلار
ما هم ک به غیر از تلگرام و اینستا و چارتا بازی مث پابجی و کلش و عکس گرفتن با گوشی و فیلم +18 با گوشی کار دیگه ای ک نمیکنیم خودمانیم 😂😂😂😂
لامصب از وقتی نوت ۹ خریدی چندبار از قلمش استفاده کردی
منو ک دیدی با زد اولترا و یک خودکار معمولی چه شاهکارهایی خلق کردم 😂😂😂😂😂

کهکشان

الان ماشی خانم بی ادب نیست ؟ شما مشکل طرفدارای خودتو نمی بینی بدبختیت همینه

Mashallah_khan

یعنی ترول بدبخت تر از شما فنای دامدونگ درپیت ندیدم میاید به خودتون مثبت میدین که ازش استفاده کنین بگید ما چرت میگیم درحالی که حرفاتون از دم ک..شعره و چرت و پرته
اون یکی دیگه به خاطر یه و اضافی مسخرم میکنه توهم کلا شوتی که
خودتون به خودتون مثبت میدید درحالی که ثابت شده این واقعا براتون متاسفم

کهکشان

همه تو رو میشناسن چه عقب افتاده ای هستی ! کامنتای بقیه رو یادت رفته ؟ چه چیزا که بهت نسبت نمیدن !
الانم آبو بریز اونجات که سوخته ! خخخخخخخ بدبخت عقده ای ! دیدی که آبی از سوتی گرم نمیشه چسبیدی به حبابی ؟ خاک تو سرت کنن برای عاقبتت

ali.k77

به نظرم سوالی که باید پاسخ داده بشه اینه که ارزش واقعی گوشی های 1000 دلاری چقدره ؟ آیا برتری های جزیی پرچمدار های سامسونگ و اپل و سونی و… ارزش این قدر اختلاف قیمت با پرچمدار های شیائومی و وانپلاس رو داره ؟ در واقع چینی ها ارزون میدن یا قیمت واقعی همینه ؟

Ashiba

صد در صد قیمتش خیلی پایین تره ولی سامسونگ بالاخره باید از یه جا خرج تبلیغات سنگینش رو در بیاره و کسی هم که اینهمه تبلیغات میکنه انتظار نداره سودش اندازه شرکتی باشه که تبلیغات ندارن

Aliti

سلام اقای عطایی.لطفأ توی متن هاتون چندبار اشاره کنید ک این خبر از کجا اومده و اینکه چرا نمیاید (دوستانی ک ب هر برندی علاقه دارن رو تفکیک کنید و)اول ازمون اجازه بگیرید و نظرسنجی کنید ک قراره چی رو انعکاس بدید ک یک وقت باعث دلخوریمون نشه!بخاطر این بی توجهیتون ب این مورد ،توی زومیت نظرات،بحث ها و توهینهامونو دست میگیرن و مارو بچه های کم سنِ بد دهن و کم طاقتی ک فقط باید از گوشی مورد علاقمون تعریف بشه وگرنه دسته ای حمله میکنیم ب بقیه میشناسن!
ب عنوان 1 عضو واقعأ سنگینِ برام دست گرفتنشون ک همه رو با یکی از دوستان متعصبِ این سایت برابر میدونن و البته تا حدی حقیقتو میگن ک کم طاقتیم!

Aliti

سلام.بله دقیقأ.بخاطر جبهه گیری و توهینهای دوستان، گفتم اینطوری بگم بلکه تأثیری داشته باشه حرفم!

ronin

هردو گوشی عالین ولی انتخابم می ۹
یه تفاوت جزئی ارزش ۵۰۰ دلار بیشتر نداره و خرید می ۹ عاقلانه تره برای من

Farzad1997

چه مقایسه مسخره ایی😐

Sadeghh

نتیجه باتری s10+ اومد
همون چیزی که دیشب منتشر شد

واقعا با این باتری خیلی کمه

Pouya

با نظر rog کاملا موافقم

اگه ارزش خرید در برابر قیمت بخوایم در نظر بگیرم می ۹ اگر به قیمت توجه نکنیم قطعا اس ۱۰ ۵ جی البته من اس ۱۰ رو هم ترجیح میدم

Shiral

خوب درسته از نظر کیفیت سیامی به سامسونگ با این همه قدمت نمی‌رسه اما قطعا متناسب با پولی که پرداخت میکنید شیامی امکانات بیشتری بهتون میده.اگرچه ناچ شیامی و سوراخ صفحه سامسونگ هردو نقاط ضعف گوشی های خودشون هستند.قطعا شیامی خیلی اقتصادی تره.بعیده تا آخر سال پرچمدار اقتصادی با این قیمت و مشخصات داشته باشیم مگر وانپلاس بخواد پرچمدار خوبی بزنه که خوب خریدش توی ایران با ریسک بالایی همراه است.با وضعیت موجود ایران فعلا اکثریت جامعه یا میتونن پرچمدار شرکتهای کوچک مثل شیامی و وان پلاس رو بخرند یا میان رده های برندهای بزرگ یا پرچمداران سال قبل شرکت‌هایی مثل سامسونگ که افت قیمت پیدا کرده که گزینه آخر شاید معقول ترین باشه.پرچمداران سال گذشته شرکتهای ارزان مثل شیامی که دیگه فوق اقتصادی هستند چون حدود ۲۵۰ دلار شدن.

m.b

احسنت به شرکتی که هر روز داره فاصله امکاناتش رو با شرکت های بزرگ کمتر و کمتر میکنه، اما قیمتش هر روز بیشتر و بیشتر از شرکتای بزرگ فاصله میگیره…
روزگاری شیائومی همین نصف قیمت سامسونگ بود و وقتی کسی میگفت همه جانبه مقایسه بشه، میگفتن صفحه ips رو نمیشه با آمولد سامسونگ مقایسه کرد…
دوربینش رو نمیشه با سامسونگ مقایسه کرد…
امروز قیمتش حتی به نسبت سامسونگ کمتر از گذشته هم شده (چون کمتر از نصف سامسونگ قیمت داره) اما دیگه صفحش هم آمولد خود سامسونگ (مشابه s9 plus) هست…
دوربینش هم حتی از بعضی جهات مثل فیلم برداری بهتر…
سرعت رشد برند های چینی خیلی بیشتر از بقیه برند هاست…
به هر حال چه بپذیریم و چه نه، یه روزی جایگاه اولین ها رو میگیرن…
همونطور که همین الانشم بعضی از این جایگاه ها رو گرفتن…
راساتی تو gsmarena گوشی s10 plus نمره 4.5 از 5 گرفته و mi 9 نمره 4.4 از 5…
600 دلار بیشتر برای… 🙄

MohammadFarhaadi

قول میدم اگر تاثیر تبلیغات و ‌‌‌پولی که سامسونگ برای بیشتر دیده شدن هزینه میکنه نباشه این امتیاز به نفع می نه میچرخه.هر چند همین الان هم خبلی سایتها با دیدن سری رد می جدید و می نه انتخاب اولشونه.به چیز مهم دیگه هم حضور در بازار آمریکاست که فکر کنم نزدیک باشه.تو اروپا که ترکونده فقط مونده غول آخر بازارهای جهانی😁

alone wolf

فقط شیا

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)