حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تست مقاومت ردمی نوت ۷ را ببینید: فریم دستگاه پلاستیکی است

شیائومی ردمی‌ نوت ۷ دستگاهی است با امکانات بسیار جذاب و قیمت جذابتر که نظر خیلی از کاربران را به خود جلب کرده است. این میان رده جدید که شیائومی ویدیوهای زیادی پیرامون مقاومت آن تولید کرد با شیشه گوریلا گلس ۵ همراه شده است. همیشه اما تا تست JerryRigEveryThing درباره موبایلی منتشر نشود، ما نمی توانیم بگوییم که آن موبایل چقدر مقاومت دارد. امروز این تست برای ردمی نوت ۷ منتشر شده است. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا تست مقاومت ردمی نوت ۷ را ببینید و اسپویل می کنم که فریم دستگاه پلاستیکی است!

ابتدا درباره پلاستیکی بودن فریم ردمی نوت ۷ بگویم که این برای یک موبایل ۱۵۰ دلاری اصلا بد نیست و به احتمال زیاد رقبای آن هم از همین راه حل استفاده کنند اما موضوعی است که باید بدانید و در نگاه اول به دستگاه مشخص نیست، پلاستکی بودن فریم آن است.

همینطور که در ویدیو تست مقاومت ردمی نوت ۷ می بینید، مقاومت این میان رده ۱۵۰ دلاری شیائومی از نظر مقاومت در برابر خراشیدگی شیشه های محافظ نمایشگر و قاب پشتی بسیار خوب است و در رده پرچمداران قرار می گیرد. حسگر اثرانگشت ردمی نوت ۷ در برابر خراشیدگی قابل توجه و ستایش است و همچنین فلش زیر قاب شیشه ای پشتی قرار دارد و خراشیده نمی شود. دوربین دوگانه ۴۸ مگاپیکسلی برجسته ردمی نوت ۷ نیز در مقابل خراشیدگی مقاومت لازم را دارد.

نمایشگر IPS LCD ردمی نوت ۷ که با حاشیه کم و بردیگی نمایشگر قطره طور قطعا یکی از نقاط قوت فروش آن خواهد بود، در برابر شعله همان‌ خروجی را دارد که انتظار داشتیم. پس از کمتر از ۱۰ ثانیه در مقابل شعله قرار گرفتن پیکسل ها خاموش و‌ پس از برطرف شدن حرارت، روشن می شوند.

عات است که ردمی نوت ۷ فریم پلاستیکی دارد اما از درون با فلز پشتیبانی می شود و تنها دو نقطه این پشتیبانی را از دست می دهد که سبب شکستن دستگاه در تست هم شدن می گردد. در حقیقت پیش از شکستن دستگاه، نمایشگر و صفحه لمسی آن غیر قابل استفاده شده و در نهایت ردمی نوت ۷ شکسته را شاهدیم.

نظر شما درباره مقاومت ردمی نوت ۷ چیست؟

شیائومی ردمی نوت ۷

شیائومی ردمی نوت ۷ (Redmi Note 7) با دوربین ۴۸ مگاپیکسلی و اسنپدراگون ۶۶۰ با قیمت ۱۵۰ دلار رسما معرفی شد

اشتراک در
اطلاع از
8 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Mosi

گوشی 150 دلاری و گوریلا گلس ۵ با هم گزینه جذابی میشه ، اینکه اکثرا جلوی خط و خش مقاومه…. ولی مقابل فشار اصلا دووم نیوورد و شکست…ولی بازم میگم عالی بود جلوی خط و خش

Mosi

یه چیزی که در مورد تست مقاومت جری برام پیش میاد اینکه اکثر گوشیا تو نقاط ۶ و ۷ خش میفته صفحشون…و چرا اینطور میشه… و ایا کسی هست که این کارا رو با گوشیش بکنه؟یعنی اینجوری با کاتر بیفته به جون کناره و صفحه و پشت گوشیش؟؟؟ اگه تست سقوط از ارتفاع یا تستای مقاومت چند ثانیه ای اب خوردگی گوشی رو هم امتحان میکرد بهتر میشد….

✔ TVKade

این مدل فشارها و خم شدن شدید گوشی در زندگی روزمره پیش نمیاد. اکثر اسیب های گوشی بخاطر افتادن تصادفیه. بنظرم تست افتادن از ارتفاع به واقعیت نزدیک تره.

vahid abedi

موافقم دوست عزیز.

کاشکی شاهد تست های مقاومت ضربه و ضربات ناشی از سقوط هم باشیم

یعنی تست های مقاومت به تجربه روزمره و خطرات روزمره کاربران موبایل نزدیک تر بوده و دید کای قبل از خرید به کاربر بده

✔ TVKade

تعجبی نداشت شیائومی توی این مدل از فریم پلاستیکی و پشت شیشه استفاده کرده که حس گوشی پرمیوم تری نسبت به فلز به ادم میده در عوض مقاومت کمتری در تست خم شدن نشون داد نسبت به ردمی نوت 5 و 6 که فلزی بودن.

Sajad_k

گوشیا چقدر خوب شدن که برای یه دستگاه 150 دلاری هم تست مقاومت انجام میشه!!

mega08

طبق تجربه ب تعمیراتی چندین ساله میگمو برد کوشی های شیائومی بسیار نارک و باریکه. حالا فریم گوشی های ارزون قیمتش بمونه

MohammadFarhaadi

طبق همون تجربه فهمیدید که برد خوب باید حتما کلفت باشه!؟برد نازک نشان از بی کیفیتی نیست نشان از تکنولوژی بالاتر و پیشرفته تره.الان گوشیا نازکنر از همیشه شدن ولی مقاومتر هم هستن.بعدشم آخرش گفتی فریم گوشیای غرزون قیمتش که بماند!؟الان یعنی چی؟!تو این رنج و حتی خیلی بالاتر رقیب نداره و فریمش هم نکته مثبتش بود حالا شما یه طور میگی انگار که هزار دلار گرفته و بنجل داده بیر.ن

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)