حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

ردمی نوت ۷ پرو را دو روز مانده به معرفی اصلی در رندرهای باکیفیت لو رفته ببینید

نوشته

5 سال قبل | 7 دیدگاه | شیائومی

احتمالا به یاد دارید که دو هفته پیش در ترنجی خواندیم که ردمی نوت ۷ پرو ۹ اسفند با حسگر اثرانگشت یکپارچه با نمایشگر معرفی خواهد شد. گفته می شود که حسگر اثرانگشت یکپارچه با نمایشگر شایعه تحقق نیافتنی ردمی نوت ۷ پرو است اما تاریخ معرفی ۹ اسفند صحیح است. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا ردمی نوت ۷ پرو را دو روز مانده به معرفی اصلی در رندرهای باکیفیت لو رفته ببینید.

کمپانی چینی ردمی ماه گذشته گوشی ردمی نوت 7 (Redmi Note 7) را در چین عرضه کرد و حال قصد دارد تا نسخه پیشرفته‌تری از آن را تحت عنوان ردمی نوت 7 پرو روانه بازار کند. مشخصات این گوشی جدید به همراه چند تصویر از آن پیش از این در وب سایت TENAA منتشر شده بود که البته از کیفیت چندان مناسبی برخوردار نبودند. خبر خوب برای طرفداران محصولات ردمی این که امروز تصاویر رندر شده بسیار باکیفیتی از ردمی نوت 7 پرو منتشر شده که می‌تواند پیش از رونمایی رسمی این گوشی شما را با ویژگی‌های ظاهری آن به طور کامل آشنا کند.

تصاویر رندر شده اخیر توسط شخصی به نام Ishan Agarwal منتشر شده و نشان می‌دهند که این گوشی از لحاظ ظاهری تغییر چندانی نسبت به مدل استاندارد ردمی نوت 7 نخواهد داشت.  این تصاویر همچنین تایید می‌کنند که ردمی نوت 7 پرو حداقل در سه رنگ مشکی، آبی و قرمز در دسترس خواهد بود.

با اینکه ردمی رسماً تایید کرده که گوشی جدید خود را این هفته عرضه خواهد کرد، اما تاریخ دقیق عرضه آن را مشخص نکرده است. با این حال، Agarwal ادعا می‌کند که این شرکت در روز 28 فوریه (پنجشنبه 9 اسفند) دو گوشی هوشمند جدید را عرضه خواهد کرد؛ یکی از این گوشی‌ها، ردمی نوت 7 است که این بار در کشور هند عرضه خواهد شد، و دیگری هم همان طور که اشاره شد، ردمی نوت 7 پرو خواهد بود.

این سخنان به احتمال زیاد به این معنی است که بازار اولیه ردمی نوت 7 پرو هند است. البته ممکن است این گوشی هوشمند کمی زودتر و در تاریخ 26 یا 27 فوریه در کشور چین نیز رونمایی شود.

در نهایت اینکه Agarwal ادعا کرده ردمی نوت 7 پرو با پیکربندی 4 گیگابایت حافظه رم به همراه 64 گیگابایت فضای ذخیره سازی عرضه خواهد شد. البته قابل توجه است که مدیر عامل ردمی پیش از این تایید کرده بود که ردمی نوت 7 پرو با حافظه رم 6 گیگابایتی و 128 گیگابایت فضای ذخیره سازی عرضه خواهد شد.

ظاهراً ردمی نوت 7 پرو برخلاف مدل استاندارد این گوشی، قرار است از یک سنسور 48 مگاپیکسلی ساخت سونی برای دوربین خود بهره ببرد. همچنین انتظار می‌رود که ردمی از تراشه پردازشی اسنپدراگون 675 کوالکام در این محصول استفاده کرده باشد.

نظر ردمی نوت ۷ پرو هستید؟

اشتراک در
اطلاع از
7 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
m.b

✓ Dimensions: 159.21 x 75.21 x 8.1 mm
✓ Weight: 186 g
✓ Processor: Snapdragon 675 (or 660)
✓ Memory: 3/32, 4/64, 6/128 GB + Micro SD up to 256 GB
✓ Screen: 6.3 “, 2340 x 1080
✓ Battery: 3900 mAh
✓ Camera: 48 MP (Sony IMX586) + 13 MP
✓ Fingerprint scanner on the back panel, IR port
✓ OS: Android 9.0 Pie
✓ Colors: black, red, blue, pink, green, purple and gray
✓ Prices: 4/64 GB – $ 196, 6/128 GB – $ 239
✓ Announcement: February 28
اینم مشخصات احتمالیش…
در 7 رنگ عرضه میشه🤤🤤🤤

✔ TVKade

انتظار پردازنده 675 یا حداقل 670 برای این مدل دارم.
اگر از همون پردازنده 660 در این مدل استفاده بشه واقعا ناامید کنندست.

✔ TVKade

این سامسونگ فرصت طلبو ببین تا دیده شیائومی میخواد توی هند گوشی معرفی کنه اومده یه روز قبلش یعنی برای فردا مراسم گذاشته میخواد M30 معرفی کنه.
M30 با اگزینوس 7904 و اندروید 8.1 از پهنا تو حلقم.

Sajad_k

با اختلاف تکراری ترین طراحی شده این طراحی

Shiral

واقعا درسته این طراحی خیلی خیلی تکراری شده

amer

خسته نشدین از این همه طراحی تکراری مشخصات خوبی داره ولی این طراحی هیچ جاذبه ای نداره دلیلش هم اینکه تمام برندهای چینی مثل هم شدن البته طراحیش خوبه ولی با عرض پوزش تکراری هست

atoranji

7,6 ساله گوشی عوض نکردم، تابستون میخواستم بخرم خورد به گرونی بعد گفتن گوشیهای گمرک رو میدن بازار که ندادن
الان ردمی نوت 150 دلاری زیر 3تومن گیر نمیاد خیلی ظلمه برای یه گوشی 700,600 تومنی 3میلیون پول بدی…

مطمئن باشید این بیاد زیر 3.500 گیر نمیاد بعد عیدم که اقتصاد از هم میپاشه و باید به فکر جمع آوری آذوقه باشیم تا خرید گوشی…
هییییی زندگییییی

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)