حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

لیست مشخصات نوکیا ۹ توسط گوگل لو رفت

نوشته

5 سال قبل | 2 دیدگاه | شایعات، نوکیا

گوشی نوکیا ۹ پیور ویو (Nokia 9 PureView) به عنوان پرچمدار بعدی این کمپانی HMD بعد از مدت‌ها، توجه بسیاری از کاربران را به خود جلب کرده است و حالا مشخصات آن این بار توسط خود گوگل افشا شده است! در ادامه با ترنجی همراه باشید تا لیست مشخصات نوکیا ۹ که توسط گوگل لو رفته را مرور کنیم.

لیست مشخصات نوکیا ۹

لیست مشخصات نوکیا ۹

طی یک لیست که در کاتالوگ اینترپرایز دستگاه‌های پشتیبانی‌کننده از نسخه جدید اندروید و به طور اتفاقی منتشر شده است، مشخصات و اطلاعات جدیدی از گوشی نوکیا ۹ پیور ویو لو رفته است. در این لیست تصویری از رندر رسمی پنل جلویی نوکیا 9 PureView منتشر شده که علاوه بر آن اطلاعاتی راجع به مشخصات سخت افزاری آن می‌بینیم؛ البته لازم است بدانید که این لیست در حال حاضر توسط گوگل حذف شده است.

اطلاعات گوگل وجود یک نمایشگر ۶ اینچی و سیستم عامل اندروید ۹.۰ به طور پیش‌فرض را برای نوکیا 9 پیور ویو تایید می‌کند. همچنین ۴ گیگابایت حافظه رم و ۱۲۸ گیگابایت ظرفیت داخلی از دیگر اطلاعات مربوط به آن هستند. سنسور اثر انگشت و چیپ ان اف سی در این گوشی حضور خواهند داشت، اما گویا پرچمدار ۲۰۱۹ نوکیا از فناوری Zero-touch Support پشتیبانی نمی‌کند؛ این به معنای آن است که ادمین‌های اینترپرایز قادر نخواهند بود برخی از جنبه‌های گوشی را به صورت ریموت و از راه دور کنترل کنند.

مشخصات و تاریخ عرضه گوشی نوکیا 9 PureView

اینها مهمترین اطلاعاتی بودند که در گزارش گوگل به آنها اشاره شده است و نکته خاص دیگری که در گذشته مطرح نشده باشد را در این لیست نمی‌بینیم. نوکیا ۹ پیور ویو قرار است اولین تلفن همراه هوشمند جهان با ۵ دوربین بر روی پنل پشتی باشد که با توجه به گزارش‌های منتشر شده از آن، انتظارات بسیار بالایی از قابلیت‌های تصویربرداری‌اش خواهیم داشت.

نوکیا ۹ دارای پردازنده اسنپدراگون ۸۴۵ که یک نسل قدیمی‌تر از قدرتمندترین چیپست حال حاضر کوالکام محسوب می‌شود، بهره خواهد برد. اما گزارش‌هایی وجود دارد مبنی بر این که یک نسخه‌ی به‌روز شده از این دیوایس با اسنپدراگون ۸۵۵ و البته پشتیبانی از اینترنت 5G چند ماه بعد از رونمایی از نسخه اولیه معرفی خواهد شد. احتمال می‌دهیم که مدل ۹ پیور ویو در مراسم نوکیا در کنگره جهانی موبایل که یکشنبه دو هفته آینده برگزار خواهد شد معرفی شود.

نظر شما درباره نوکیا ۹ بر اساس این اطلاعات لو رفته چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
m.b

آقای عطایی تاریخ معرفی mi 9 مشخص شد…
یکم اسفند…
لطفاً پوشش بدید خبرش رو از gsmarena…

ehsan1102000

https://nokiapoweruser.com/nokia-9-pureview-penta-cam-may-offer-64mp-resolution-claims-a-rumor/

شایعه جدید نوکیا۹ ، عکس ۶۴ مگاپیکسلی

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)