حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

رابط کاربری One UI روی گلکسی واچ اکتیو سامسونگ ببینید

تصاویری از عکس‌های رابط کاربری و برخی جزئیات ساعت هوشمند گلکسی واچ اکتیو سامسونگ (Samsung Galaxy Watch Active) منتشر شده است. ساعت هوشمند جدید سامسونگ اسفند ۹۷ همزمان با خانواده گلکسی اس ۱۰ معرفی می‌شود. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا ‌رابط کاربری One UI روی گلکسی واچ اکتیو سامسونگ ببینید.

به لطف یک افشاگر، ما حالا اطلاعات تازه‌ای از گلکسی واچ اکتیو ، نسل جدید ساعت هوشمند گیر اسپورت سامسونگ به همراه تصاویری از رابط کاربری آن را به دست آورده‌ایم. مهم‌ترین چیزی که ما در مورد ساعت گلکسی واچ Active فهمیده‌ایم این است که سامسونگ می‌خواهد رابط کاربری One UI را به ساعت های هوشمند خود بیاورد. گرچه با توجه به تصاویر شاید بتوان گفت که رابط کاربری One UI آن‌طور که در گوشی های هوشمند سامسونگ موثر است، در ساعت های هوشمند این شرکت نخواهد بود.

این تصاویر شواهد بیشتری مبنی بر این که ساعت گلکسی واچ سامسونگ فاقد حاشیه‌های اضافی دور نمایشگر است را ارائه می‌کنند. در اینچا چندین واچ فیس دیده می‌شود که زمان و تاریخ یا راهی برای دسترسی سریع‌تر به تمرینات و اطلاعات مربوط به اهداف تناسب اندام کاربران را نشان می‌دهند. از آنجایی که گیر اسپورت مختص تناسب اندام بود، شکی نیست که سامسونگ بخواهد قابلیت‌های مربوط به این حوزه را در نسل جدید ساعت هوشمند اسپورت خود بهبود ببخشد.

به طور مثال گلکسی واچ یک ردیاب فعالیت مرکزی را ارائه خواهد داد که با کدهای رنگی اطلاعاتی همچون قدم‌های برداشته شده در طول روز، اینکه آیا کاربر در یک ساعت گذشته حرکتی داشته یا خیر و مقدار زمان تمرین کاربر در طول روز را به نمایش می‌گذارد. انیمیشن‌ها بهبود پیدا خواهند کرد و برای تکمیل اهدافی همچون مقدار مشخصی پیاده‌روی در طول یک روز، پاداش دریافت خواهید کرد. این کار به منظور ایجاد انگیزه‌ی بیشتر برای فعالیت بیشتر کاربران صورت می‌گیرد.

گلکسی واچ اکتیو

گلکسی واچ اکتیو

ساعت هوشمند سامسونگ با چیپست اگزینوس ۹۱۱۰ و سیستم عامل تایزن ۴.۰.۰.۳ در حال تست است. چون مدل عددی آن SM-R500 است احتمالا ما درباره همان ساعت هوشمند سامسونگ که با کدنام پالس در حال توسعه بود، صحبت می کنیم.

مشخصات نمایشگر گلکسی واچ اکتیو از سال ۲۰۱۸ آمده و در اندازه ۱.۳ اینچ و رزلوشن ۳۶۰*۳۶۰ ارایه خواهد شد. باتری این ساعت هوشمند جدید سامسونگ تنها ۲۳۰ میلی آمپر است که نسبت به باتری ۳۰۰ میلی آمپری نسل قبل کاهش قابل توجه دارد.

ساعت هوشمند جدید سامسونگ گلکسی واچ اکتیو مجهز به LTE و GPS داخلی، بلندگو، حسگر ضربان قلب، NFC و قابلیت پرداخت توسط آن است. به احتمال زیاد این ساعت هوشمند همراه با خانواده گلکسی اس ۱۰ در تاریخ ۱ اسفند رونمایی شود.

نظر شما درباره تلاش جدید سامسونگ برای بازگشت به بازار گجت‌های پوشیدنی چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
ARMTIN

آقای عطایی
تمام نامگذاری گوشی های سونی فراموش کنید سونی قرار نامگذاری جدیدی در سال 2019 پایه گذاری کنه Xperia 10 نام بعدی نامگذاری سونی خواهد بود
https://sumahoinfo.com/post-30251

Genesis

وان رو اس ناین که عملکرد و امکاناتش عالیه
ولی من گیر اس ۳ کلاسیک دارم سرعتش خیلی کمه و خیلی لگ داره امیدوارم یکم سخت افزارش هم قوی کنه

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)