حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

گلکسی واچ اکتیو به همراه گلگسی فیت و گلکسی فیت ای رسما معرفی شدند

نوشته

5 سال قبل | بدون دیدگاه | ساعت هوشمند، سامسونگ

امشب و در کنار گوشی تاشو و خانواده گلکسی اس ۱۰، سامسونگ از سری جدید پوشیدنی های جدید خود رونمایی کرد؛ ساعت هوشمند گلکسی واچ اکتیو به همراه دستبند سلامتی در دو نسخه گلکسی فیت و گلکسی فیت e. گلکسی واچ اکتیو به همراه گلگسی فیت و گلکسی فیت ای رسما معرفی شدند و در ادامه با هم در ترنجی درباره آن صحبت خواهیم کرد، با ما همراه باشید.

گلکسی فیت های جدید از نظر طراحی و کارایی مشابه با دستبند فیت 2 پرو است. یک نمایشگر مستطیلی که لبه های خمیده دارد.

طراحی و رابط کاربری

گلکسی واچ

گلکسی واچ

ساعت هوشمند جدید سامسونگ شبیه به نسخه ای باریک شده از سری قبلی به نظر می رسد. گلکسی اکتیو با قابلیت های سلامتی از جمله پایش فشار خون همراه شده اما بر خلاف سری های قبلی فاقد یکی از قابلیت هایی است که به امضای سامسوگ بدل شده بود: رینگ چرخانی که در حاشیه نمایشگر قرار گرفته بود. در کنار ساعت دو کلید به چشم می خورد. قاب ظریف فلزی هم در 4 رنگ مشکی، نقره ای، سبز و رز گلد عرضه می شود. بندهای لاستیکی هم قابل تعویض هستند.

قطر ساعت حالا 40 میلی متر شده، نمایشگر 1.1 اینچی با رزولوشن 360 در 360 پیکسل است و مشابه با مدل های قبلی با سیستم عامل تایزن سامسونگ (نسخه 4) همراه شده است. به گفته سامسونگ گلکسی واچ اکتیو با سیستم عامل های اندروید و iOS سازگار است.

گلکسی فیت در رنگ های مشکی و نقره ای عرضه می شود و به یک نمایشگر امولد مجهز شده. دستبند سلامتی سامسونگ از نسخه ای سبک شده از سیستم عامل پوشیدنی این شرکت کره ای نیرو می گیرد.

قابلیت های سلامتی و تناسب اندام

گلکسی واچ اکتیو با ابزارهای سلامتی و تناسب اندام همراه شده تا به حفظ سلامتی شما کمک کند. این اولین پوشیدنی سامسونگ است که به قابلیت پایش فشار خون مجهز شده؛ ویژگی ای که مدت کوتاهی پس از عرضه ساعت، در ابتدا در فاز بتا عرضه می شود. از 24 اسفند ماه می توانید اپلیکیشن My BP Lab را دانلود کرده و از این قابلیت استفاده کنید. به گفته سامسونگ این اپ با همکاری دانشگاه کالیفرنیا توسعه داده شده تا فشار خون کاربر را ردیابی کند.

گلکسی واچ اکتیو شامل 39 نوع تمرین مختلف است که مواردی از جمله فعالیت های خارج از منزل تا فعالیت های باشگاه ورزشی را شامل می شود. ساعت می تواند به طور خودکار فعالیت هایی از جمله دوچرخه سواری، دو و شنا را بدون نیاز به هر گونه تنظیمی دستی در اپلیکیشن تشخیص دهد. علاوه بر این می توانید اپلیکیشن های ثالث از جمله استاروا و آندر آرمور را برای ردیابی فعالیت ها نصب کنید. البته سامسونگ علاقه مندان به موسیقی را هم فراموش نکرده و می توانید اسپاتیفای یا دیگر اپ های موسیقی را روی ساعت نصب کنید.

 

 

این مطلب در حال به روز رسانی است

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)