حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آپدیت ساعت هوشمند گلکسی واچ اکتیو (Galaxy Watch Active) ارایه شد

نوشته

4 سال قبل | بدون دیدگاه | آپدیت، ساعت هوشمند، سامسونگ

می دانی که کمتر از دو هفته دیگر به معرفی گلکسی نوت ۱۰ و در کنار آن، ساعت هوشمند سامسونگ گلکسی واچ اکتیو ۲ باقی مانده اما امروز آپدیت نرم افزاری جدیدی برای نسل اول آن منتشر شده است. این آپدیت مهم موارد بسیاری را در گلکسی واچ اکتیو بهبود بخشیده و امکانات تازه‌ای را به آن اضافه کرده است. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره آن صحبت کنیم.

ساعت هوشمند گلکسی واچ اکتیو

ساعت هوشمند گلکسی واچ اکتیو

ساعت هوشمند گلکسی واچ اکتیو

در حالی که ساعت هوشمند گلکسی واچ اکتیو سامسونگ تقریبا یک سال پیش معرفی شد و انتظار می‌رفت که به زودی از نسل تازه آن رونمایی شود، با توجه به گزارش‌های اخیر گفته می‌شود که سامسونگ قصد دارد به جای آن نسل تازه ساعت هوشمند سامسونگ Galaxy Watch Active خود را در کنار پرچمدارهای گلکسی نوت ۱۰ و گلکسی نوت ۱۰ پلاس اواسط مرداد معرفی کند. با توجه به این موضوع به نظر می‌رسد که سامسونگ حالا قابلیت‌های سلامتی و ورزشی را در اولویت قرار داده است و تلاش می‌کند محصولی توانمند و تازه برای رقابت با اپل واچ‌های سطح بالای اپل روانه بازار کند.

اما پیش از معرفی رسمی ساعت هوشمند گلکسی واچ اکتیو ۲ حالا نسل اول این گجت‎‌های توانمند موفق به دریافت به روزرسانی‌های نرم افزاری شده که همه چیز را از قابلیت استفاده این دستگاه‌ سازگار تا شخصی سازی پیشرفته و سایر قابلیت‌های مبتنی بر ورزش و سلامت بهبود می‌بخشد. همچنین ظاهرا بخش بازاریابی و تبلیغات سامسونگ اخیرا به شدت روی زوایایی امکانات سلامت محصولات پوشیدنی این سازنده متمرکز شده است.

سامسونگ به کاربران گلکسی واچ اکتیو در رابط کاربری وعده قالبی طبیعی برای APP Tray UI را داده است که آن‌ها را قادر می‌سازد آسان‌تر و سریع‌تر عملگرها و اپلیکیشن‌های خود را جستجو کنند. در کنار آن، وضعیت Goodnight Mode نمایش مخصوص و انحصاری به خود را دریافت کرده است و کمک می‌کند کاربر خواب باکیفیت‌تری را تجربه کند. این وضعیت تنها ساعت و زمان را به کاربر نشان می‌دهد و همه نوتیفیکیشن‌ها را تا بعد از غیرفعالسازی همچنان مسدود نگه می‌دارد.

آپدیت گلکسی واچ اکتیو

آپدیت گلکسی واچ اکتیو

توانمندی‌های بیکسبی هم افزایش یافته است و با استفاده از زبان مکالمه‌ای می‌تواند دستگاه‌های هوشمند خانگی را کنترل کند و برخی وظایف کلیدی را به اجرا درآورد. منظور از این وظایف اجرای موسیقی، ارتباطات و تعدیل برخی تنظیمات ساعت هوشمند شما است. یکی دیگر از قابلیت‌های این ساعت هوشمند میان رده عملکرد پایش شنا است که ظاهرا از Galaxy Watch وام گرفته و با این به روزرسانی نرم افزاری تازه می‌توان فعالیت شنای کاربر را به طور خودکار تشخیص دهد و پایش کند.

سامسونگ هنوز هیچ دستگاه هوشمندی را با پشتیبانی از حسگر ECG یا ثبت ضربان قلب معرفی نکرده است اما اغلب گجت‌های هوشمند آن قادر هستند نرخ ضربان قلب را به طور عمومی ارزیابی کنند. گلکسی واچ اکتیو حالا با این به روزرسانی تازه می‌تواند هر زمان ضربان قلب کاربر از حداقل مجاز کاهش پیدا می‌کند به او هشدار دهد. شایان ذکر است که کاربر می‌تواند خودش این حداقل ضربان را برای ساعت هوشمند تعیین کند.

ساعت هوشمند سامسونگ Galaxy Watch Active ظاهر جذابی دارد اما همچنین می‌توانید آن را با سلیقه خودتان دستخوش تغییر کنید. امکان شخصی سازی در این گجت سلامت کاربران را قادر می‌سازد هر بند رنگی از جنس پلاستیک تا نقش دار و چرم طبیعی را به میل خودشان انتخاب و تهیه کنند. این بندها از 29 تا 200 دلار قیمت دارند.

شما این ساعت هوشمند را دارید؟ آپدیت مذکور را دریافت کرده اید؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)