حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آپدیت اندروید ۸.۱ نوکیا ۲ به زودی ارایه می شود

نوشته

5 سال قبل | 2 دیدگاه | آپدیت، نوکیا

در ترنجی خواندیم که اگر به یاد داشته باشید یک سال پیش بود که در ترنجی خواندیم آپدیت اندورید 8.1 نوکیا 2 عرضه می شود. حالا که این آپدیت در مراحل نهایی نسخه آزمایشی است به نظر می رسد نباید از ارایه آن خوشحال باشید! امشب به صورت رسمی تأیید می شود که آپدیت اندروید ۸ نوکیا ۲ این دستگاه را کند خواهد کرد. با این حال باید گفت که آپدیت اندروید ۸.۱ نوکیا ۲ به زودی ارایه می شود. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره آن بیشتر صحبت کنیم.

نوکیا ۲

نوکیا ۲

نوکیا ۲ پایین‌رده ترین عضو موبایل های ساخت این شرکت نیست چون ۱۱ ماه پیش نوکیا ۱ رسما معرفی شد اما به نظر می‌رسد پایین‌رده‌ترین عضوی از این محصولات است که آپدیت آن به اندروید ۸.۱ دشواری‌هایی دارد.

با توجه به اینکه ارائه آپدیت نسخه Go اندروید ۸.۱ برای نوکیا ۲ ممکن نبوده است، آنها تصمیم گرفتم تا نسخه کامل اندروید ۸.۱ را ارائه کنند. این نسخه برای دستگاهی با این مشخصات سخت افزاری که تنها یک گیگابایت حافظه رم دارد می تواند افت عملکردهایی را ایجاد کند.

به همین دلیل دارندگان نوکیا ۲ می توانند به صورت اختیاری انتخاب کنند که روی اندروید ۷ نسخه Go بمانند یا به اندروید ۸.۱ ارتقا پیدا کنند.

پیش از این نوکیا به صورت رسمی اعلام کرد که کاربران نوکیا ۲ درباره ارایه آپدیت اندروید ۸ دو انتخاب زیر را دارند:

  • ۱- آپدیت کنید، ویژگی های جدید برای شما، لَگ برای شما
  • ۲- آپدیت نکنید، ویژگی های جدید دور از شما، لگ دور از شما

نوکیا عنوان می کند که آنها همکاری نزدیکی با کوالکام و گوگل داشته اند تا آپدیت اندروید ۸ نوکیا ۲ در بهترین حالت خود عرضه شود اما اینطور نشده است. با توجه به اینکه گزینه رسمی بازگشت به نسخه قبلی هم فعلا وجود ندارد، پس به دو گزینه بالا فکر کنید.

نظر شما چیست؟ فکر میکنید با این شرایط آپدیت به نسخه جدید سیستم‌عامل بهتر باشد یا باقی ماندن روی نسخه‌ای که بهترین عملکرد را به شما میدهد؟

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Pouya

من باشم عمرا اپدیت کنم

ehsan1102000

اطلاع رسانی نوکیا جای تشکر دارد

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)