حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تست مقاومت نوکیا 2 در برابر خم شدن، خراشیدگی و شعله

نوشته

6 سال قبل | 4 دیدگاه | تماشا کنید، نوکیا

نوکیا شرکتی که به ساخت محصولات متنوع و با کیفیت در بخش موبایل مشهور است و پس از فراز و نشیب های فراوان، دوباره به لطف HMD این شرکت هموطن فنلاندی توانست دست در دست اندروید گذاشته و صدای خاطره انگیز خود را به گوش ها برساند. امروز می خواهیم ارزان ترین موبایل ساخت این شرکت را در تست مقاومت بررسی کنیم تا ببینیم آیا این دستگاه ارزان هنوز مقاومت مثال زدنی نوکیا را دارد؟

برای قیمت حدود 450 هزار تومان شما با دستگاهی رو به رو هستید که شاسی آلومینیومی و قاب پشتی پلاستیکی دارد. این کیفیت ساخت برای نوکیا 2 واقعا دوست داشتنی است و این شرکت دوباره نشان داده که کیفیت برای آن ها شرط اول است. در تست مقاومت نوکیا 2 دیدیم که این دستگاه ارزان از نظر مقامت در برابر خراشیدگی شیشه نمایشگر تقریبا در سطح پرچمدارهای موجود در بازار بوده و دلیل آن استفاده از شیشه گوریلا گلس نسل 3 برای نوکیا 2 است. شاید جالب باشد که بر خلاف دستگاه گران تر نوکیا 3،‌ دوربین اصلی با شیشه محافظت می شود و نگران خراشیدگی آن نیستیم. این نمایشگر همچنین در مقابل شعله به دلیل پنل LTPS IPS خود می تواند دوباره بازیابی شود.
جالب اینکه قاب پلاستیکی پشت نوکیا 2 باز می شود اما باتری حجمی 4100 میلی آمپری آن قابل تعویض توسط کاربر نیست. از نظر مقاومت در برابر خم شدن نیز می توان گفت نوکیا 2 با خم شدن جزئی در این تست قبول می شود. نظر شما درباره نوکیا 2 و میزان مقاومت آن چیست؟
اشتراک در
اطلاع از
4 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Peiman

به نظرم نسبت به قیمتش خیلی خوب عمل کرد

mTAAHAAm

مهمترین مشخصه ش سخت جون بودنشه.

Peiman

مهم ترین مشخصه ش سیستم عامل بروز

mTAAHAAm

به پیکسل نمی رسه

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)