حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

ویدیو معرفی رسمی نوکیا 2 (Nokia 2)، گوشی هوشمند اندرویدی ارزان نوکیا

نوشته

6 سال قبل | 6 دیدگاه | تماشا کنید، نوکیا

نوکیا 2 (Nokia 2) امروز رسما توسط HMD در هند معرفی شد. می توان گفت این شرکت فنلاندی تمرکز مناسبی روی دستگاه های پایین رده اقتصادی تا میان رده داشته و تلاش هایی همچون نوکیا 3، نوکیا 5 و نوکیا 6 نمونه های آن هستند. نوکیا 7 را می توان میان رده لوکس این شرکت دانست و نوکیا 8 در کنار نوکیا 9 که به زودی معرفی خواهد شد، پرچمدار اندرویدی آن ها خواهد بود. امروز اما نوبت به گوشی هوشمند اندرویدی ارزان نوکیاست، ارزان ترین موبایل اندرویدی این شرکت و یکی از ارزان ترین های بازار. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا ویدیو معرفی رسمی نوکیا 2 (Nokia 2) را با هم ببینیم.

[aparat id=”OU3J7″]

به صورت مشخص نوکیا برای نوکیا 2 (Nokia 2) متمرکز بر باتری است. باتری 4100 میلی آمپری این دستگاه را می توان ارضاکننده هدف عمر باتری 2 روزه این شرکت دانست. با توجه به نمایشگر 5 اینچی HD و مشخصات سخت افزاری در نظر گرفته شده برای این دستگاه باید گفت نوکیا کاربران پر مصرف را هدف قرار داده است.

اندروید خالص نسخه 7.1.1 با پشتیبانی از گوگل اسیستنت (Google Assistant) از دیگر نقاط برجسته نوکیا 2 است. همچنین کیفیت ساخت خوب و طراحی که در آن فریم آلومینیومی دور دستگاه بهره برده است و در نهایت برچسب قیمتی قانع کننده 99 دلاری که سبب می شود به شدت برای خرید آن به فکر فرو بروید.

در حال حاضر تنها موبایلی که می توان در این رده قیمتی رقیب نوکیا 2 دانست گلکسی جی 1 ایس (Galaxy J1 Ace) با مدل عددی SM-J111 است که با نمایشگر امولد خود می تواند کمی وسوسه برانگیز باشد اما به سیستم عامل اندروید 5.1 آن که فکر می کنید …! شایان ذکر است که این مدل مدت زیادی است به روز نشده و بعید نیست سامسونگ برای حفظ قدرت در رده دستگاه های اقتصادی اندرویدی هم که شده، آن را با مشخصات بهتری به روز کند.

نظر شما درباره نوکیا 2 (Nokia 2) چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
6 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
ahmad

انتظار جابجایی رکورد شارژدهی با این صفحه نمایش رو میشه داشت

Sajad

مطمئنا دوام باتری بالایی داره. چیزی که واسه گوشی های پرچمدار قابل دستیابی نیست. البته اگه نوکیا بخاطر قیمت پایین از بهینه سازی درستش نگذره.

Peiman

باتری فوق العاده و اندروید 7.1.1 و فریم ( یا بدنه مطمن نیستم) الومینیومی و قمت مناسب باعث میشه ادم خیلی وسوسه بشه

ahmad

باتریش واقعا عالیه امیدوارم با این پردازنده زیاد لگ نداشته باشه

Peiman

البته خصوصیات مثبت دیگه هم داره . من که از این گوشی خوشم اومد

nima1988

هر چقدر که ارزون باشه (که تو ایران نیست!) باز هم استفاده از اسنپ ۲۱۲، حافظه داخلی ۸ گیگ و رام ۱ هیچ توجیهی برای خرید نمیذاره!
این گوشی رو با همین ظرفیت باتری و اسنپ سری ۴۰۰، حافظه داخلی ۱۶ و رام ۲ معرفی می کرد اما یک مقدار گرون تر می کرد ارزش خریدش بالاتر بود.

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)