حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

اوپو فایند زد (Oppo Find Z) نام پرچمدار آتی این شرکت با اسنپدراگون ۸۵۵ خواهد بود

نوشته

5 سال قبل | 3 دیدگاه | اوپو، شایعات

می دانیم سه هفته پیش بود که بنچمارک GeekBench پرچمدار ۲۰۱۹ اوپو با اسنپدراگون ۸۵۵ لو رفت و امتیاز تک هسته ای بالاتر از اکسپریا ایکس زد ۴ ثبت شد. امروز اما مشخص شد که اوپو فایند زد (Oppo Find Z) نام پرچمدار آتی این شرکت با اسنپدراگون ۸۵۵ خواهد بود. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره آن صحبت کنیم.

اوپو فایند زد

اوپو فایند زد

نام Poseidon یا پوزیدن را برای پرچمدار ۲۰۱۹ اوپو در آن بنچمارک می بینیم که مشخص نیست آیا نام خود دستگاه است یا کدنام پروژه آن ولی احتمال دومی بیشتر است. معنی این نام «خدای دریا» است.

در حالی که حافظه اوپو پوزیدن مشخص نیست اما سیستم عامل اندروید ۹ را در بخش مشخصات دستگاه برای آن می بینیم. اطلاعات بیشتری درباره پرچمدار ۲۰۱۹ اوپو مشخص نشده اما همین ها به می گوید که باید منتظر یک جانشین خوب برای اوپو فایند ایکس باشیم.

امشب اما می بینیم که نام پرچمدار آتی اوپو احتمالا اوپو فایند زد (Oppo Find Z) خواهد بود.

انتظار می رود که این دستگاه به دوربین ToF هم مجهز خواهد بود. اگر بنچمارک GeekBench اسنپدراگون ۸۵۵ را به یاد داشته باشید که روی دستگاه های مختلف ثبت شده است، به صورت کلی امتیاز بنچمارک GeekBench پرچمدار ۲۰۱۹ اوپو با اسنپدراگون ۸۵۵ منطقی است اما می توانست بهتر باشد. عموما اختلاف بنچمارک های دستگاه های مختلف در بخش چند هسته ای است و بخش تک هسته ای خیلی نزدیک به هم هستند. البته در بخش تک هسته ای شاهد این هستیم که بنچمارک GeekbGeek پرچمدار ۲۰۱۹ اوپو شاهد عملکرد بهتر نسبت به اکسپریا ایکس زد ۴ هستیم.

نظر شما چیست؟ فکر می کنید این شایعه صحیح است؟

اشتراک در
اطلاع از
3 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Ainaz

zibas 😍

علی شیخ زاده

واقعا فایند ایکس طراحی بی نظیری داشت و هر کسی رو مجذوب خودش میکرد شک ندارم فایند زد هم همون طور جذابه

Alireza.se

اوپو امکانات و طراحیش خیره کنندس اوپو فایند ایکس یه نسل از بقیه پرچمدارا جلوتره همین الان

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)