حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

ال جی موبایل با وجود ضررده بودن از بازار خارج نمی شود

نوشته

5 سال قبل | 28 دیدگاه | ال‌جی، شایعات

می دانیم که سال ۲۰۱۸ به سبب اشباع بازار و حرکت های دقیق و برنامه ریزی شده چینی ها، سال خیلی خوبی برای دیگر برندهای مطرح در بازار موبایل نبوده است. به همین دلیل هفته پیش در ترنجی خواندیم که ال جی موبایل از فیلیپین خارج می شود. امشب اما خبر می رسد که ال جی موبایل با وجود ضررده بودن از بازار خارج نمی شود. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره آن بیشتر صحبت کنیم.

ال جی

ال جی

ال جی موبایل از سال‌ها قبل در حال ضرردهی است و به جای سودآوری برای شرکت مادر ال جی، زحمت بقیه قسمت‌ها را نیز هدر می‌کند. با این حال قرار نیست فروش گوشی های هوشمند ال جی در بازار متوقف شود.

بر اساس جدیدترین گزارش‌های مالی منتشر شده توسط ال جی، بخش موبایل این شرکت برای پانزدهمین بازه سه ماهه متوالی در حال ضرردهی است. این اتفاق سبب شده ال جی موبایل کشور چین، بزرگترین بازار موبایل دنیا، را ترک کند.

با در نظر گرفتن فعالیت قدرتمند و بسیار خوبی ال جی در سایر بخش‌ها همچون لوازم خانگی و نمایشگرها و تلویزیون‌ها، که تلاش آن‌ها با ضرردهی بخش موبایل تلف می‌شود، کنار کشیدن بخش موبایل شرکت قدم خوبی محسوب می‌شود، اما متاسفانه قرار نیست چنین اتفاقی رخ بدهد. بخش موبایل ال جی با وجود کاهش گستره جغرافیایی فعالیت خود، همچنان به فعالیت ادامه خواهد داد.

تاریخ کنفرانس ال جی MWC 2019 مشخص شد: ۵ اسفند و آینده ارتباط بدون لمس

ال جی موبایل با وجود ضرردهی ادامه می‌دهد

مدیر عامل ال جی الکترونیکس اعلام کرد اگرچه بخش موبایل شرکت طی سال‌های اخیر سهم خود از بازار را از دست داده است، اما قرار نیست تولید و فروش گوشی های ال جی به طور کامل متوقف شود. به عقیده وی، گوشی های هوشمند نقشی اساسی در اکوسیستم اینترنت اشیا (IOT) این شرکت ایفا می‌کنند، به همین دلیل تولید آن‌ها را نمی‌توان کنار گذاشت.

بر اساس گفته‌های این مدیر، در برنامه کاری ال جی، افزایش فعالیت در زمینه لوازم خانگی و اتومبیل‌ها دیده می‌شود. هر دو مورد ذکر شده با گوشی های هوشمند در ارتباط هستند، به همین دلیل شرکت برنامه‌ای برای کنار گذاشتن بخش موبایل با وجود ضرردهی آن ندارد.

ال جی در حال توسعه شبکه 6G یا نسل ششم شبکه های مخابراتی است

بخش موبایل ال جی بعد از سال‌ها ضرردهی، اکنون در دومین سال استراتری‌های کسب و کار جدید به سر می‌برد و شرکت، برنامه‌های طرح‌ریزی شده را در سال جاری نیز دنبال خواهد کرد. ال جی برای به دست آوردن اعتماد مشتریان سخت تلاش کرده و آماده است تا مدل‌های جدیدی معرفی کند. در سال 2016، میزان ضرردهی بخش موبایل ال جی برابر 1.1 میلیارد دلار بود، اما در سال 2017 با کاهشی بسیار زیاد، به 644 میلیون دلار رسید. بر اساس ارزیابی‌های موسسه Strategy Analytics، در سومین ربع سال 2018، سهم ال جی از بازار کل بازار موبایل دنیا برابر 1.9 درصد بود.

به نظر شما چرا بخش موبایل LG در سه سال متوالی، به جای سودآوری، 2.5 میلیارد دلار ضرر روی دست شرکت مادر گذاشته است؟ شما درباره ادامه ال جی موبایل در بازار و وضعیت آن ها چطور فکر می کنید؟ وضعیت مشابه سقوط آزاد اچ تی سی و سونی یا احیایی مانند نوکیا؟

اشتراک در
اطلاع از
28 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
3INA

یا مشکل برد دارن یا باتری یا صفحه نمایش
نمیشه یکیش رو نداشته باشن

Ahmad9300

واقعا دلیلی پیدا نمیکنم دوباره سمت ال جی برم. نه صفحه نمایش ممتازی داره نه رابط کاربری درجه یکی. تو عمر پایین باتری و سوختن برد هم که معروفه. هنوز lg g3 م که بردش سوخته تو خونه س.

Amir Hossein

صفحه نمایش خوب نداره
دوربین خوب نداره
باتری خوب نداره
برای از بین بردن ناچ ایده ای نداره
حداقل باید به یه سری ترند های بازار روی بیاره اما فقط راه خودشو میره
گوشی هاش ویژگی خاص آنچنانی ندارن
بنظرم باید ال جی ریسک پذیریشو بالا ببره و ویژگی های جذاب رو گوشیاش بیاره ک برندهای دیگه نداشته باشن و همچنین برای کاربرا یه دغدغه مهم باشه

نیما عرفانی

برادر رو چه حساب این حرفارو میزنی ؟؟؟
الجی بیشتر تمرکزش رو تولید صفحه نمایش سایز بزرگ و سایز کوچیک هستش که همیشه جزو بهترین ها بوده ( تلویزیون های الجی که نیاز به تعریف نداره چون عملکردش ثابت شدست و در همین حد کفایت می‌کنه که بگم نمایشگرهای اولدِ تلویزیون های سونی رو الجی داره میزنه و صفحه نمایش اپل واچ هم از سری اول تا سری چهارو الجی زده)
مشکل الجی در تولید صفحه نمایش های سایز متوسط( موبایل ، تبلت و لپ تاپ ) هست که باز برای لپ تاپ بهتر از تبلت و موبایل عمل کرده چون خیلی از مدل های لپ تاپ های گیمینگ برندهای مطرح از نمایشگر الجی استفاده کردن. و لازم به ذکر هست که تکنولوژی رتینای اپل برای الجی بوده که اپل اومده توسعش داده و نمایشگر آی مک هم الجی میزنه.
فکر کنم این توضیحات کیفیت و عملکرد الجی در صفحه نمایش رو ث

نیما عرفانی

برادر رو چه حساب این حرفارو میزنی ؟؟؟
الجی بیشتره تمرکزش رو تولید صفحه نمایش سایز بزرگ و سایز کوچیک هستش که همیشه جزو بهترین ها بوده ( تلویزیون های الجی که نیاز به تعریف نداره چون عملکردش ثابت شدست و در همین حد کفایت می‌کنه که بگم نمایشگرهای اولدِ تلویزیون های سونی رو الجی داره میزنه و صفحه نمایش اپل واچ هم از سری اول تا سری چهارو الجی زده)
مشکل الجی در تولید صفحه نمایش های سایز متوسط( موبایل ، تبلت و لپ تاپ ) هست که باز برای لپ تاپ بهتر از تبلت و موبایل عمل کرده چون خیلی از مدل های لپ تاپ های گیمینگ برندهای مطرح از پنل ips الجی استفاده کردن. و لازم به ذکر هست که تکنولوژی رتینای اپل برای الجی بوده که اپل اومده توسعش داده و نمایشگر آی مک هم الجی میزنه، نمایشگرهای گیمینگ ایسوس و ام إس آی و BenQ هم از پنل و فناوری الجی استفاده میکنن.
فکر کنم این توضیحات, کیفیت و عملکرد الجی در صفحه نمایش رو ثابت می‌کنه و جای توجیه باقی نمیذاره.
در مورد دوربین هم اگه معیار شما امتیازات DXO باشه که همیشه گفتم دگزو با الجی سر ناسازگاری داشته . الجی همیشه در طراحی و دوربین نوآوری های خودشو داشته ،چه در زمان جی ۲ که بهترین طراحی با دکمه های پشتی و همینطور بهترین باطریِ اون موقع رو داشت چه در زمان جی ۳ که اولین گوشی با فوکوس لیزری دوربین و اولین صفحه نمایش QHD بود و چه در زمان جی ۴ که انقلاب دوربین موبایل به حساب میومد به خاطر امکانات سخت افزاری و نرم افزاری که داشت( طراحی چرمی بدنه به کنار) ، با این حال بازم دگزو امتیاز پایین تر از بقیه پرچمدارای اون موقع بهش داد.
جی ۵ و وی ۱۰ که اوج خلاقیت و نوآوری الجی بود با طراحی ماژولار و دوربین دوگانه در جی ۵ و صفحه نمایش و دوربین سلفی دوم در وی ۱۰( استاندارد نظامی برای بدنهٔ وی ۱۰ هم جزوش بود) که متأسفانه با وجود تبلیغات و بازاریابی عالی بازخورده مناسبی نداشت و الجی مجبور شد در جی ۶ نقاط ضعف جی ۵ که باطری ، کیفیت بدنه و نمایشگر بود رو پوشش بده و تمرکز کمتری رو دوربین داشت. در جی ۷ با اضافه شدن دکمه ی سخت افزاری برای دستیار صوتی گوگل اسیستنت و زیر برندِ تینکیو و جابجایی دکمه ی پاور از پشت به لبه ی راست گوشی بازم الجی رو طراحی و کم کردن حاشیه های صفحه نمایش با طراحی ناچ(که الجی بهش میگه صفحه نمایش دوم پیشرفته) و ارتقاء دوربین نسبت به جی ۶ کار کرد که به خاطر وجود صفحه نمایش از نوع LCD و باطری کوچیکتر از جی ۶ نتونست با رقبا رقابت کنه ، اما بهترین تلاش الجی در حوزه ی موبایل بدون هیچ تردیدی وی ۴۰ هست که اولین گوشی با ۵ دوربین ( سلفی ۲ گانه و اصلی ۳ گانه) به همراه صفحه نمایش ارتقاء یافته ی اولد بود که نشون میده الجی سیاست و مدیریتش رو در قسمت موبایل تغییر داده و نتیجه دادن این تغییرات به زمان نیاز داره.
در مورد نرم افزار و رابط کاربری هم خودم ۴ ساله که جی ۳ دارم و با وجود مشکل بوردش هنوز دارم به زور ازش استفاده میکنم، قبلش نوکیا و سونی اریکسون داشتم ، اعضای خانواده هم سونی، سامسونگ و هواوی دارن که با همشون کار کردم ، به جرأت و بدون تعصب میگم رابط کاربری الجی برام جذابیت بیشتری داره الخصوص در قسمت مدیریت فایل ها و نرم افزارهای پیش فرض، إلمان ها و آیکون های الجی رو بیشتر میپسندم.
*****
اصلی ترین نقطه ضعف الجی در صنعت موبایل، کیفیت بورد و قطعاتش و پردازش تصویر در نرم افزار دوربین الجی ، باطری کم ظرفیت و صفحه نمایش LCD هستش وگرنه در بقیه زمینه ها الجی هیچ وقت کم نذاشته و همیشه ریسک پذیر و نوآور بوده.
مطمئناً با تغییر رویکرد در بخش موبایل، الجی می‌تونه شرایطش رو در بازار بهبود بده و ظهور فناوری ارتباطی و مخابراتی 5G و موبایل های منعطف می‌تونه به الجی در پیشرفتش کمک کنه.

Amin

سلام آقا نیما؛
در مورد صحبت‌هاتون تو چند پست قبل؛
دو نکته رو لازم دونستم بهتون بگم.
یک اینکه عنبیه به چشم آسیب نمی‌زنه تا زمانی که فاصله‌ی گوشی با چشم بیشتر از ۲۰ سانتی‌متر باشه و خود گوشی این هشدار رو ابتدای استفاده از عنبیه می‌ده.
تا جایی که من می‌دونم اسکنر سه بعدی چهره اپل هم با استفاده از نور مادون قرمزه. البته اگر اشتباه نکرده باشم.

دوم اینکه اون اسکن‌هوشمند یا Intelligent Scan که بهش گفتی باگ، باگ نیست.
من شخصا به سامسونگ پیام دادم از طریق Samsung Members که راهی برای ارتباط بین مشتریان و شرکت و مسئولینش برای پیشنهاد و انتقاد و… هست؛ و اونا گفتن که این مشکل نیست بلکه قابلیت و ویژگی خود اسکن هوشمنده.
با این قابلیت، گوشی یا از عنبیه استفاده می‌کنه یا از چهره. در واقع ترکیب همزمانشون نیست. مثلا اگر زیر نور آفتاب عنبیه دچار مشکل شد و نتونست چشم رو تشخیص بده، با چهره باز کنه. توی تاریکی شب که چهره دچار مشکل میشه، با عنبیه باز کنه.
سامسونگ برای اینکه هم تو تاریکی زیاد هم تو روشنایی زیاد دچار مشکل نشه کاربر، این قابلیت رو معرفی کرد.
در اصل وقتی چشم‌ها بسته‌س، چون نمی‌تونه چشم رو تشخیص بده، می‌ره سراغ اسکن چهره.

ولی خب بهتر بود که چهره رو هم یه کاری می‌کرد که با چشم بسته کار نکنه.

نیما عرفانی

سلام
اصلاً پاسخ قانع کننده ای نبود امین جان. درسته که تشخیص چهره 3 بعدی اپل هم از مادون قرمز استفاده میکنه اما در صحبت هام به این نکته هم اشاره کردم که برای اپل دارای حسگرها و سنسور های سخت افزاری هست که در فرآیند تشخیص و شناسایی چهره نقش مهمی در دقت و سرعت دارن و با عملکرد تشخیص چهره 2 بعدی و عنبیه چشم متفاوته.
مقایسه ی عنبیه چشم با تشخیص چهره 3 بعدی درست نیست چون پروسه و مکانیزم متفاوتی دارن و صدالبته که عنبیه چشم در استفاده ی طولانی مدت به چشم آسیب میزنه و به مرور زمان عوارضش نمایان میشه.اینا حرفای من نیست حرفای استاد هوش مصنوعی دانشگاه هست.
مادون قرمز عنبیه چون تمرکزش صرفاً رو محیط چشم ها هستش پس اشعه رو فقط به این قسمت پرتاب میکنه و ازاونجایی که عنبیه جزو سطوح داخلی چشم به حساب میاد پس به صورت عمقی اشعه رو پرتاب میکنه ولی در فرآیند تشخیص چهره 3 بعدی پرتاب اشعه در مقیاس بزرگ تر وبه صورت نقطه های وسیع انجام میشه یعنی تمرکز سنسور معطوف به قسمت خاصی نیست و تمام سطح چهره رو پوشش میده که خب این عوارضش ناچیزه و حتی مشکلی به وجود نمیاره. شما حساب کن بخوای هر شبانه روز حداقل 10 بار قفل گوشیتو با عنبیه باز کنی ، در ماه میشه 300 بار در سال میشه 3650 بار که خب عدد قابل توجیه و قاعدتاً این میزان از استفاده میتونه برای چشم عوارضی رو در پی داشته باشه.
زیاد به اخطار ها و پاسخ های سامسونگ توجهی نکن ، اگه اون پاسخ رو بهت نمیگفت جای تعجب داشت. هیچ ماست فروشی نمیاد صراحتاً بگه ماست من ترشه.
درمورد اینکه گفتی اسکن هوشمندش باگ نیست ، چرا اتفاقا باگ به حساب میاد که فقط مختص به تشخیص چهرش میشه نه عنبیه. چرا تشخیص چهره 2 بعدی بقیه برندها مشکلی نداره؟؟؟ چرا اونا با چشم بسته باز نمیشن؟؟؟ شک نکن که باگ داره چون وقتی چشم بسته باشه طبیعتاً عنبیه چشم جواب نمیده پس گوشی میره سراغ تشخیص چهره و اونم چون تمرکزش در شناسایی جزئیات چشم به اندازه عنبیه دقیق نیست پس فقط چهره رو شناسایی میکنه و قفل باز میشه ، خب این کاملا واضحه که باگ بزرگی داره و سامسونگ نتونسته اینو برطرف کنه چون ادغام این دو سنسور باهم منافات داره و عملکرد یک مورد رو مختل میکنه.
درمورد اینم که گفتی (با این قابلیت، گوشی یا از عنبیه استفاده می‌کنه یا از چهره. در واقع ترکیب همزمانشون نیست. مثلا اگر زیر نور آفتاب عنبیه دچار مشکل شد و نتونست چشم رو تشخیص بده، با چهره باز کنه. توی تاریکی شب که چهره دچار مشکل میشه، با عنبیه باز کنه.
سامسونگ برای اینکه هم تو تاریکی زیاد هم تو روشنایی زیاد دچار مشکل نشه کاربر، این قابلیت رو معرفی کرد.
در اصل وقتی چشم‌ها بسته‌س، چون نمی‌تونه چشم رو تشخیص بده، می‌ره سراغ اسکن چهره.)
بله میدونم چه پروسه ای داره و خودم هم در کامنتم توضیح دادم که چجوری عمل میکنه
(سامسونگ برای این اومد این ۲ قابلیت رو باهم ترکیب کرد که در محیط های با نور کافی مثلاً در روز از تشخیص چهره استفاده کنه که از عنبیه چشم سریع تره و در محیط های تاریک مثلاً شب از عنبیه چشم استفاده می‌کنه چون تشخیص چهره ۲ بعدی مادون قرمز نداره و دقتش در محیط های کم نور اُفت می‌کنه.)

Amin

آقا نیما شما می‌گی هیچ ماست‌فروشی نمی‌گه ماست من ترشه.
اینجا قضیه فرق داره اگه این هشدارها رو نده نه فقط سامسونگ بلکه هر شرکت دیگه‌ای پای خودش به شدت گیر خیلی مسائل می‌شه.
استفاده از این سنسور اگر مشکلی داشت، حتی در درازمدت، قطعا هشدارشو می‌داد.

می‌گی باگه، اولا بگم این مسئله رو فقط سامسونگ نیست، فکر کنم وان‌پلاسم همینطوریه و با چشم بسته باز میکنه. حالا برندهای دیگه‌ای هم قطعا هستن که من بی اطلاعم.
سامسونگی که ۷ ساله داره سیستم‌عامل تایزن رو توسعه می‌ده، قطعا توانایی حل همچین باگ کوچیکی رو طی این ۲ سال داشته جناب عرفانی.
این باگ نیست که بخواد رفعش کنه.
یه ویژگی هستش که خب خیلی هم خوبه. ولی خب سام و وان‌پلاس اضافه نکردن اما مثلا هوآوی اینکار خوب رو کرده

Amin

این هم پاسخ سوال من از سامسونگ که به فاصله‌ی کم جواب دادن:
http://uupload.ir/files/lxm8_screenshot_۲۰۱۹۰۲۰۵-۱۴۴۸۴۱_samsung_members.jpg

http://uupload.ir/files/iu7j_screenshot_۲۰۱۹۰۲۰۵-۱۴۴۷۱۲_samsung_members.jpg

پاسخ انگلیسیشون کامل‌تره.
که نشون می‌ده تمهیدات لازم برای آسیب ندیدن چشم توی این سنسور به کار رفته و آسیبی برای چشم نداره.

نیما عرفانی

منظورِ من هشدارهای نرم افزاری حین تنظیم احراز هویت نبود ، منظورم جوابی بود که سامسونگ بهت داد.
نه وان پلاس هم بررسی هاش رو دیدم اونم نسبت به سام عملکرد بهتری داشت ، حتی زومیت هم تشخیص چهره وان پلاس ۶ و پی ۲۰ پرو و إس ۹ پلاس و آیفون ایکس رو تست کرد در شرایط مختلف فقط سامسونگ با چشم بسته باز میشد!!!
این قضیه هیچ منافاتی با تایزن نداره، میگی سامسونگی که ۷ ساله داره رو تایزن کار می‌کنه پس میتونه یه همچین باگی رو برطرف کنه ، کو ؟ پس چرا کاری نکرده؟
برادر من دارم میگم اصلاً قیاس مکانیزم اسکن هوشمند سامسونگ با تشخیص چهره سه بعدی عقلانی نیست ، دلیلش هم کامل توضیح دادم که چه تفاوت هایی دارن و برتری های تشخیص چهره ۳ بعدی چیه.
در مورد آسیب زدن به چشم هم دیگه نمی‌دونم چجوری باید بگم که قانع بشی، با مثال هم بهت گفتم بازم داری ممانعت می‌کنی ! دارم میگم عنبیه در کوتاه مدت مشکلی ایجاد نمیکنه ولی در بازه ی طولانی مثلاً ۳،۴سال به بعد عوارض ایجاد میکنه برا چشم.
تو فقط معیارت پیغامِ دفاعیه سامسونگ از خودشه که من میگم سامسونگ و هیچ شرکتی نمیاد واضح و به صراحت بگه آره شما راست میگی به چشم آسیب میزنه🙄

Amin

ای بابا!
عزیزم من اصلا قیاس نکردم بین اسکن هوشمند و اسکن سه بعدی اپل!
واضحه که اسکن سه بعدی اپل برتره!

بعد کجا ارتباطی نداره؟
سامسونگ یه غول نرم‌افزاریه اونوقت یه باگ به این سادگی رو نمیتونه رفع کنه؟
اصلا همونطور که گفتم باگی در کار نیست بلکه اینکه با چشم بسته باز نکنه یه ویژگیه که حتی یادمه هوآوی بود یا کی بود ویژگی غیرفعال کردن این ویژگی رو هم گذاشته بودن یعنی شما میتونستی انتخاب کنی که با چشم بسته باز بشه یا نه.
تا جایی که یادم میاد وان پلاس اینطوری بود. من خودم اون مقایسه‌ای که شما دیدی رو دیدم. اتفاقا از همونجا فهمیدم اینو. حالا بازم نگاه می‌کنم بهت می‌گم.

این پیام‌ها رو هم خوب ندیدی.
پاسخ تیم انگلیسی زبان پشتیبانی سامسونگ، کاملا داره میگه کی ضرر داره و سامسونگ برای رفع ضررش چیکارا کرده.
حتی شماره سریال گواهی استاندارد رو هم نوشتن شما خب گوشت بدهکار نیست برادر من. من چیکار کنم.

یعنی یه شرکت به این عظمت میاد همچین کار اشتباهی میکنه! خیلی عجیبه!

شما میگی ماست فروش نمی‌گه ماستم ترشه!
عزیزم من با همین ۲ تا اسکرین‌شات میتونم فردا پس فردا اگه برای چشمم مشکلی پیش اومد از سامسونگ شکایت کنم بعد تو می‌گی این پیاما یه سری شر و ور هستن که سامسونگ گفته!
خب من چی بگم!!

نیما عرفانی

امین خداوکیلی فکر کردی از برندی مثل سامسونگ شکایت کنی چه اتفاقی میفته؟🙂

Amin

نیما جان بحث اصلی اینه که شرکت‌های کوچیک هم بابت تک‌تک حرفاشون مسئولن. چه برسه به شرکتی مثل سامسونگ.

نیما عرفانی

عزیزِ دل امیدوارم که استفاده ازش مشکلی به وجود نیاره حتی در طولانی مدت هم به چشم آسیب نزنه ، اما اگه ۱ درصد مشکلی برای کسی پیش بیاد هیچ برندی مسئولیتش رو به گردن نمیگیره ، نه میاد دیه بده نه اون شرکت به خاطره شکایت یکی دو نفر متهم میشه ، فقط این وسط کاربره که ضرر می‌کنه .

Amin

نیما جون (همون امینِ برعکس 😉😀) مثلا اون کارگرا با علم به اینکه کار کردن تو کارخونه‌ی تولید قطعات نیمه‌هادی ضرر داره رفتن، و بعضیاشون سرطان گرفتن، سامسونگ هزینه‌ی کل درمان و زندگیشونو داد.
یا کلی کمک که داخل ایران می‌کنه مهمترینش کمک به زلزله‌زده‌های کرمانشاه. کدوم برند خارجی این کارا رو کرد؟
من نمی‌گم نور مادون قرمز خوبه برید صاف توش زل بزنید ولی این سنسور قطعا تمهیدات لازم رو داشته که استاندارد IEC گرفته

نیما عرفانی

((همون امینِ برعکس 😉😀)) 🙂👌
بله قاعدتاً همینطوره و باید هر شرکتی نسبت به مشتری و کاربران احساس مسئولیت داشته باشه.
در مجموع من شخصاً نمیتونم با تشخیص عنبیه چشم یا به عبارت دیگه اسکن هوشمند سامسونگ رابطه ی خوبی برقرار کنم.
همون طور که گفتم سامسونگ باید تشخیص چهره ۳ بعدی رو جایگزینش کنه و یا اگه حتی گلکسی إس ۱۰ هیچ کدومو نداشته باشه ولی به جاش حسگر اثر انگشت زیرِ نمایشگر که سطح زیادی رو پوشش بده و دقت و سرعتش هم خوب باشه ، استفاده کنه من بیشتر از روش ه‍ای بیومتریک دیگه برای احراز هویت قبولش دارم و دلیلش هم چندین بار گفتم.

Amir Hossein

دوست عزیز من درباره گوشی های ال جی صحبت کردم نه محصولات دیگش
در ضمن پنل های اولد ال جی خرابی بیشتری داشتن تو گوشی های اپل و پیکسل

نیما عرفانی

بیشتر صحبت های من هم درباره گوشی های الجی بود. از جی ۲ تا وی ۴۰ رو بردم زیره ذره بین !

Alif16

در اینده نزدیک اکثر شرکتها برشکست میشن چینی ها هم همین طور یکی میاد یکی میره یکی میاد یکی میره

علی شیخ زاده

چینیا تازه دارن وارد میشن و حالا حالا ها هستن و اگه قراره بعد از این برند ها برندی بیاد بازم از خود چین خواهد بود

vahid abedi

و البته اینم اشاره کنید که به جز شرکت مورد علاقه شما اکثر شرکتها شکست میخورن

Mortazavi

هميشه واسه ال‌جی احترام زیادی قائل بودم و هستم چون هیچ وقت پیرو نبود و معمولاً دنبال نوآوری بوده و خیلی به پیشرفت اسمارت فون ها کمک کرده

mostafa67

بدترین ایراد گوشیایه ال جی تو این سالها برد سوزی بوده که جی ۴ ، ۵ ، جی فلکس ۲ و نکسوس فایو ایکس و به میزان کمتر تو جی ۶ و ۷ هم دیده شده وخیلی عجیبه که بعداز جی ۴ هنوز هم این مشکل به طور کامل حل نشده اگه این مشکلو نداشت ال جی به شخصه همیشه جز انتخابهایه اولم قرار میدادم…

godbeest

به حول قوه الهی ال جی در نمایشگاه امسال چشمان تمام حسودان را کور خواهد کرد و پابانی خواهد بود به تمام تخریب های عمد :))

علی شیخ زاده

از برندی که سیاست های درستی نداشته باشه اصلا خوشم نمیاد و هیچ جوره نمیتونم بهش دید مثبتی داشته باشم
اما جدای از این حرفا الجی یک شرکت همیشه نواور بوده و واقعا حیفه کنار بره

Alireza.se

ال جی میخواد در آینده متصل به بخش موبایل ینی واقعیت مجازی و اینترنت اشیا حضور داشته باشه دقیقا مثل سونی موبایل خروج از بخش موبایل ینی از دست دادن آینده مرتبط به دنیای اسمارت فون

نیما عرفانی

منظورِ من هشدارهای نرم افزاری حین تنظیم احراز هویت نبود ، منظورم جوابی بود که سامسونگ بهت داد.
نه وان پلاس هم بررسی هاش رو دیدم اونم نسبت به سام عملکرد بهتری داشت ، حتی زومیت هم تشخیص چهره وان پلاس ۶ و پی ۲۰ پرو و إس ۹ پلاس و آیفون ایکس رو تست کرد در شرایط مختلف فقط سامسونگ با چشم بسته باز میشد!!!
این قضیه هیچ منافاتی با تایزن نداره، میگی سامسونگی که ۷ ساله داره رو تایزن کار می‌کنه پس میتونه یه همچین باگی رو برطرف کنه ، کو ؟ پس چرا کاری نکرده؟
برادر من دارم میگم اصلاً قیاس مکانیزم اسکن هوشمند سامسونگ با تشخیص چهره سه بعدی عقلانی نیست ، دلیلش هم کامل توضیح دادم که چه تفاوت هایی دارن و برتری های تشخیص چهره ۳ بعدی چیه.
در مورد آسیب زدن به چشم هم دیگه نمی‌دونم چجوری باید بگم که قانع بشی، با مثال هم بهت گفتم بازم داری ممانعت می‌کنی ! دارم میگم عنبیه در کوتاه مدت مشکلی ایجاد نمیکنه ولی در بازه ی طولانی مثلاً ۳،۴سال به بعد عوارض ایجاد میکنه برا چشم.
تو فقط معیارت پیغامِ دفاعیه سامسونگ از خودشه که من میگم سامسونگ و هیچ شرکتی نمیاد واضح و به صراحت بگه آره شما راست میگی به چشم آسیب میزنه🙄

vahid abedi

رقابت بین برندها به نفع مصرف کنندگان هستش

هیچ فرد دوست دار تکنولوژی و گیگ نمیتونه از شکست یک برند خوشحال بشه

حتی اگر فن اون شرکت نباشه

مگر افراد متعصب و غیر منطقی

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)